لوازم جانبی و تیونینگ

رینگ سیمی 26 اینچی فورجیاتو با قیمت 11 هزار دلاری!

در ماه نوامبر بود که مدیر طراحی جنرال موتورز در پادکست آنلاین برمبو شرکت کرد و گفت که رینگ‌های ۲۴ و ۲۶ اینچی به زودی در صنعت خودرو دیده خواهند شد. خب تبدیل شدن این حرف به واقعیت تنها چند هفته زمان نیاز داشته زیرا شرکت فورجیاتو از رینگ‌های ۲۶ اینچی خود رونمایی کرده است!

البته این کمپانی که در لس‌آنجلس مستقر است یک خودروساز نبوده بلکه تیونری می‌باشد که اغلب رینگ‌های بزرگ را روی خودروهای مختلف نصب می‌کند؛ اما خب این شرکت تاکنون رینگ ۲۶ اینچی را روی هیچ خودرویی استفاده نکرده اما احتمالاً به زودی این روند شروع خواهد شد. رینگ سیمی فورجیاتو از طراحی رترو با ۱۲۷، پوشش مرکزی بزرگ و الگوی ۵ در ۱۲۷ استفاده کرده است.

این شرکت می‌گوید پذیرای سپرده ۵۰۰ دلاری برای سفارش این رینگ است. شایان ذکر است تنها ۱۰۰ نمونه از رینگ‌های موردبحث ساخته خواهد شد. قیمت یکدست کامل این رینگ‌ها برابر با ۱۱ هزار دلار بوده و یک غربیلک فرمان شبیه به رینگ‌ها نیز با قیمت ۲ هزار دلار در دسترس می‌باشد. اگر پکیج کامل فورجیاتو را انتخاب کنید تخفیف هزار دلاری دریافت خواهید کرد.

اولین نمونه‌های رینگ‌های موردبحث در ماه فوریه ۲۰۲۰ تحویل مشتریان خواهند شد. این شرکت با افتخار گفته تمامی رینگ‌ها با استفاده از قطعات ویژه و داخل شرکت طراحی و ساخته می‌شوند.

استفاده از رینگ‌های بزرگ‌تر طبیعی به نظر می‌رسد. خودروهای مفهومی همواره از رینگ‌های بزرگی استفاده کرده‌اند. اگرچه این رینگ‌های ۲۶ اینچی از نظر طراحی خیلی برجسته نیستند اما خب نشان می‌دهند که رینگ‌های بزرگ به زودی در خودروها استفاده خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ممد ژانگولر

    ۱۸ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3455 ديدگاه)

    دوستان عزیز با پوزش فراوان من متوجه نشدم این رینگه یا پنکه است؟!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Me

    ۱۸ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (314 ديدگاه)

    وااای پسر زیر زیر پیکان ۵۷ انگوری چی بشه این?????.یاد اون دوستانی افتادم که تو سال۲۰۲۰ ۱۰ میلیون پول بوق بنزی میدن برا پیکان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Alireza

    ۱۸ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (629 ديدگاه)

    اینا دقیقا واسه چه ماشینی اندازه میشن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مانی

      ۱۹ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      جیپ رانگلر روبیکان رینگ بزرگی‌ نداره اما تایر‌های آفرود بزرگی‌ داره
      این رینگ‌ها با لاستیک دیواره کوتاه خیلی‌ راحت زیرش جا میشه
      ماشین رو یکمی تیون میکنی‌(به سبک گانگستر‌های آمریکایی)
      بعد این رینگ‌ها رو میندازی میای دور دور
      این همه کار برای چی‌؟جلب توجه دیگران و تو چش بودن

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا