رنو

تغییر نام بخش رنو اسپرت به آلپاین

رنو قصد دارد نام نمادین «رنو اسپرت» را کنار بگذارد زیرا ازاین‌پس همهٔ محصولات اسپرت این شرکت با نام آلپاین عرضه خواهند شد. این شرکت اعلام کرده است که به‌عنوان بخشی از برنامه‌های استراتژی جدید خود، بخش «رنو اسپرت کارز» به «آلپاین کارز» تغییر یافته است. مدیرعامل آلپاین «لوران روسی» دراین‌باره می‌گوید:

آلپاین قصد دارد یک برند اسپرت پریمیوم در خط مقدم تکنولوژی‌ها و نوآوری‌ها باشد. آلپاین کارز با داشتن تخصص و تجربه در زمینهٔ خودروهای اسپرت، کارت اصلی در دستیابی به اهداف ما است

این اقدام رنو یعنی تمام مدل‌های پرفورمنس آیندهٔ این شرکت بجای نشان RS که طی بیست سال گذشته همراه هاچ‌بک‌های داغ رنو بوده است، نشان آلپاین خواهند داشت. علاوه بر این، مردانی که هم‌اکنون در رنو اسپرت کار می‌کنند نیز مسئولیت توسعهٔ محصولات آیندهٔ آلپاین را بر عهده خواهند گرفت که این برای طرفداران این برند کوچک فرانسوی خبر خوبی خواهد بود. این در حالی است که آلپاین قرار است به یک برند تمام الکتریکی تبدیل شود. این شرکت چندی پیش اعلام کرد که برای ساخت یک خودروی اسپرت جدید با لوتوس همکاری خواهد کرد و همچنین برنامهٔ ساخت نسخه‌ای داغ از رنو ۵ الکتریکی جدید و همین‌طور یک کراس‌اوور اسپرت را هم دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. امیرعلی

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (310 ديدگاه)

    یک حسی بهم میگه آمریکا داره دوباره به دوران اوج خودروسازیش برمیگرده
    کلی شرکت نوپا مثل ریویان لوردزتان لوسید دارک هورس
    و … با شرکت های قدیمی خودروسازی آمریکا دارن روی طرح های جدید کار‌ میکنن که این واقعا امیدوار کننده است

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. محمد رستمی نژاد

      ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      یک چند تا نکته هست در پست آخر میگم که همه ببینن
      الان نمیتونم بنویسم. طول میکشه نوشتنش ، الان نمیتونم
      در مورد خرید ماشین های آمریکایی در اروپا و آمریکا و کشور های اسکاندیناوی هست
      و برگشتن آمریکا به اوج

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. گربه سرابی

        ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (47 ديدگاه)

        رستمی نژاد جووون نمیخواد زحمت بکشی

        موافقم 1
        مخالفم 0
  2. ""new ""RAMIN

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    @mohammdscv12
    (داخلش اصلا خوب نیست. از توی عکس هم معلومه که پلاستیک خشک واقعا زیاد استفاده شده.
    در مورد این ماشین. من داخل ماشین های چانگان رو ترجیح میدم. اون مدل های چانگان که فکر کنم CS95 بود. خداییش از این با کیفیت تر بود.
    این همه پلاستیک استفاده کردن !!!))

    گفتید برای فوق لیسانس میخواهید از ایران بروید پس احتمالا سنی باید 24 الی 29 یا 30 سال داشته باشید. در این سن جوانی خب طبیعتا کلی اختلاف نظر با بزرگتر از خودتان دارید ولی بسیار خوشحالم بنده با 44 سال سن توانستم بدون اینکه هم دیگر رو ببینم
    در مرور زمان نظر شما را در مورد یه موضوع عوض کنم ! نمیدونم عملکرد و کامنت های من بوده یا توانایی های changan. ولی بسیار خرسندم که یکی از چینی ها متنفره کم کم داره نظرش عوض میشه.

    در باره cs95 بی زحمت برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید و مترجم گوگل را روشن نماید

    http://www.changan.com.cn/m/car/cs95-2019/
    وارد شدید صفحه را پایین بکشید. میبیند در هر پارت که عکسی دارد یه فلش سمت چپ و راست دارد آن را بزنید هر قسمت ، صفحه اش عوض میشود.

    پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. porsche

      ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (749 ديدگاه)

      آقا رامین بی شوخی شما برای چانگان و بی وای دی خیلی زحمت کشیدید

      موافقم 3
      مخالفم 0
    2. Erfan

      ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (241 ديدگاه)

      میگن جلوی درب کارخانه تولیدی چانگان یک بنر زده شده و خطاب به رامین روش نوشته شده:
      اگه تو نبودی کی بهم برات میداد
      اگه تو نبودی کی منو نجات میداد

      موافقم 3
      مخالفم 0
    3. Google

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (101 ديدگاه)

      آقا رامین کلاغه خبر اورده چانگان به پاس قدردانی از این همه زحمات بی شائبه میخواد استخدامت کنه

      موافقم 1
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا