مسابقات

لغو گرندپری استرالیا به خاطر محدودیت‌های تردد کرونا

سال پیش بود که همه‌گیری کرونا باعث شد تنها چند روز پیش از برگزاری گرندپری استرالیا مسابقات فرمول ۱ لغو شود و همین امر تغییرات عدیده‌ای را در برگزاری مسابقات پدید آورد و در کل فصل عجیبی را پشت سر گذاشتیم.

امسال قرار بود گرندپری استرالیا با تأخیر برگزار شده و مسابقات در بحرین کلید بخورد اما حالا خبر رسیده گرندپری استرالیا اصلاً در فصل ۲۰۲۱ برگزار نخواهد شد. افرادی که به این کشور سفر می‌کنند باید دو هفته در هتل با هزینه خود قرنطینه شوند و خب این شرایط با وضعیت مسابقات فرمول ۱ هماهنگ نیست.

این خبرها در حالی منتشر می‌شوند که پیست گرندپری استرالیا بزرگ‌ترین تغییرات خود از سال ۱۹۹۶ تاکنون را تجربه کرده و برخی پیچ‌های آن حذف و برخی نیز اضافه شده‌اند. یکی از سخنگوهای فرمول ۱ گفته اگرچه مقامات مسابقات از عدم برگزاری این مسابقه ناامید شده‌اند اما مطمئن هستند که می‌توانند ۲۳ مسابقه را در فصل ۲۰۲۱ برگزار کنند و برخی گزینه‌ها برای جایگزین کردن گرندپری استرالیا با مسابقه‌ای دیگر وجود دارد.

این گرندپری قرار بود از ۱۹ تا ۲۱ نوامبر امسال و به عنوان مسابقه بیست و یکم از بیست‌وسه مسابقه کلی برگزار شود. به این ترتیب به منظور حفظ ۲۳ مسابقه مدنظر، مقامات فرمول ۱ باید سریعاً پیست دیگری را برای فرمول ۱ امسال در نظر بگیرند هرچند احتمال دارد گرندپری جایگزین دوبار در کشورهای میزبان سایر گرندپری ها برگزار شود. در غیر این صورت مسابقات امسال با کمتر از ۲۳ گرندپری به پایان خواهد رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۸ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    این فصل ورشتاپن و ردبول کارو تموم میکنه، اختلافش خیلی با همیل زیاد شده….

    موافقم 1
    مخالفم 1
  2. akrh78

    ۱۸ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1358 ديدگاه)

    خداوکیلی سپانگ
    همه جا رفتین سپانگ رو هم برین یه سر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسین دهمرد

    ۱۸ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    چه پیست قشنگی حال میده الکی توش دور بزنی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا