لکسوس

بررسی لکسس LX 570 مدل 2021، آفرودر پیر و مجلل

ده‌ها سال است که کلاس خودروهای شاسی بلند لوکس ایجاد شده اما یکی از نمونه‌های کمتر دیده شده آن‌ها یعنی لکسس LX همواره در سایه قرار گرفته است.

LX در سال ۱۹۹۶ رونمایی و جلوتر از کادیلاک اسکالید، لینکلن ناویگیتور و اینفینیتی QX56/QX80 وارد بازار شد. این خودرو بر اساس نماد برجسته شاسی‌بلندهای لوکس یعنی تویوتا لندکروزر ساخته شده و فلسفه آن افزودن ویژگی‌های لوکس و راحت منحصر به فرد لکسس به توانایی‌های روی جاده و خارج از جاده لندکروزر بوده است.

این ترکیب گرچه به اندازه بسیاری از رقبای خود، محبوبیت نیافت اما هنوز پیروان و علاقه‌مندان خود را دارد و باید ما را نیز از این گروه بدانید.

مدل فعلی یعنی نسل سوم LX علیرغم معرفی در نزدیک به یک و نیم دهه پیش و به لطف مجموعه‌ای از فیس‌لیفت ها در جلوپنجره دوکی شکل و چراغ‌های جدید و بازسازی فضای کابین، خودرویی نسبتاً مدرن به نظر می‌رسد.

اما خریداران واقعی در طول زمان از برخی کمبودها آزرده خواهند شد. من پزشک حاذقی از اهواز را می‌شناسم که نسبت به کمبود برخی آپشن های ساده در این خودروی لوکس گلایه داشت. به‌عنوان مثال شارژر بی‌سیم این خودرو برخی از گوشی‌های هوشمند را پشتیبانی نمی‌کند. سیستم اطلاعات و سرگرمی آن هم ناخوشایند است و گرافیک‌ها و انیمیشن‌های آن باستانی به نظر می‌رسند. در حالی که برخی از مدل‌های جدید لکسس از کنترلر تاچ پد بسیار پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند، LX هنوز با یک چیزی شبیه ماوس کامپیوتر وارونه و البته بیش از حد حساس درگیر است.

تعامل با این کنترلر، خسته‌کننده است و موارد ساده‌ای چون وارد کردن آدرس به صبر و حوصله زیادی نیاز دارد. خوشبختانه این شکایت‌ها جزئی هستند و در عوض فضای کابین با مواد با کیفیت بالا و طراحی لوکس و مدرن شما را خشنود می‌کند. در دو ردیف اول و دوم هم فضای کافی وجود دارد اما ردیف سوم اختیاری، فضای پای کمی (۷۲ سانتی‌متر) دارد. بعلاوه وقتی این ردیف صندلی‌ها بالا باشند، نمای عقب به‌شدت کاهش می‌یابد.

با در نظر گرفتن سن LX و ساخت بدنه روی فریم آن، تعجبی ندارد که تجربه رانندگی آن از کراس‌اوورها متمایز باشد. سواری خودرو کاملاً نرم است و چرخش بدنه هم به میزان مطلوبی کنترل شده و با وجود فرمان کمی گنگ و سنگین، پویایی رانندگی مطلوب است اما تجربه رانندگی آن چندان سرگرم‌کننده و لذت‌بخش نیست.

درحالی‌که موتور، قدرت بالایی دارد اما LX 570 دارای وزنی ۲۷۲۲ کیلوگرمی است که توان پیشرانه را می‌بلعد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ۷.۳ ثانیه و بیشینه سرعت محدود شده الکترونیکی ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت، به معنی این است که فکر رانندگی اسپرت و مسابقه را از سر خود بیرون کنید.

شاید لکسس به‌واسطه مدل‌های کم‌مصرف دیگر خود، مورد توجه قرار گیرد اما قطعاً این یکی از آن‌ها نیست و با مصرف ۱۹.۶ لیتر در شهر، ۱۴.۷ در جاده و ۱۶.۸ لیتر در صد کیلومتر ترکیبی، بسیار خوش خوراک است. برای مقایسه باید گفت که مصرف سوخت یک مرسدس G550 به صورت ترکیبی تنها ۱۳ لیتر است.

خوب گرچه این خودرو تشنه سوخت است و سواری اسپرتی هم ندارد اما در آفرود جبران می‌کند. پلتفرم و شاسی آن توانسته از پس عبور از مسیرهای متنوع خارج از جاده ازجمله شیب‌دار، خاکی، گل و لای سبک و مسیرهای سنگی به خوبی برآید.

این قابلیت‌ها به دلیل ویژگی‌های متمرکز در آفرود ازجمله سیستم تعلیق الکتروهیدرولیکی با کنترل ارتفاع در ۴ چرخ است. در حالت High در هنگام حرکت با سرعت کمتر از ۳۰ کیلومتر بر ساعت، ارتفاع سواری تقریباً ۵۱ میلی‌متر در جلو و ۶۱ میلی‌متر در عقب افزایش می‌یابند. حتی یک حالت Extra High نیز وجود دارد که می‌تواند ۲۰ میلی‌متر دیگر ارتفاع را بالا ببرد. فاصله کف خودرو از سطح زمین در حالت استاندارد ۲۲۶ میلی‌متر است و زاویه ورود، عزیمت و شکست آن در حالت عادی ۲۵، ۲۰ و ۲۳ درجه می‌باشد. این اعداد بیش از حد چشمگیر نیستند اما برای یک SUV لوکس مطلوب محسوب می‌شوند.

از دیگر موارد خوب برای آفرود باید به حالت‌های قابل انتخاب مسیر سنگی، سنگ و خاک، شن، سست و لجنی اشاره کرد. یک سیستم کنترل خزش هم امکان حرکت روی سطوح بسیار ناهموار را بدون فشار دادن پدال گاز یا ترمز و با سرعت کم و ثابت فراهم می‌کند.

یک مانیتور با نمایش نمای زنده از اطراف خودرو و زیر آن به همراه یک شیب‌سنج باعث تسلط بیشتر شما روی مسیر خواهد شد.

به‌عنوان گل سرسبد شاسی‌بلندهای لکسس، قیمت LX 570 مدل ۲۰۲۱ از ۸۶۸۳۰ دلار شروع می‌شود که گرچه ارزان نیست اما با توجه به موقعیت آن و حتی قیمت یک تویوتا لندکروزر مشابه، متناسب به نظر می‌رسد. مدل پایه مجهز به چراغ‌های LED، چرخ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی و یک قلاب است که می‌تواند تا ۳۱۷۵ کیلوگرم بار را بکسل کند.

کابین با صندلی‌های چرمی سوراخ‌دار و همراه با تنظیم گرمایش و سرمایش و سیستم تهویه چهار ناحیه‌ای و نورپردازی محیطی، تزئینات چوبی لوکس، سیستم سرگرمی ۱۲.۳ اینچی همراه با ناوبری که البته با اندروید اتو و اپل کارپلی سازگار نیست، رادار، سیستم هشدار خروج از لاین و تشخیص عابر پیاده و پیشگیری از تصادف و تجهیزات ایمنی و رفاهی فراوانی از این دست در همان نسخه پایه تجهیز شده است.

در حالی که نسخه مجهزتر با جلوپنجره مشبک، چرخ‌های ۲۱ اینچی، نمایشگر سربالای رنگی، سیستم سرگرمی برای سرنشینان عقب با دو نمایشگر ۱۱.۶ اینچی، سیستم صوتی ممتاز مارک لوینسون با ۱۹ بلندگو و غیره در سطح بالاتری قرار می‌گیرد.

اگر به دنبال یک آفرودر لوکس باشید، انتخاب‌های شما تقریباً محدود به مرسدس G کلاس، رنجروور و لکسس LX 570 خواهد بود. باوجود اینکه رقبای این خودرو از آن جدیدتر هستند اما لکسس هم با ردیف سوم صندلی‌ها، امتیاز خاص خود را دارد. این خودرو به شکل غیر قابل انکاری لوکس است و توانایی‌های آفرود بیش از حدی هم دارد. سواری آن راحت و نرم است و قابلیت اطمینان بالایی هم دارد. با این وجود و با توجه به معرفی نسل جدید تویوتا لندکروزر، وقت آن است تا لکسس دستی به سر و روی این مدل کشیده و نسل بعدی آن را همچنان با ترکیب اشرافیت و قابلیت‌های آفرود به همراه تجهیزات مدرن‌تر و پیشرانه کم‌مصرف‌تر روانه بازار کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای

مطالب مشابه

‫۶۲ دیدگاه‌ها

  1. rezars pc

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (475 ديدگاه)

    جامع مفید همراه با تجربه ی شخصی که ارزش مقاله را بسیار باالا برد به امید همچین مقالاتی در خصوص دیگر خودرو های به روز (‌یعنی باز شدن واردات )

    موافقم 8
    مخالفم 0
    1. RezaRs

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      دیگه با اومدن واگنییر قطعا این سطح از لوکس بودن جوابگو نیست بازم امیدوارم تویوتا خساست نکنه اینجا خوب بزنه چون Ls lx و lc500 بحث فروش خودسون نیست وقتی معرگه باشند رو فروش rx و nx و es موثرند برندشونو میاره رو زبون ها مثل LFA دوتا چهارتای مالی LFA کاملا سود ده بود اگر هدف تویوتا رو ببینیم اوردن نام لکسوس روی زبان ها و افزایش فروش که شد

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. Mad.z.Max

      ۲ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1839 ديدگاه)

      آقای ربیعی و ژنرال چشم آبی رو میبینیم که باهم دارن بحث خودرویی میکنن :)
      خارج از شوخی باعث افتخاره که میبینم به قهرمانای واقعی وطنمون ارادت دارن بچه ها..

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. mahan

        ۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        درکنار این دو بزرگوار من شهید عباس دوران رو هم خیلی دوست دارم و نسبت بهشون ارادت دارم واقعا خلبان قابلی بود

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. RezaRs

        ۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1613 ديدگاه)

        بچه ها نه خودممم 😂🤷‍♂️

        موافقم 1
        مخالفم 0
      3. RezaRs

        ۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1613 ديدگاه)

        آنتراک جلسه ستاد کل ارتشتاران بود تیمسار ربیعی با معونشون تیمسار جهانبانی یوخته بحث ماشینی کردن فضا عوض شه😂🤷‍♂️

        موافقم 1
        مخالفم 0
    3. Iman99

      ۴ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      تو نسل جدیدش که لندکروز به تازگی معرفی شده و اینم قراره بر اساس همون باشه عملا تغییرات خاصی نداشته و اگه مقایسه هم کنیم این نسل قدیم که هیچی همون نسل جدید لندکروز و ال ایکس ۵۷۰ که قرار بر اساسش باشه هیچ حرفی برای گفتن نداره در برابر گزینه های خیلی بهتری مثل مرسدس جی کلاس و هامر و فورد و آفرودر های امریکایی تو همه بخش ها هم همینطوره مثلا سیستم های الکترونیکی آفرود یا سیستم تعلیق قابل تنظیم و پیشرفته تر و یا زوایای ورود و خروج و یا شیب قابل عبور و یا ارتفاع از زمین یا عمق آب و موانع قابل عبور و کلا تو همه چیزای دیگه همون آلمانی و امریکایی ها مثل مرسدس جی کلاس و هامر و فورد از همه نظر خیلی بهتر هستن و کلا بهترین هستن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ehsan fa

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1888 ديدگاه)

    بچه ها با بودجه محدود میخوام تیوولی مونتاژ 1400 بخرم کسی تجربه ای داره ازش؟ اینکه بگم کارکرده و توربو نمیخوام بخرم.
    شاید هم الانترا .
    خوشحال میشم نظر بدین اینم بگم سفید نمیخرم برا رنگ هم نظر بدین خودم که سرمه ای دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (10206 ديدگاه)

      ehsan fa عزیز

      حتماً تیوولی بخر تا از شرکت ورشکسته‌اَش حمایت کنی و یه پولی به حسابش واریز کنی ، ثُواب دارد و خدا عَوَضَش را به شما پس میدهد !

      یه الانترا بخر ، خودت را راحت کن و بین دوراهی هم نمان !
      انتخاب رنگ هم محدود است ، ( سفید مشکی نوک‌مدادی بژ نقره‌ای قرمز آبی‌نفتی ) که حداقل از خودروسازان ایرانی سایپا و ایران‌خودرو با تیراژ بالا ، حق انتخاب بیشتری دارید !
      البته درسته از من خوشت نمی‌آید ولی ما با شما حال میکنیم .

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. S

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (134 ديدگاه)

        اگر ماشین عمری میخوای توی این رنج فقط کرولا بگیر حتی کارکرده
        اگر ماشین در حد ۲_۳سال میخوای کره ای بگیر
        خیلی ماشین کره ای دهنمو سرویس کردن تا به این نتیجه رسیدم😂😂😂

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (10206 ديدگاه)

          کاربر S عزیز

          ایشون یکی از عاشقان خودروهای کره‌ایست که اگر پیشنهاد تویوتا کرولا بدهیم ، به احتمال زیاد با سر شکسته مواجه خواهیم شد !

          بارها بنده‌ را مورد لطف خود قرار داده‌اند 😂.

          اما وژداناً همه چیز بخر به جز تیوولی ، نمیدونم چرا حالم از این خودرو به هم میخورد ، یه جوریه ، طراحیش ناموزونه ، تنها نقطه‌ی تعریفش طراحی مناسب داخلش هست و تمام !

          موافقم 1
          مخالفم 1
      2. mahan

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        منم روی الانترا نوک مدادی نیو بیشتر موافقم نویدجان.البته کرولا 2015 هم توی این بازار خیلی ارزنده هست و منی که اپشن باز نیستم باشم کرولا 2015 یا 16 رو بهش فکر میکنم.بودجه دقیق رو نمیدونم ولی تو این حال و هوا اگه کمری 2013 هم بشه عالیه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. S

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (134 ديدگاه)

          نوید کره ای فن ها دو حالتن یا میخوان کره ای بخرن یا تازه خریدن
          که کلا باشون بحث نکن چون این بیچاره ها از چندوقت دیگه بجای بحث با ما باید با مکانیک و یدکی سر قیمت بحث کنن😂😂😂
          یاد اون بنده خدایی افتادم که وراکروز داشت از ترس اینکه دوباره خرج نیاره بالا خوابونده بودش تو پارکینگ تا مشتری گیرش بیاد ردش کنه بره😂😂😂😂😂😂

          موافقم 1
          مخالفم 2
        2. میثم

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (3530 ديدگاه)

          تیوولی 1600 وارداتی رو شنیدم موتورهای ضعیفی دارن
          1400 که دیگه از اون ضعیفتره
          شرکتش هم که ورشکست شده احتمالا خدماتش بمرور ضعیفتر میشه
          منم با نظر دوستان در مورد الانترا موافقم
          ماشین رو بورس رو ول کنی تیوولی بخری بیوفتی تو چاه که چی؟

          موافقم 1
          مخالفم 0
        3. NAVID۰۰۹۸

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (10206 ديدگاه)

          ماهان جان
          داداش کمری تروتمیز مدل ۲۰۱۳ به ندرت پیدا بشه که کیلومتر کم نکرده باشند !
          شماخودتان دستی در کار دادید و میدانید که این در بین نمایشگاه‌داران و دلالان باب هست که تویوتا را نمیشه دقیق گفت کیلومترش واقعیست یا خیر !

          اما الانترا میشه به سبب زیاد بودن در ایران و گستردگی وارداتش به رویش حساب باز کرد و یه نمونه تمیزش را خرید !

          در کل عرض میکنم که به ندرت بتوانیداز نمایشگاه‌دار یا دلالی ، خودرویی تمیز را به قیمت خودش در امروز ایران بخرید و یه قیمت‌هایی میپرانند که طالب خاص خودش را پیدا کند یا حتی برخی نمایشگاه‌داران را دیدم که چطور یک خودروی کم‌کار را به قیمت پائین میخرند و نمیفروشندش چون میدانند در این بازار دُرِ گرانیست !
          خودروی کارکرده از هر مدل ، باید با انرژی منفی و شک وارد معامله‌اَش شد و کوچکترین اشتباهی در معامله کنید ، کلاه گشادی سرتان رفته که هم دل را میزند و هم پول زیاد بابت جبران خسارت !

          موافقم 0
          مخالفم 1
        4. NAVID۰۰۹۸

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (10206 ديدگاه)

          کاربر S

          اگه توجه کرده باشید ، دیگر به ندرت با دوستان متعصب بحث میکنم و میگذارم هر چه دل تنگشان می‌آید بگویند !

          یه زمانی عاشق بحث و جَدَل خودرویی بودم تا اینکه فهمیدیم آب در هاونگ کوفتن است !

          امروزه خرج خودروها فاجعه به بار میاره و از دوستان خواهشمندم بر حَسب علاقه انتخاب نکنند و بیشتر فکر کنند و انتخاب کنند !
          اگر یه سری به بازار قطعه‌فروشان و دستمزدها زده باشند ، متوجه میشوند بهترین انتخاب تپسی و اسنپ هست 😂 !
          البته با خودم هم هستم 😂 !

          موافقم 1
          مخالفم 1
        5. mahan

          ۲ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          دقیقا نوید جان!ما همیشه میگیم تویوتا مثل هندونه در بسته میمونه و حالا حالا هم معلوم نمیشه اما تقریبی با 40 درصد خطا هم میشه حدس زد مخصوصا مدل های لندکروز و پرادو چه قدیمی چه جدید.کمری.کورولا.
          من خودم بارها پرادو هایی دیدم که مثلا 220 تا بود ولی میگفتم 500 تا رفته و طرف انکار میکرد و شرط میبستیم میرفت میگفت بله 500 تا 480 اگه خیلی خبره نباشی نمیتونی تشخیص بدی البته گاهی هم خبره باشی بازم سرت کلاه میره ولی خب تقریبی میشه گفت.درس بهتون گفتن حتی زیر ماشین رو تمییز می کنند و یک کلینیک میفرستن میان میگن افرود نرفته هست.اکثر پرادو و لندکروز هایی که مال من بود (گرچه هیچ وقت کیلومتر کم نکردم)ولی دیدم بچه ها میگن مال صاحاب کارخونه ای هست که میره کارخونه میاد!یا مهندسی که فوقش میره سر ساختمان!یکی از دوستان ناقلا من که یکبار گفته بود مال دندانپزشکی هست که میره مطب میاد من همونجا گفتم نه این پرادو افرود رفته اما کم این دوست ما شوخی میکنه ازین چیزا زیاد پیش میاد.من خودم با اینکه کسی جرئت نداره بهم دروغ بگه ماشین رو میبرم یکدور پیش صافکار های ماهر و چیره دست و معتمد خودم بعد هم مکانیک های معتمد خودم همهش هم گفتم اگه سالم بود دستمزدشون رو من میدم نبود شما باید بدید.درسته خرید ماشین خیلی سخت شده اما باز میشه پیدا کرد و خودت بهتر از همه میدونی نمونه های خوب و نرمال ارزشمنده.
          در مورد جمله اخر بهت بگم این سیاست خرید وفروشه.یک جمله معروف هست بین ایجنت های خودرو و ملک و زمین و…
          میگیم مهم نیست یک کالایی رو چه قدر میفروشی مهم اینه چه قدر میخری!اصل سود تو کم خریدنه.دقیقا هر وقت تو اینترنت یک ماشین دیدید خیلی باقلوا بود و قیمتش خیلی مناسب بود حتما شک کنید اخه همچین تیکه ای بقول معروف زمین نمیمونه!

          موافقم 1
          مخالفم 0
      3. parsa_ashgh.mashine

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (226 ديدگاه)

        ببخشید اقا نوید النترا الان رفتم تو باما 2014 نود هزارتا کارکرد 1میلیارد به نظرم تیوولی صفر و نو قیمتشم حدودا هفتصد تومنه من از تیوولی خیلی خوشم میاد
        تازه وقتی میخواد دست دوم بخره چه کمکی به خود کشور میشه
        برادر منم از شما خیلی خوشم میاد خیلی ادمه فهمیده ای هستی و من شما رو الگو خودم قرار میدم
        ولی خدایی این چیزا چیه میگی
        ولی این کمپینی که میگین خودرو کره ای دست دوم می خریم یه کره ای صفر نمیگیرری؟؟

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. میثم

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (3530 ديدگاه)

          تیوولی که جالب نیست
          ولی با این پول اینجوری که دوستمون parsa_ashgh.mashine درمورد الانترا گفت اونم ارزش خرید نداره با این قیمت.
          برو یه کرولا بردار خیال خودتو راحت کن آقا جان

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. NAVID۰۰۹۸

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (10206 ديدگاه)

          پارسا جان

          شما لطف دارید به بنده‌ی کوچک خدا !

          خدا نکند من را الگو قرار دهید ، الگو ما توان ، تفکر و خدمت به خلق خداست که در پس تلاشی که انجام میدهیم بهره میبریم و سعی در بهبود شرایط زندگی میکنیم !
          گفتید الگو ، بی‌ادبی نباشد یاد این نکبت کلاه‌بردار افتادم که از احساسات پاک جوانان در این شرایط اقتصادی سواستفاده میکند و پکیج یادگیری مدریتی میفروشد و جالب‌تر اینکه بسیار هم طرفدار دارد اما خیلی‌ها نمیفهمند که همین شخص از همان‌هائیست که از آب گلالود اقتصاد کشور ما ماهی میگیرد و تَنازی میکند و رفیق کله گنده جمع میکند و باعث تورم بیشتر میشود که خب هرکسی هم جایش بود ، شاید همین کار را میکرد !

          اینقدر در این جامعه سخت از نوجوانی تلاش کرده‌ایم تا امروز که بفهمیم خنده‌های کی راست است و گریه‌های کی دروغ !

          اما گفتید الانترا ۲۰۱۴ الان یک میلیارده !!!
          مطمئن هستید !!!
          فکر نمیکنم قیمتش چنین باشد و مدل ۲۰۱۸ حدود یک میلیارد بود یا هست !!!

          تیوولی را سوار شدم ، حقیقتاً آن زمانی که ۸۳ میلیون بود می‌ارزید ولی الان خیر و رقبا بسیار ارزنده‌تر هستند !

          موافقم 0
          مخالفم 1
      4. ehsan fa

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1888 ديدگاه)

        والا من یه مرض دارم از چیزهای کارکرده خوشم نمیاد حتی اگه یه هفته کارکرده باشه به خودم باشه ایکس تریل یا راو 4 میخرم ولی پولم نمیرسه با پول من مزدا 3 و الانترا و تیوولی و نیسان جوک 2017 و لنسر و پژو2008 و یواز پاتریوت و لوکسوژن رو میدن تکلیفم با چینی و توربو مشخصه نمیخوام رنگ هم از خیلی قبل تو کامنت ها میگم راضیم ماشین نداشته باشم ولی سفید هم نباشه برا همون مشورت خواستم از دوستان

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mahan

          ۲ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          توی این هایی که نوشتی مزدا3نیو و نیسان جوک بی شک انتخاب های من هستند و لنسر رو بخاطر خدمات کمیاب و گرانش و بازار بی طرفدارش!حقیقتا نمیپسندم و این لنسر لنسر های قبل نیست.پژو هم که نمی خوای درگیر قطعه و پت و مت های ایران خودرو بشی ماشینی مثل رنو کپچر با همین اتاق و قدرت با قیمتی کمتر هست!ولی خب این هایی که گفتی یا کراس اور کامپکت هست یا سدان کامپکت.بنظرم به یک سدان میدسایز هم فکر کنی بد نیست؟ اما خب جنس دست دوم دوست نداری و منم اصرار نمی کنم ولی خودم کاین گرفته بودم دست سوم بود 15 هزار تا رفته بود گاهی دست دوم افت قیمت خودشو میکنه و صاحبش هم ادم وسواسی هست و می خواد بنا به هر دلیلی عوض کنه و ماشین سالمه من باشم با قیمت خوب میخرم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Ninja

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      نظر من رنو داستر دو دیفرانسیل هست با پژو 2008 اپشن کمتر دارن ولی مطمئن هستن و از لحاظ موتوری بهتر هستند این فرانسوی ها

      ولی اگه اپشن و رفاه دوست دارین چینی های بهتری هم هست و پر اپشن تر مثل دیگنیتی که طراحی داخلی و خارجی زیباتری داره

      نظر من داستر و 2008 هست
      ولی فکر کنم سلیقه ی شما که رفاه و اپشن رو ترجیح میدین دیگنیتی رو بهتون پیشنهاد میکنم

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (10206 ديدگاه)

        ۲۰۰۸ خودروی خوبیه به نسبت قیمتش .

        کلاً در این رنج قیمت ، حق انتخاب زیاد هست بخصوص در نمونه‌های کارکرده اما برند مطرح و خوب .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. mahan

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        سگ داستر به بیکینی شرف داره.من اولش گفتم داستر اشغاله و همون ال نود شاسی بلنده منتها یکی از دوستان اورد و باتوجه به قیمت خوب چیزیه!صاحبش یک ساندرو داشت یک داستر و میگفت هردو سگجونند!

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (10206 ديدگاه)

          ماهان جان
          چینی که هیچی ، خوبه خوبش هم مبارک صاحبش باشه و چرخشون بچرخه واسه هم دیگر !

          داستر نسبت به قیمتش حقیقتاً بی‌نظیره ، چه آن زمان که در بازه‌ی ۹۰ تا ۱۱۳ میلیون قیمت میخورد چه حالا در این آشفته‌بازار !
          اما یه مشکل شدید داره ، اینکه اگر خریدن و روزگاری مجبور شدند بفروشند ، در هنگام فروش باید یه گله گوسفند نَذر کنند تا خریداری طالب پیدا شود !
          اما به شدت پیشنهادش میکنم به کسانی که ماجراجو هستند و ایران‌گردی را دوست دارند و میخواهند تا سال‌ها خودرو را نزد خود نگه دارند که هم سفر بروند و هم داخل شهر گذر کنند !
          سیستم چهارچرخ داستر بسیار قویتر از اون چیزیه که فکر میکنید و من وقتی از نزدیک دیدم یاد محصولات لادا افتادم که در ظاهر به چشم نمی‌آیند اما پای عمل که به وسط بیاد ، خویِ خودشان را نمایش میدهند !
          داستر سواری به نسبت نرمی دارد .
          داستر مصرف سوخت بسیار کمی دارد.
          داستر قطعات فنی مشترکی با رنوهای عرضه شده در ایران دارد که خودش نعمتی به حساب می‌آید !
          داستر کیفیت متریال بالایی داره که با اینکه خشک هستند اما بسیار سخت‌جانند !
          داستر قیمت بسیار رقابتی‌ای دارد !
          داستر خدمات ساده‌ای دارد !
          داستر چهار چرخ محرک کاربردی‌ای دارد !

          داستر فقط روح ندارد ، متاسفانه !

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mahan

          ۲ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          دقیقا نوید جان منم باورم نمیشد داستر چنین چیزی باشه هرچند خریدوفروش چراغ جدید ها و رینگ جدید ها یکم تو بازار بهتر شده اما نکته جالب اینه که هرکی میخره حالا حالا ها نمیفروشه و همه راضی هستند ازش و نسبت به قیمتش خیلی خوبه و دقیقا سیستم 4چرخ محورش منو هم سورپرایز کرد تا جایی که به دیدن بسنده نکدم و نشستم و میدونی افرود جنگلی خیس هم مهارت می خواد هم ماشین خوب تقریبا خیلی خوب عمل کرد برای من که جالب بود.مشکل صندلی که توی اکثر خودرو های رنو وجود داره حتی تالیسمان و فقط توی سفران و لتیتود نبود! رو دوستم حل کرده و برده توی صندلی ماشین اسفنج طبی گذاشته و صندلی رو دسخوش تغییراتی داده که بهتر شده ولی خب بازم صندلی نمیکتی داره انگار!روح که متاسفانه اره روح نداره و ازون ماشینایی هست که نمیشه باهاش صحبت کنی و تو جاده جوابت رو نمیده و میشه ازش استفاده کرد و و به اکثر نیازهات پاسخ میده اما نمیشه عاشقش شد!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. parsa_ashgh.mashine

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (226 ديدگاه)

        دیگنیتی رو وللش من رفتم تو شوروم خیلی بی کیفیت بود این فیدللیتس بهتر بود الان امروز ثبت نامش بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mahan

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          اقا مبارکه انشالله به سلامتی استفاده کنی و چرخش براتون بچرخه.
          من فیدلیتی رو ندیدم هنوز ولی دیگنیتی رو توی بهمن موتور نمایندگی دوستم رفتم اصلا بدرد نمیخورد.انشالله فیدلیتی ماشین خوبی درمیاد عکسش که ظاهر خوبی داره و خارج از شوخی ها بهمن خودرو همیشه باتوجه به شرایط بازار انتخاب های خوبی میاره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          اتفاقا منم دیگنیتی رو توی یکی از نمایندگی های بهمن موتور دیدم کیفیت خیلی پایینی داره ارزش خرید نداره…

          موافقم 1
          مخالفم 0
        3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          درسته آقا ماهان،بهمن موتور گزینه های بهتری همیشه در اختیار مردم میزاره خیلی خیلی بهتر از مدیران خودرو و این شرکت های ظالم دیگه ست،مدیران خودرو اومده تیگو ۵توربو زده ۷۰۰تومن!! از همون روز اول میاریش فورا چرمش چروک میشه!🤣 اینم از کیفیتشون…

          موافقم 1
          مخالفم 0
        4. mahan

          ۲ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          ای بابا ابتین جان منظورت چرمه یا پلاستیک؟🤣🤣

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. Ninja

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      از نظر من تیوولی نخر ولی النترا هم خوبه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. parsa_ashgh.mashine

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (226 ديدگاه)

        اره.ولی تیوولی خیلی قیمتش پایینتره

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ehsan fa

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1888 ديدگاه)

        مثل اینکه دوستان با تیوولی مخالفن پس تیوولی حذف شد مشورت اینجاش خوبه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. MR.JD

          ۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (326 ديدگاه)

          البته بهتره زیاد به حرف های مردم گوش نکنید
          چون اکثرا روی تویوتا ( و دیگر برند های ژاپنی ) تعصب دارند و بدون اینکه اطلاعات یا تجربه ای از ماشین های کره ای داشته باشند فقط بخاطر برند عیب و ایراد های الکی از ماشین های کره ای میگیرند
          شخصا تجربه سواری با سانگ یانگ رکستون 2016 را دارم
          https://en.free-wallpapers.su/data/media/4096/big/car14080.jpg
          به جرعت میتوانم بگویم در زمان خریدش با توجه به قیمت در سگمنت خود بهترین انتخابی بود که میتوان کرد
          موتور قدرتمند و پرتوان ساخت مرسدس ( شش سیلندر تنفس طبیعی با 400 نیوتن متر گشتاور ) / کیفیت خوب داشبورد و داخل خودرو / طراحی زیبا و با ابهت / فضای جادار و زیاد کابین ( سه ردیف 7 صندلی ) / و بنظر من مهم تر از همه شاسی نردبانی که باعث میشود در خارج از جاده هم حرفی برای گفتن داشته باشید شاید نه در حد لندکروزر ولی قطعا بهتر از کراس اوور های پر زرق و برقی مثل کیا سورنتو یا هیوندای سانتافه و امثال اینها
          خلاصه هدف از این همه بحث خواستم بگوییم که لطفا هنگام خرید ماشین ( یا هرچیزی ) باید شخصا خودتان پشت فرمانش بنشینید و امتحانش کنید وگرنه هستند کسانی که بخاطر تویوتا بقیه برند هارا تخریب کنند ویا شاید برعکس
          به این حرف ها نمیتوان اعتماد کرد

          موافقم 1
          مخالفم 0
    4. mahan

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      احسان جان حالا که می خواید تیوولی بخرید که قصدتون مشخصه و نمیشه نظر خاصی داد.بقول معروف وقتی عزیزی یک وسیله ای رو دوست داره و اونو انتخاب کرده اون دیگه از شما نظر نمی خواد بیشتر یک تائید دوست داره تا با قوت قلب بیشتری اون چیزی که دوست داره رو بخره.در مورد رنگ هم من همیشه ماشین رنگی خریدم و هیچ وقت ضرر نکردم و همیشه بعد کارواش لذتشو بردم.سرمه ای و قهوه ای مخصوص هاوانا از رنگ های مورد علاقه منه.شما گفتید رفتم دیدم هم سرمه ای قشنگه هم قهوه ای دارچینی.
      ولی باز الانترایی که گفتید بیشتر موافقم!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. parsa_ashgh.mashine

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (226 ديدگاه)

        النترا حالا نه ولی مثلا کورولا موافق ترم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mahan

          ۱ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          الانترا رو برای این گفتم که بین این دو هست اگه قیمت تیوولی صفر رو بدونم یا بودجه رو بدونم میتونم به بچه زنگ بزنم بپرسم چیا هست ولی انتخابم کورولا تمیز هست

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. ehsan fa

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1888 ديدگاه)

        حالا خودم رو یه تکون بدم میتونم یه نیم نگاه به اپتیما 2017 بکنم ولی برام خیلی سنگین میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mahan

          ۲ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          احسان جان بستگی به خودت داره اگه برات سنگینه ولی می خوای جابه جا کنی اپتیما 2017 رو بگیر بین رقبا هم خوب دراومده از اون گذشته پول نقده.شما هر وقت اوردی نمایشگاه بردنش!میتونی نگران هم نباشی هر وقت دیدی نمیکشی میتونی بذاری نمایشگاه بفروشی.در ضمن الان یا اخر تابستان وقت مناسبی برای خرید خودرو هستش اگه تو این دو بازه بخری بعدا جتی میتونی گرونتر هم بفروشی.اپتیما رو به سوناتا ال اف و 508 و تالیسمان ترجیح میدم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mahan

          ۲ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          ولی اگه فکر میکنی اذیت میشی و به هر حال نمی خوای پول زیادی خرج کنی یک سری کراس اور و سدان ها توی بازار هستند که میتونی بخری و خوب هستن واقعا مثل تیانا و کمری تمییز و اکورد و کورولا و مزدا3 نیو و سراتو و توسان 2015 و اسپرتیج 2015 و الانترا میتونی اینارو بخری تا یکم که پول بیشتری ذخیره کنی و با خیال راحت تر ماشین دلخواهت رو بگیری.راستش برادر منی یک نصیحت بهت بکن هیچ وقت حسابت رو خالی نکن همیشه یک سوم حسابت رو خرج ماشین بکن.البته هر کسی بهتر از کس دیگه شرایطشو میدونه و این تکنیک خودمه ولی این ماشین هایی که گفتم هم میشه روشون فکر کرد بد نیستند.
          ((هرچند من اگه بخوام اپتیما جی تی بخرم جنسیس 2013 تمییز یا ارییون میخرم اما با شرایط شما بنظرم این کارو نکنی بهتره داداش))

          موافقم 0
          مخالفم 0
    5. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      آقا احسان النترا عالیه،اگه پولت به اون میرسه النترا بخر همسایه ما داره این ۴ساله تابحال یه ذره هم خرجش نکرده ماشین خوبیه…
      تیوولی چون لاستیکای کوچیکی داره توی دست انداز ها خیلی اذیت می‌کنه ایمنیش بد نیست اما از لحاظ کلی النترا بهتره….

      موافقم 1
      مخالفم 2
  3. حامد

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (7 ديدگاه)

    نمیدونم چرا تویوتا (لکسوس) اینجوری کار میکنن . ساختن خودرو تو خونشون هست قبلا با lfa و … نشون دادن
    ولی تا یه چیزی کار بکنه دست بهش نمیزن .مثلا دکمه های قدیمی رو خودرو های جدید میزارن
    اصلا انگار ترس از تولید دارن . انگار اون شوق و عطش و جاه طلبی قبل از دست دادن
    یادش بخیر
    چه ماشینایی میساخت قدیم

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Ninja

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      همش سر پول دوستی تویوتا هست از نظر من
      مثل سوپرا که برای پول کمتر با بی ام و همکاری کردن

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        متاسفانه همکاری با ب‌ام‌و کرد اما بازم موفق نشد،الان نیسانgtrپیر و نیسان z400 هردو خیلی از سوپرا بهتر شدن، تویوتا خیلی تلاش نمیکنه مثل قبل….

        موافقم 1
        مخالفم 0
  4. AMIR / ARMI

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1286 ديدگاه)

    دیگه کلمه مجلل براش زیاده
    ولی اگه کسی اطلاع از مشکل لندکروز جدید داره بگه فیلم هاش در اومده نمی‌دونم گیربکس نمی‌دونم مشکل انجینه صدای عجیبی میده برخی هاش که دست عرب ها هستش

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (10206 ديدگاه)

      دنبال زیر بقل مار میگردی !
      ما که هنوز ندیدیم مشکلی پیش بیاد !
      مشکلی هم پیش بیاد اول راه هست ، تنور داغه داغه ، جبران میکنه ، نگران نباش ، سرِ خویش را آسوده بر بالین گذار که آقا تویوتا بیداره ، تو خواب خوش میبینی ، اون در حال شمارش دلاره !

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      با اون قیافه و موتور توربو معلومه همچین اتفاقی میوفته،لندکروزر جدید اصلا درحد لندکروزر نیست….

      موافقم 2
      مخالفم 3
  5. mahan

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    مقاله خوبی بود مممنون از نویسنده گرامی.الان واقعا جانی ندارم و خسته ام ولی شاید اگه دوستان دوست داشتن یک تست و تجربه از لکسس ال ایکس 570 و ال ایکس 570 اس و نسخه سوپرشارژ و مقایسهشان با هم مینویسم و خدمت دوستان پیشکش میکنم.گرچه میتونست بیشتر و گسترده تر باشه ولی مقاله مفید و خلاصه ای بود و از همه مهم تر نکاتش بود که درست بود و باهمشون موافقم

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      خیلی خوب میشه ممنون از لطفتون 🙏

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. mahan

        ۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        حتما ابتین جان در اسرع وقت 3 تا لکسوس رو همچنین با لندکروز 5.7 بررسی می کنم.
        ازونجایی که خودم وارد کننده دوتا لکسوسGX460 بودم یکی فول بود اون یکی نیمه فول رو با پرادو همسن خودش بررسی می کنم و خدمت عزیزان ارائه میدم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (10206 ديدگاه)

      خیلی هم عالی
      چرا که نه ماهان جان
      اگر در دسترستان بود ، کلاس GX460 را برآورد کنید و مقایسه‌اش با پرادو .
      به نظرم GX از آن دست لکسوس‌هاییست که مظلوم واقع شده با اینکه اتاق و طراحی نازی داره و البته بازار خاصی هم دارد مثل امارات !
      فکر میکنم در مناطق آزاد داشته باشیم اما چون LX خواطرخواه بیشتر داره ،این خودرو زیاد جا باز نکرده !

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mahan

        ۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        اتفاقا 4 ماه پیش دوتاgx از اروند وارد کردیم.حتما مینویسم اتفاقا ماشین خیلی خوبیه و جالبیش اینه که با اینکه با پلت فرم پرادو یکیه اما سواری قرص تری رو ارائه میده

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. new RAMIN

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      دوستان عزیز کامنت من را تا اخر بخوانید و وسط کامنت من یهو زود قضاوت نکنید

      اقای ماهان عزیز.
      سپاس از پاسخ های شما در پست دوئل رنجروور و بنز gls.
      بسی لذت بردم و به اطلاعاتم افزوده شد.

      به نظر من بهتر است به جای تعصبی برخورد کردن سر هر موضوعی به طور دقیق و جزئی روی اون موضوع تحقیق کنیم یا اگر سوالاتی داریم از افرادی بپرسیم که از اون موضوع با خبر هستن. نگذاریم اطلاعات غلط و قدیمی مون سبب شود خودمان را بیش دیگران کوچک کنیم.

      بعضی چیز ها هست که باور ستونی ما هستش و همیشه بر سر اون خواهیم ماند
      مثلا من همیشه تا آخر عمر خواهم گفت بوگاتی پول برندش را میگیرد و اون موتور W16 بسیار قدیمی هست و بوگاتی آپشن های جذاب مثل کونیگزگ ندارد و بوگاتی از نظر من خوب نیست و کونیگزگ برتر از بوگاتی هست از هر لحاظ هست ( البته به غیر از برندینگ و پرستیژ و پز دادن و این و اون !)
      این باور هست که من با سال ها تجربه و برسی مشخصات و… متوجه شدم.
      و بسیاری این را میگویند

      اما یه سری باور ها هستن بر پایه ستون غلطی پایه شدن و میتوان درستشان کرد! مثلا من میگویم لکسس با توجه به قیمتش ارزش خرید ندارد و فلان و بهمان است اما خیلی ها میگویند خوب است. پس بهتره افرادی که اطلاعات زیادی دارند یا از اون موضوع با خبر هستن اطلاعات صحیح و درست را بگویند. یا قبول میکنم یا خیر

      متاسفانه 75درصد دوستان تعصبی روی هر موضوعی برخورد میکنن و اصلا علمی نگاه نمیکنن اقای ماهان و اقای 2646 و چند نفری دیگر با توجه به تجربه شخصی و علمی مطالب بسیار خوبی میگویند اقای 2646 چند وقتی نیستن و از استفاده مطالب خوبشان بی بهره هستیم

      اما من هم زمانی تصعبی برخورد میکردم. دیدم در این چند وقت خیلی ها نمیدانم از سر حسادت یا از روی تنفر یا از روی انکار کردن واقعیت حرف های خنده دار و بی منطقی میزنند. کلی میگویم…
      از اینکه جیپ بی کیفیت هست، کمپانی X خدا هست فلان هست کره ای بهمانن چینی ها در طی 10 سال اخیر پیشرفتی نداشته اند و… و و از این مدل کامنت ها 1 ماه اخیر زیاد شده!

      خلاصه سرتان را درد نمیارم. چه خوشتان بیاید چه نه چینی های کپی کار تا 5 سال دیگه نیمی از بازار خودرو جهان از آن خود میکنند. اما متاسفانه برخی ایرانی ها همچنان در خواب غفلت به سر میبرن و میگویند نه نه نه !

      بنده درباره خودرو و صنعت خودرو اطلاعات خوبی دارم ولی معمولا ما ها سعی میکنیم اطلاعاتمون رو درباره ماشین خودمون زیاد کنیم و اگر جایی صحبتی چیزی شد سریع پاسخ داشته باشیم.

      ممکن بود شرایط جوری میبود الان volvo xc90 میداشتم الان درباره اون سخن میگفتم اما دست زمانه با من یار نبود !! و یا بهتره بگم با همه مون یار نبود…

      شاید ماشینم اگه تیگو5 یا7 بود داشتم الان درباره چری اکسید vx با طول 5 متر و عرض 2 متر سخن میگفتم و از توانایی افرودش و شتاب 7 ثانیه این ماشین تعریف میکردم !

      اما خب چری ندارم که بخوام درباره محصولات رده بالای چری تعریف کنم.

      متاسفانه 4 کمپانی چینی یعنی جیلی changan و ام جی و byd متاسفانه به دلیل بازار ایران کمتر شناخته شده هست و به خاطر برخی چیز ها فقط و فقط 1 یا 2 محصولشون در ایران هست که یکیش وارداتی هست دیگری تکلیفش مشخص نیست !! مردم هم اطلعات کمی درباره این کمپانی ها دارند.

      حالا بنده هم تصمیم گرفتم همچو اقای ماهان و 2646 و دیگر دوستان پر اطلاع در برخی موضوعات ، این موضوع را بر طرف کنم و این کمپانی هارا تک تک باز کنم و تا ریشه تاریخچه اصالت ! کیفیت نظر مشتری و… را بیان کنم.

      با تعصبی برخورد کردن و ایموجی فرستادن فرستادن 4 تا عکس چیزی درست نمیشود!
      تخصصی باید موضوعات بر طرف کرد.

      کار من زیاد از و سرم شلوغ ! دقت هم کنید زیاد انچنان مثل برخی کامنت نمیدم. فوقش روزی 5 تا کامنت…اما خب در 2 بخش کامنت های حاوی مطالب مفید را شروع خواهم کرد. ابتدا از CH شروع میکنم و از زمان تاسیس تا به امروز دست آورد رکورد و… را خواهم گفت. البته همه را در 1 روز نمیگویم. چون اطلاعات زیاد است شاید گفتنش 5 یا 6 روز طول خواهد کشید !!!

      بعدش میروم سراغ دیگر کمپانی های چینی جیلی ، ام جی ، و…

      خلاصه در پایان میگویم سعی کنید با اطلاعات درست و گفتن تجربیات ، دیدگاه غلط را درست کنیم. و انشا الله فردا ظهر یا عصر استارت میزنم !

      راستی اقای ماهان بنده در سایتی یه مدل از رنجروور دیدم برای جالب بود
      رنجرووور ولار اتوبیوگرافی دینامیک

      بسیار جذاب لاکچری بود !

      اما مجموعا از حق نگذریم رنجروور اتوبیوگرافی SV در بحث آپشن و کیفیت و لوکس بودن بسیار بسیار عالی هست👌👌 فقط حیف طراحی بیرونش یه جوریه.
      اما من از داخل رنجروور اتوبیوگرافی sv خیلی خوشم اومد
      بسیار عالی بود👌

      پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…

      موافقم 0
      مخالفم 2
      1. mahan

        ۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        با سلام خدمت اقا رامین عزیز.خوشحالم که چندتا اطلاعات نصفه و نیمه ما بدرد خورد.در ضمن رنجرور ولار اتوبیوگرافی داینامیک پکیج پرفورمنس هست و شتاب بهتر و حداکثر سرعت بیشتر و سیستم و تنظیمات پیشرفته تر داره که معمولا زیر نسخه های اس وی اتوبیوگرافی قرار میگیره و توی پکیج های اس وی اتوبیوگرافی ازش استفاده می کنند و لاکشری بودن و پرفورمنس رو باهم استفاده می کنند.
        حقیقتا لطف دارید و من همیشه گفتم حالا بنا به هر دلیلی شاید ۴تا ماشین بیشتر نشسته باشم و از روی علاقه حس و تجربهم رو بازگو میکنم و سر دوستان رو درد میاریم.حقیقتا اگه واردات ازاد میشد دوستان این قدر نظرات فنی تر و زیباتر میگذاشتن که کامنت من بیاض بود و اصلا ارزش خواندن نداشت و دیده نمیشد اصلا رامین خان گل گلاب.چشم هر وقت بحث سر ماشینی شد و مرتبط بود به اندازه درک و سوادم سعی میکنم چیزی که فهمیدم رو در اختیار عزیزان قرار بدم.باز از اطلاعات ناقص و دست و پاشکسته ببخشید
        ولی از کاری که قراره بکنید خیلی خوش حالم و منتظر نقد های علمی و فنی شما هستم و همیشه گفتم شاید اختلاف سلیقه ای داشته باشیم اصلا بنا به هر دلیلی ولی همیشه گفتم رامین خان مطالبش رو همیشه با ادب و احترام و تحقیق بیان میکنه.خلاصه من که اطلاع زیادی ندارم و کار رو به کاردانش میسپارم و ازتون یاد میگیریم.خلاصه هم مشتاقیم هم منتظر

        موافقم 1
        مخالفم 0
  6. امیرحسین

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (444 ديدگاه)

    اینو به تمام شاسی بلندهای جهان ترجیح میدم.
    دوستان اطلاعی ندارین آیا لکسوس قراره که مدل LS600h رو احیا کنه یا نه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      اون مدل به تاریخ پیوست فعلا هم خبری از احیاش نیومده….

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. امیرحسین

        ۲ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (444 ديدگاه)

        تشکر جناب آبتین

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    این لکسوس که دیگه قدیمی شده دیگه چه حرفی داره در برابر اسکالید و واگونییر؟🤣😂

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. امیرحسین

    ۱ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (444 ديدگاه)

    سلام،پدال خبر فورد رنجر ۲۰۲۱ و کابین تویوتا توندرا رو براز لطفا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. SIAVASH

    ۲ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (48 ديدگاه)

    واس سه سامورایی همه جا ژاپنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا