لکسوس

لکسوس IS با لوازم جانبی TRD

خبر تولید لوازم جانبی TRD برای نسل جدید لکسوس IS آنقدر مخفیانه و محافظه کارانه منتشر شد که حدس می زنیم خود ژاپنی ها هم از وجود چنین پکیجی برای IS بی خبر بوده اند . . . !

TRD Lexus IS 2014
TRD Lexus IS 2014

در لیست لوازم جانبی TRD یا همان Toyota Racing Development مواردی مانند اسپویلر جلو، تغییر رکاب ها، دیفیوزر و نهایتا اسپویلر قرار گرفته در انتهای درب صندوق به چشم می خورند. وجود رینگ های ۱۹ اینچی فورج کاری شده و سیستم اگزوز دوبل در طرفین سپر نیز از دیگر مشخصه های این لیست است.

 

TRD مثل همیشه هیچ کاری به مشخصات فنی IS نداشته بنابراین یک موتور ۲.۵ لیتری ۲۰۰ اسبی برای مدل های IS 250 یا یک موتور ۳.۵ لیتری ۳۰۰ اسبی برای مدل های IS 350 در انتظار شما خواهد بود. حال باید دید که مشتریان به سراغ نسخه های ۴۵,۰۰۰ دلاری IS F Sport می روند یا ترجیح می دهند از لوازم جانبی TRD برای تزیین خودرویشان استفاده کنند که حدود ۴,۲۰۰ دلار برای کیت بدنه، ۲,۸۰۰ دلار برای بهبود سیستم تعلیق و ۵,۱۰۰ دلار نیز برای چرخ ها هزینه خواهند داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. feri

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (233 ديدگاه)

    ماشین فقط ژاپن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (23 ديدگاه)

      دوست عزیز!
      ماشین فقط آلــــــــــــــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــــــــــــان

      Car : Only Germany

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نیما

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (793 ديدگاه)

        نه اقا امین حرفت زیاد درست نیست
        الان برند یک جهان لکسوسو و تویوتاست که زاپنیه
        المان تو صنعت و نواوری اول تو ماشین اما در مجموع زاپن برتره
        غول درگ و دریفت دنیا هم که زاپنیه
        نیسان
        المان تو صنعت شاید اول یاشه اما تو ماشین نه
        من اینو نمیگما
        امار میگه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Arash66

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (433 ديدگاه)

        همچین میگه غول درگ دریفت انگار حالا چی هست، دریفت که داش واسه خوده ژاپنیاس هیچ لذتی واسه بقیه نداره !
        داداش آمار شما مثل آمارای داخلیه نه …

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. نیما

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (793 ديدگاه)

        چرا بی مطالعه حرف میزنید
        تو امار دنیا رتبه یک دنیا که لکسوسه که زاپنیه
        تو درگ که همه دنیا شرکت میکنن نیسان gtr که اونم زاپنیه
        تو دریفت هم نیسان Z350 که اونم زاپنیه
        بهترین ماشین کانروتیبل هم که تو سال 2012 نیسان z370 شد که اونم زاپنیه
        بیشترین فورش در امریکا رو توویتا کمری و کرولا برد که اینا هم زاپنین
        دیگه چندتا بهت بگم
        کدوم یکی از امار هایی که دادم داخلیه؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. بferi

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (233 ديدگاه)

        آقا این المان رو چطوری کشیده می نویسی ؟ من می خوام جاپن بنویسم نمی تونم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. Arash66

        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (433 ديدگاه)

        نیما عزیز اینایی که میگی هیچ کدوم ملاک نیست
        درگ دریفتم شد ملاک آخه ….

        هر موقع ژاپنی ها تو این لیست اومدن بالا اون وقت بگو فقط ژاپن

        http://en.wikipedia.org/wiki/World_Car_of_the_Year

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. ایتال

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      هیییییییییییییییییییییی چه خبره اینجا؟؟؟؟ اینجا اصولا چند نفر ماشینای ایتالیا رو میشناسن؟؟؟؟؟؟؟؟

      من به آمار فروش و قیمت و این چیزا کار ندارم ولی الان بی ام و با ارزشترین برند جهانه.میگید نه برید تو سایتای خارجی ببینید!

      خب اصولا شما با افسانه هایی به نام لامبـــــــــورگینی فـــــــراری و مـــــــازراتی آشناییتی دارید؟؟؟؟؟!!!!!!

      اگه ماشینای آلمانی و ژاپنی آدرنالین دارد ماشینای ایتالیایی غده ی فوق کلیوی رو منفجر میکنن!!!!!!

      برتری مطلق برای هیچ کدوم نیست.ماشینای ژاپنی قیمت کمتری دارن آلمانیا امکانات بیشتری دارن و ایتالیـــــــــــــایی ها لذت رانندگی بیشتری دارند!!!!!!

      ولی در کل هیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچکدام به سایپا+ایرانخودرو=سایپا خودرو نمیرسند

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. یاسین

      ۴ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      لامصب چه آیرودینامیکی داره پشتش !!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. کامیاب

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (32 ديدگاه)

    باشه دعوا نکنید اول آلمان بعد ژاپن.خوبه؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علی

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (31 ديدگاه)

    افسوس…..
    کاش ایرانی نبودم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mehrdad

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (145 ديدگاه)

      یعنی موافقم باهات بدجورم موافقم. من یکی باید بچه ناب لوس انجلس میشدم با اون اب هوای خنک و نیمه افتابی اتوبان های چند بانده لب دریا بزنو بکوب با بنز اس63 روباز اخ اخ بغض کردم افسوس که بچه ی ناب پایین شهر زنجان شدم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. ناشناس

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (12 ديدگاه)

    ماشین ژاپن و آلمان باهم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. amin

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    همه اشتباه می کنید ماشین فقط پراید . ok

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. HASSANBMW

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    خوبه قشنگه!!!
    سلیقه ی خوبی در طراحی ماشین دارن کلا ژاپنیا و کره ای ها.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. کیانوش

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (289 ديدگاه)

    واقعا لکسوس نسبت به قیمتش عالیه مخصوصا سری آی اس که با اون جلو پنجرش یه حس ابهت عجیبی به آدم دست میده دوامش که دیگه تثبیت شدست گارانتی که لکسوس میده هیچ شرکتی نمیده!
    اما تو ایران با قیمت ۳۸۰ تومن نمی ارزه لکسوس زیر ۱۵۰ تومن خوبه !
    ولی به هر حال کشته اون استیلشم لامصب!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. کیانوش

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (289 ديدگاه)

    نیما جان آمار شما دقیقا درسته!
    اما اول در مورد فروش بالای کمری بگم ،هر ماشینی فروشش بالا رفت نشان از عالی بودنش نیست کمری ماشین کم خرج و با دوامیه اما تو تست تصادف واقعا افتضاح بود کلیپش تو مکس اسپید هست
    در ادامه باید خدمتت عرض کنم که محصولات ژاپن خوبن اما ۸۰٪ تکنولوژی هایی که توشون استفاده میشه از آلمان به عاریت گرفته شده حتما میدونید که مخترع ایر بگ(کیسه هوا) مرسدس بود متاسفانه سالش یادم نیست یا کمربندای پیش کشنده هم ابداع بنز بود که آلمانیه اگه بخوام تکنولوژی هایی که آلمان اختراع کرده و امروزه تو ماشینا استفاده میشه یه صفحه روزنامه جا میگیره! یکی دیگه از دلایل فروش بالای ژاپنیا قیمت کم نسبت به امکاناتشه که این خاصیت آسیایی هاست
    در کل هدفم این بود که بگم آلمان مهد اختراع خیلی از تکنولوژیاست نه تو زمینه خودرو بلکه تو تمام زمینه ها و میدونید که هیچکس نمیتونه تکنولوژی رو بهتر از مخترعش کنترل و هدایت کنه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید

      ۸ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (23 ديدگاه)

      حرف شما رو قبول ندارم. یعنی چون ادیسون لامپ رو یه جورایی اختراع کرد الان باید آمریکاییها بهترین لامپ سازها باشند. این 80 درصد ازکجا اومده یعنی سهم آمریکا و بقیه اروپا و ژاپن دو یک ماشین 20 درصد هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. نیما

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (793 ديدگاه)

    منم گفتم اقا کیانوش تو صنعت و پیشروی المان حرفی نیست
    بنز شرکت اول وبرترین شرکت ماشین سازی از نظر من
    اما امار بازار فقط به روش نیست
    حتما چیزی هست که خوب میخرن
    من خودم با تویوتا حال نمیکنم
    اما اینم میگم تویوتا فقط خرج بنزین و روغنه
    اینه که فروش بالایی داره
    بخدا بور الان یک کمری 2006 یا 2007 بخز
    با نوعش تا نمیزنه
    سگ جونه لامصب
    این یک مزیت بزرگه
    اما من خودم با امکاناتاش و رخش حال نمیکنم
    بنز لوکس حساب میشه
    من میگم شما هم میدونید زاپن حسابش جداست
    ماشیناش به راجتی ماشینهای المنی و اروپایی رو به مبارزه میطلبه
    به جرات اینم میگم
    لکسوس rx350 به راحتی از لحاظ نرمی بنز glk350 رو میخوره
    اینو تا امتحان نکردم باورم نمیشود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیانوش

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (289 ديدگاه)

      نیما جان من خودم کمری ۲۰۰۷ سوار شدم سواریش حرف نداره هیچ دستاندازیو نشون نمیده اما لامصب را نمیره که تو شتاب خیلی تنبله
      در مورد آر ایکس هم موافقم اتفاقا یکی از دوستام میخواست یه اس یو وی بگیره از من پرسید اولین چیزی که اومد تو دهنم همین آر ایکس ۳۵۰ بود، سری جی بنزو هم اصلا قبول ندارم
      جسارتا شما یه چی گفتی که بنز لوکسه دقیقا واسه همین لوکس بودنش فروشش کمتر از تویوتاست چون کمری کرولا یا حتی آریون میتونن همون امکانات سی کلاس رو بدن اما تقریبا با نصف قیمت بنز تو بعضی مواردم ازش پیشی میگیرن ولی بنز یه چیز دیگست واسه ماشین بازا ولی در کل هدف من اینه که با برند و کشور کاری نداشته باشیم چون این میشه تعصب که همون بد بختی ما ایرانیاست بهتره مدلارو با هم مقایسه کنیم
      قصد جسارت ندارم یکی میاد میگه آلمان یکی میگه جاست ژاپن این چیه بابا واسه یه ماشین باز افت داره !!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. کیانوش

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (47 ديدگاه)

      نیما جان با شما موافقم من خودم کمری ۲۰۰۷ سوار شدم از لحاظ نرمی سواری حرف نداره دست انداز نشون نمیده اما تو شتاب تنبله لامصب را نمیره که در مورد بنزم من اصلا سری جی رو قبول ندارم آر ایکس بهتره
      جسارتا یه چیز راجب لوکس بودن بنز گفتید دقیقا به همین دلیل فروشش پایینه چون ماشینای لوکس قیمت بالاتری دارن به طور مثال اگه منو شما بتونیم تو ایران پرشیا سوار شیم تو آمریکا هم کمری سوار میشیم دیگه بنزو بی ام دابیلیو مال یه گروه خاصه از طرفی کمری یا کرولا یا حتی اریون امکانات بنز سی کلاس رو میدن با قیمتی معادل نصف قیمتش اما واسه ماشین بازا بنز یه چیز دیگست در کل هدف من اینه که مدلا رو با هم مقایسه کنیم حتی برندا هم ملاک نیست چه برسه به کشور
      جسارت خدمت دوستان نباشه زشته واسه یه ماشین باز بیاد بگه فقط ژاپن فقط آلمان یعنی چی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیانوش

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (47 ديدگاه)

        پدال جان با این تایید کردن کامنتت آبرو واسم نزاشتیا اول اومدم دیدم کامنتم نیست بعد یکی دیگه گذاشتم الان میبینم جفتش هست درسته مطلب یکیه اما جمله بندیا عوض میشه زشته بابا!!!
        تو کامنت دوم نیما جان قصد قیاس به نفس نداشتم منظورم من نوعی بود!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. کیانوش

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (47 ديدگاه)

        در مورد بنز تو کامنتم چیزی نگفتم عذاب وجدان گرفتم این که از هر لحاظ اگه با ماشینای ژاپنی مقایسه بشه یه سر و گردن بالاتره مثلا لکسوس که کارخونه لوکس واسپرت تویوتاست قابل مقایسه با ای ام جی نیست هر کس اینو کتمان کنه از ماشین هیچی نمیدونه یا تو زمینه موتور بنز به جایی رسیده که در ازای هر یه لیتر حداقل ۱۰۰ اسب میگیره که بازم قابلیت تحمل فشار داره واسه افزایش اما لکسوس از یه موتور ۳.۵ لیتری ۳۰۰ اسب میگیره که قابلیت اسپرتش تو موتور استانداردش کمتره پس این فاصله با چی پر میشه؟ با تکنولوژی خلاصه بگم اگه بخوام نمره بدم به ژاپن ۱۷ و به بنز ۲۰ میدم (نظر شخصیمو گفتما) در ضمن از قدیم گفتن هرچی پول بدی همون قدر آش میخوری

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. امین

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (23 ديدگاه)

    برای این میگم آلمان تو ماشین حرف اوّلو می زنه ، که اگه ایده های آئودی رو برای استفاده تکنولوژی های روز مثل نانو ببینید ، کُپ می کنید!!!

    در مدل آئودی a5 که تو همین پدال خوندم ، می تونی با تکنولوژی نانو بدنه ضد خش بسازی. یا رنگ بدنه رو به دلخواه عوض کنی.

    دوست عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز حرفم بی دلیل نیست.

    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. feri

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (233 ديدگاه)

      shift J هم چیزی بود نگفتی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. محمد.............

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (64 ديدگاه)

    از کجا اوردیش امتحانش کردی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. mahsa

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    فقط آلمان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیانوش

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (47 ديدگاه)

      مهسا خانوم کشتم خودم رو که بگم بابا آلمان و ژاپن زشته بیاید دو تا مطلب علمی بگید چار نفر بیسواد مثل من استفاده کنن اینقد سطحی بودن ما ایرانیا رو به اینجا کشونده ها!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. رضا

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (64 ديدگاه)

    ماشین فقط آلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. بهزاد

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (2406 ديدگاه)

    کیانوش جان موتورهای پرخوران یا به اصطلاح توربو قابلیت داشتن قدرت و گشتاور بالا رو در حجمهای پایین براشون کار راحتیه و از این دست کارها قبلا و الان هم انجام شده و میشه مثلا در دهه ی 90 میتسوبیشی توانست از یک موتور 2 لیتری 1400 اسب بخار خارج کنه!
    گرفتن قدرت از موتور تنفس طبیعی کار سختری هست که در حال حاضر این رکوردها دست فراری و هوندا هست طوری که هوندا s2000 با 2 لیتر حجم 240 اسب بخار قدرت داره این یعنی مهندسی بی نظیر!
    ماشینهایی که موتور تنفس طبیعی دارن لذت بالاتری رو ارائه میدن و اون سکته ها و وقفه های رایج توربو رو ندارن و در ضمن کارکرد بهتر و روانتری دارند.
    1 ماهه پیش از جرمی کلارکسون پرسیدن اگر قرار باشه سوپر ماشینی رو برای مسابقه انتخاب کنه چی هست؟ در جواب لکسوس LFA !
    رکورد نوربرگ رینگ لکسوس 7:14 و برای gtr حدود 7:18 ثانیه که برای خیلی از مدلهای آلمانی این رکوردها آرزویی بزرگ هست این یعنی تکنولوژی.
    ماشینی که 400000 کیلومتر میتونه براحتی بدون هزینه و تعمیرات زیاد حرکت کنه(هوندا آکورد) و قابل اطمینان ترین ماشین جهان لقب بگیره فقط میشه گفت یعنی تکنولوژی.
    و 100 ها مطلب دیگه که اگر دوست داشتید براتون توضیح میدم و در ضمن برای هر سلیقه ای و پولی چندین انتخاب وجود داره و بدون شک خودرو سازان آلمانی در پرستیژ و تکنولوژی الگوی این صنعت هستند که از رده های میانی به بالا خودرو تولید کرده و مشتریان پر و پا قرص خودشونو دارن و ژاپنیها و ایتالیا و آمریکا و… همگام با هم در حال حرکتند تا تقاضاهارو پوشش بدن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیانوش

      ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (47 ديدگاه)

      بهزاد جان واقعا استفاده کردیم از اطلاعاتت اول ازت تشکر کنم
      بعد خدمتت عرض کنم منظور من همون قدرت گرفتن بدون توربو یا سوپر بود حالا من از شرکتای آلمانی بنز رو به عنوان نمونه مثال میزنم آئودی و پورش و بی ام دابیلیو هم از این تکنولوژی ها بهره میبرن
      برگردم سر بحثمون منظور من همون تنفس طبیعی بود و البته تاکید من رو افزایش قدرت بود که یعنی رو یه موتور استاندارد بنز بیشتر از یه موتور استاندارد هوندا میشه فشار آورد مثلا شما اگه بخواید یه c 200 رو تا ۵۰٪ با توربو به توانش اضافه کنید لازم نیست به جز برنامه ریزی مجدد ای سی یو قطعه ای از موتور عوض کنید اما اگه بخواید هوندا سیویک رو ۳۵٪ توان اضافه کنید باید حتما سر سیلندر و بلوک سیلندر تقویت بشن منظور من این بود و بازم میگم من بیشتر رو این مسایل تاکید دارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. کیانوش

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (47 ديدگاه)

    راستی من اینم بگم ماشین مورد علاقه خودم آئودی آ۴ ۲۰۰۸ هستش خیلی دوسش دارم اینو گفتم که یه وقت نگید من تعصبی بحث میکنم
    و بهزاد جان واقعا از این کارت که مدل مثال زدی و نگفتی فقط ژاپن ممنونم چون همه چیز را همگان دانند
    ما میایم اینجا واسه تبادل اطلاعات مگه جام جهانیه که یکی میگه آلمان یکی میگه ژاپن؟؟؟ دددددددی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. کیانوش

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (47 ديدگاه)

    یه چیزی هم خدمتتون بگم راجب همین ای سی یو شرکتی مثل بنز یه کار جالبی که میکنه وقتی از

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. کیانوش

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (47 ديدگاه)

    ااااا پدال جان نه به اون شوری شوری نه به این بی نمکی نه به اون که تو مقایسه سایون و پورش کامنتم تایید نمیشد ده بار گذاشتم نه به این سرعت تاییدت که کامنتی رو که لغو کردم گذاشتی(کامنت آخرم که نصفست رو میگم) یعنی خدایی داری منو دق میدی پدال جووووون!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. محمد.............

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (64 ديدگاه)

    ماشین فقط رحمان خودرو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. `پرايدسوار

    ۲ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    عشق است پراید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. سجاد

    ۴ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    همه محصولات ژاپنی باکیفیت هستند.ولی همیشه میگن تودنیاسه چیزهیچ موقع عوض نمیشه1سیاست انگیلیس2صنعت آلمان3دزدی ایران.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. حمید

    ۸ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (23 ديدگاه)

    این که از یک حجم مشخص فلان قدرن رو بگیری زیاد به تکنولوژی ربط نداره بیشتر تابع سیاست کارخانه و بازار هدف هست . مثلا از هرلیتر صد اسب رو باید گفت درچه دور موتوری؟ و بااین کارکد این موتور چه قدر دوام میاره.اصولا خریدارهای بنز دوام ماشین رو نمی خان چون میتونن یکی دیگه بخرن اما خریدارهای تویوتا (نه لکسس) دوام ملاک اصلیشونه .که این ربطی به تکنولوژی نداره تابع سیاست فروشه.این کشورها تو هر زمینه ای به مرز تکنولوژی زمانشون رسیدن و تفاوتشون رو نمیشه با این جور چیزها متوجه شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. ramin

    ۹ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    ببینم شماها مثه اینکه سمند سوار نشدین نه؟؟؟؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! اونم نقره ایش؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. نوید (6*6)

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    گل بود به سبزه نیز آراسته شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. نوید (6*6)

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    البته منظور خوبش مد نظرم بود نه بدش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا