مینی

تایید تولید نسل بعدی مینی کانورتیبل در سال 2025

مینی تا اوایل سال ۲۰۳۰ به برندی تمام الکتریکی تبدیل خواهد شد. انتظار می‌رود این خودروساز بریتانیایی در سال ۲۰۲۵ خودرویی جدید با پیشرانه درون‌سوز تولید کند و در همین سال شاهد معرفی نسل جدید مینی کانورتیبل نیز خواهیم بود. این برند علیرغم شایعات قبلی تایید کرده مینی کانورتیبل حداقل تا پایان دهه جاری میلادی زنده خواهد بود.

برند کوربر مدیر برند مینی می‌گوید:

مینی کانورتیبل طرفداران وفادار زیادی دارد. این موضوع با تقاضای زیاد در بازار نیز دیده شده است. به همین خاطر ما به موفقیت این خودرو در سال‌های آتی نیز قویاً معتقد هستیم.

موضوع جالب اینکه مینی می‌گوید توسعه جانشین کانورتیبل فعلی تقریباً انجام شده هرچند این به معنی آمادگی شرکت برای معرفی آن نیست. واضح است که نسل فعلی مینی کانورتیبل حداقل دو تا سه دیگر تولید خواهد شد و جانشین آن حتی در خیابان‌ها نیز رؤیت نشده است. احتمالاً مینی کانورتیبل جدید در سال ۲۰۲۵ چراغ سبز تولید را دریافت خواهد کرد.

این خودروساز بریتانیایی می‌گوید کانورتیبل محبوبیت ویژه‌ای در آلمان داشته و در کشورهای آمریکا و بریتانیا نیز خریداران زیادی برای آن وجود دارد. این کمپانی مطمئن است جانشین کانورتیبل فعلی خودرویی پر سر و صدا خواهد بود. سال پیش تقریباً از هر ۵ مینی فروخته شده در آلمان ۱ دستگاه از نوع کانورتیبل بوده است. مدیر مینی می‌گوید این امر نشان دهنده طرفداری فوق‌العاده از خودروهایی این‌چنینی در آینده است.

هنوز مشخص نیست که آیا این خودروی روباز و چهار نفره دارای قوای محرکه الکتریکی هم خواهد بود یا خیر. با توجه به وزن بالاتر این خودرو نسبت به مدل کوپه و همچنین وزن اضافه باتری‌ها به نظر نمی‌رسد نسخه الکتریکی شانس زیادی برای تولید داشته باشد. در حقیقت مینی کانورتیبل آینده می‌تواند آخرین محصول درون‌سوز این برند باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (4438 ديدگاه)

    با نمک شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Nima RST

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (90 ديدگاه)

    اون رندر که آبی فیروزه ای از نصف کانورتیبل های موجود بازار قشنگ تره ? انگار اینایی که رندر میسازن از خود طراح های کمپانی ها با استعداد ترن

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا