پژو

پژو 308 جی تی 2015

نمایشگاه پاریس ۲۰۱۴: نسخه های جدید ۳۰۸GT در پاریس رونمایی شدند؛ خودرویی که از بهار ۲۰۱۵ هم در مدل هاچبک و هم در مدل استیشن (SW) راهی بازار می شود . . .

Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GT

به لحاظ ظاهری ۳۰۸GT را می توان با سپر جدید جلو، رکاب عریض، جلوپنجره ای تغییریافته، قاب مشکی رنگ آینه بغل ها و LEDهای درون قاب چراغ های جلو که در مجموع تعدادشان به ۶۲ عدد می رسد، تشخیص داد.

همچنین وجود رینگ ۱۸ اینچی Diamant با تایرهای Pilot Sport3 میشلین، خروجی دوبل اگزوز، دیفیوزر عقب و کاهش ارتفاع تعلیق ( ۷ میلیمتر در جلو و ۱۰ میلیمتر در عقب و افزایش سفتی کمک ها (۱۰% در جلو و ۲۰% در عقب)  از دیگر مشخصه های این فرانسوی خواهد بود.

درون کابین ۳۰۸GT نیز شاهد تغییرات اندکی هستیم که روکش چرمی فرمان، پدال های آلومینیومی، پادری از جنس فولاد ضدزنگ و نهایتا طراحی جدید صفحه کیلومتر از مهم ترین آنهاست.

Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GT

پژو برای این مدل دو انجین بنزینی و دیزلی ۴ سیلندر را درنظر گرفته است. اولین گزینه مشتریان، انجین ۱.۶ لیتری THP بنزینی با قدرت ۲۰۲ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر در فاصله دور موتور ۱,۷۵۰ تا ۴,۵۰۰ خواهد بود. مصرف ترکیبی این انجین که با گیربکس ۶ سرعته دستی همراه است، ۴.۷ تا ۴.۸ لیتر و میزان تولید CO2 آن هم به ۱۳۰ تا ۱۳۴ گرم در هر کیلومتر می رسد.

اما دومین گزینه قابل انتخاب مشتریان سفارش انجین ۲.۰ لیتری BlueHDi دیزلی است که با داشتن گیربکس ۶ سرعته اتومات EAT6 احتمالا توجه بسیاری از مشتریان را جلب می کند. چون در کنار قدرت ۱۸۰ اسبی در دور ۳,۷۵۰ و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متری در دور ۲,۰۰۰ مصرف ترکیبی این مدل تنها ۳.۳ تا ۳.۴ لیتر و میزان تولید CO2 در آن هم به ۱۰۳ تا ۱۰۷ گرم در هر کیلومتر می رسد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۶۸ دیدگاه‌ها

  1. 4MATIC

    ۱۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    خیلی هم عالیه ولی قدرت180اسب برای ماشینی که پسوند gtداره کمه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ASTON MARTin

      ۱۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      همین امروز بود که داشتم میگفتم از کل جدو اباد پژو بدم میاد
      ولی انگار نه یه ذره امید بهش هست :)

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. Alpha

        ۱۳ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (544 ديدگاه)

        کیلومتر شمارش حرف نداره !

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. DRAGONBORN

      ۱۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      ماشین خوبی برای جوونهاست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. علیرضا---------ژاپن------------

      ۱۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (25 ديدگاه)

      چه طراحی داره، اول فکر کردم بنزه
      ولی توش زیاد به دل نمی شینه

      موتورشم که…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. احسان آرسنالی

      ۱۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1877 ديدگاه)

      4matic این که چرا این ماشین پسوند GT داره ولی قدرتش کمه یه جایی تو پدال گذاشته بودن یه سرچ کن پیدا میکنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. مهدی

      ۱۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (79 ديدگاه)

      درسته قدرتش کمه ولی گشتاورش خوبه.با توجه به مصرفش هم مدل دیزلی خیلی مقرون به صرفه و عالیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. علی آهنگر

      ۱۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (375 ديدگاه)

      mg 6 gt هم 160 اسب قدرت داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    7. وحید

      ۱۳ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (399 ديدگاه)

      ایران خودرو قراره پژو 301 رو وارد کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    8. علیرضا

      ۵ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خب دادشه من اون برای موتور دیزله دیگه بنزینیش 202اسبه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. خاوری

    ۱۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    308 ، یه ماشین دوس داشتنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. e36

    ۱۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    بلخره یه ماشین درست حسابی از پژو دیدیم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. F16ZG

    ۱۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (522 ديدگاه)

    فوق العاده است.پژو همه چیز تمومه انصافا………

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مصطفی

      ۱۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (62 ديدگاه)

      دوست عزیز اگه پژو همه چی تموم بود که محصولاتشو با التماس به ایران نمیداد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسین

        ۱۲ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (248 ديدگاه)

        تو خود فرانسه داره بازارو تقدیم کره ای ها میکنه گذشته از کابینش که به نظر من جالب نیست موتور و فضای خارجی خیلی خوبی داره مناسب زندگی شهریه من از مدل استیشنش بیشتر خوشم اومد

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. F16ZG

        ۱۲ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (522 ديدگاه)

        فقط همینرا یاد گرفتید هی شب وروز تکرار کنید.اینکه ایران خودرو جنازه 405 هم ول نمیکنه چه ربطی به پژو داره برادر من؟…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          چه ربطی داره؟
          پژو اجازه میده از لوگوش روی محصولات ایران خودرو استفاده بشه
          پژو سود از فروش محصولاتش در ایران دریافت میکنه
          و تنها مسئول ارائه ماشین های آشغالی مثل 405 پژو هست
          اگر پژو به هر دلیلی نخواد 405 در ایران تولید بشه به راحتی با قوانین تجارت ایران میتونه اینکارو بکنه ولی نمیخواد و من و توای که مشتری ایرانی هستیم براش ذره ای ارزش نداریم
          تمام صد ها هزار نفری که در خودرو های مزخرف و نا ایمن پژو در کشورمون طی این سالها کشته شدن خونشون گردن شرکت پژو هست
          این خودورساز با علم به اینکه خودروهاش دارای ایمنی بسیار پایین و کیفیت پایینی هستند داره در ایران ماشین مونتاژ میکنه
          و این یعنی توهین به شعور من و تو
          خیلی خیلی منو ببخشید که اینو میگم
          ولی چه بلایی سرمون اومده که خودمون رو داریم گول میزنیم و توهین آشکار رو نادیده میگیریم؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. یه پسر

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1135 ديدگاه)

          وقتی بابای یه خونه دلش واسه بچه هاش نمی سوزه از همسایه چه توقعی داری زیگما جان

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. mahdi

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (623 ديدگاه)

          درود جناب F16ZG
          عذر میخوام حرفهات بوی نوشته های شخصی بنام مجید رو میده
          در کل آشنا میزنی
          سپاسگزارم
          مهدی (فرزند کوروش)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. خاوری

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (109 ديدگاه)

          حرف زیگما رو نمیشه رد کرد چون واقعیته…الان سالهاست اغلب بزرگان صنعت و تجارت برای خودشون وظایفی تعرف کردن که نشون بدن به مشکلات مشتریانشون توجه دارن… پژو میتونست با یه سرمایه گذاری دو سر سود تو ایران هم مونتاژ حجم عظیمی از خودروهاش رو در ایران انجام بده و در بازار بکر منطقه فروش خوبی داشته باشه و هم مشتریای ایرانیشو راضی نگه داره اما خب …

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. PEUGEOT

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          بسه زیگما ده بار این حرفای تکراری رو گفتی
          این ایران خودروست که کیفیت محصولات پژو رو پایین آورده همین 405 که برا 30 سال پیشه 3 ستاره ایمنی داره یا همون 206 4 ستاره ایمنی داره
          هرشرکتی جای پژو بود همین کارو می کرد(وقتی خود ایران خودرو می خواد این ماشینارو تولید کنه به پژو ربطی نداره)
          مگه همین جنرال دزد و کلاهبردار نبود که به خاطر استارتای اشغالش چند نفر کشته شدن!!!!!!!!!
          جنرالی که هر ساله فراخواناش میلیونی هست
          جنرال ترسویی که به کمک دولتش تمام کمپانی های فرانسوی رو کشید بیرون تا آشغالای خودشو بفروشه!!!!
          جنرالی که حتی قادر به تولید یک خودروی کم مصرف نیست!!!!!!!
          جنرالی که واسه محیط زیست و منابع فسیلی و پول مردم هیچ ارزشی قایل نیست
          موتورایی که با اون حجم هیچ کارایی نداره که کم کم خودشونم دارن اینو میفهمن ولی پژو اینو خیلی وقت پیش فهمیده بود!!!!!(پژو با موتورای کم حجم قدرت بالا می گیره)
          بعدشم زمانی که اون کچل خان رییس قبلی جنرال هنوز به دنیا نیومده بود پژو داشت ماشین میزد.
          اصلا یه بچه 16 ساله چه می فهمه پژو چیه!!!!!
          کسی باید این حرفا رو بزنه که خودش آدم درستی باشه نه این که توی 2800 تا دیدگاهش فقط توهین و دروغ به بچه های پدال باشه.
          اگه بخوام چهره واقعیتو نشون بدم که دیگه کسی بهت نگاهم نمی کنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. F16ZG

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (522 ديدگاه)

          اقای معدی(فرزند کوروش)خواهشا زود قضاوت نکنید.من کاربر تازه وارد هستم.اقای مجید را هم اصلا نمی شناسم.اگر به تعداد پستهای من دقت کنید میبینید که به 10 هم نمیرسه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. زیگما

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          چه ربطی داشت الان به جنرال موتورز؟
          با تغییر موضوع نمیتونی چیزی رو عوض کنی
          ساعت ها باهات در مورد پژو بحث کردم ولی تو هیچ وقت هیچ چیزیو قبول نمیکنی چون متعصبی و متعصب کارش همینه
          راستی
          من چیزی برای از دست دادن ندارم ولی
          اون چیزی که تو از دست داری دادی اندکی “اعتماد” بود
          خیلی خوب بود اگر به خاطر یه ماشین آدمارو نفروشیم آقا محمد
          خیلی خوب میشد اگر به خاطر یه ماشین آبرو هارو نریزی
          یه مروری بکن به اعمالت جناب
          ضمنا
          5 مهر تولدم بود
          یه سال به اون عدد اضافه کن :)
          خوش باشی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. صادق

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          برای یه شرکت خیلی مهمه که از یه محصول مرده بتونه سود کسب کنه (به شرطی که خاص نباشه) ، مث 405 برای پژو

          مسلما هر شرکت دیگه ای هم به جای پژو بود همین کارو میکرد

          به خاطر منتاژ بالای پژو توی ایران و معدود کشورای اطراف، حتی یه درصد خیلی کوچیک هم سود بسیار بزرگی برای پژو به ارمغان میاره که مطمئنا هیچ شرکتی حاظر به قطع این سود نمیشه

          پس بیشتر مشکل از خودمونه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. mahdi

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (623 ديدگاه)

          درود به همه دوستان
          پژو جان مسئله اعتبار پژو فرانسه در ایران هست
          هیچ وقت نباید فراموش کرد که گزینه های دیگه هم روی میز هست برای انتخاب
          شرکت / کمپانی پژو نسبت به مشتری ایرانی خودش هیچگاه حسن نیت نداشته و همین امر باعث شد تا توی بازارهای دیگه با مشکل مواجه بشه
          از هر دستی که بدی از همون دست میگیری
          چرا تویوتا و بنز و …… توی ایران با این مشکل پژو مواجه نشدن ؟؟؟؟؟؟
          پژو همون فرزند خلف ناپلئون هست که توی مناسباتش با ایران مثل اجدادش برخورد کرد با این تفاصیل که ایرانیان حاکم نبودند و دیگران برای ما تصمیم گیری کردند
          من با نظر جناب زیگما موافقم
          و به نظرم پژو زمانی میتونه وجهه ای توی ایران بدست بیاره که توی شرایط رقابت کامل بتونه فعالیت کنه
          هر چند که خود پژو از طریق حاکمیت جمهوری اسلامی ……. با عقد قراردادها و توافقاتی که انجام شد در وهله اول سود خوبی بدست اورد اما به قیمت اعتبارش تموم شد
          من شخصا ترجیح میدم کره که یه تازه وارد به صنعت خودرو هست و هنوز راه زیادی رو باید بره توی ایران فعالیت کنه هر چند که اعتقادم بر این هست که آلمان و ژاپن + آمریکا(ابر قدرت) میتونند بازار خودرو ایران رو تامین کنند و زمینه برای رقابت فراهم بشه
          عرض آخرم :
          تا وقتی اینا هستند و مردم کشورمون اینطور فکر میکنند وضع به همین منوال میمونه
          باید توی خودمون تغییر ایجاد کنیم تا نتیجه ای حاصل بشه
          سپاسگزارم
          مهدی (فرزند کوروش)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. PEUGEOT

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          زیگما واقعا روت خیلی زیاده
          من نمی دونم تو چطور روت میشه جلوی میلاد و صادق و شاهینو و حمید bmw و محمد فراری….. از این حرفا بزنی!!!!
          من درباره تو با سردبیر صحبت می کنم و بهش با مدرک میگم کی هستی و چه بلایی سر بچه های قبلی پدال آوردی ببینم بازم پدال در مقابل این حرفا سکوت می کنه!!!!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        11. زیگما

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          بله همون جور که گفتم من چیزی برای از دست دادن ندارم و اصلا مشکلی با تهدیدت ندارم
          نهایتش یا عذرخواهیه یا خداحافظی
          ;)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        12. PEUGEOT

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          مهدی جان حرف شما رو تا حدودی قبول دارم ولی همون موقع که پژو خودروهایی مثل 405 و 206 به ما داد این خودروها یکی از بهترین خودروهای جهان بودن.
          اما مشکل در بازه زمانیه که اینا دارن تولید میشن
          من قبول دارم این ماشینا به درد الان نمی خورن و شرکت پژو سکوت کرده اما به نظر شما کدوم شرکت و کمپانی از یه همچین بازار انحصاری می گذره؟ چون شما بنزو گفتی بزار یه مثال ازش بزنم. اینو همه قبول دارن که بنز یکی از بهترین خودروسازان جهانه ولی توی ایران کامیون های نارنجی رنگش که برای جنگ جهانی اول هست داره صفرش با لوگوی بنز در ایران تولید میشه. حالا واقعا این مقصرش بنزه؟!!!!!! به نظر من به کمپانی بنز ریطی نداره وقتی ایران خودش می خواد اینا رو تولید کنه
          بعدشم همین الان ایران خودرو به جای 301 می تونه خودروی سال اروپا 308 رو وارد کنه. جفت ماشینا برای پژو سود دارن پس فرقی نمی کنه بهش هرکدوم بده ایران اما این ایران خودروست که به فکر اینه که در آینده کدومشو می تونه راحت دست کاری کنه و کیفیتشو بیاره پایین. این مشکل ایران خودروست نه پژو.
          من به هیچ وجه نمی خوام پژو رو از اشتباهاتش مبرا کنم ولی مقصر اصلی خودمونیم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. The Best Or Nothing

      ۱۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (56 ديدگاه)

      دوست عزیز پس در این میان بنز و بی ام و و پورشه و … چین؟؟؟؟؟
      کجاش همه چیز تمومه انصافا ………؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. F16ZG

        ۱۲ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (522 ديدگاه)

        اخه پژو تو رنج قیمت پورشه س که شما داری مقایسه میکنی!!!من که گفتم پژو همه چیز تمومه در مقایسه با خودروهای هم کلاس و هم قیمت گفتم….

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۱۲ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        آقا جان یه کلام ختم کلام.
        نگاه به محصولات پژو که تو ایران مونتاژ میشه نکنید.
        تکنولوژی حال حاضر پژو با این اسباب بازیا قابل مقایسه نیست.همین 308 خودم مطلبی رو راجع به اون نوشتم.این قدر تکنولوژی بالایی داره که حد نداره از وضعیت سیستم تعلیقش گرفته تا آینه های جانبی هشدار دهنده.
        بعدشم بعضی از دوستان طوری صحبت میکنن که انگار چه چیزایی داریم سوار میشیم.بابا یه ذره واقع بین باشین پژو بعد از فولکس یکی از بزرگترین تاکید میکنم “بزرگترین” کمپانی های خودروسازی دنیا است.
        بعدشم چه ربطی به پژو داره که این محصولاتو ما الان داریم سوار میشیم؟
        لطف مسئولان عزیز هست.
        پژو در قبال مردم ایران هیچ مسئولیتی نداره و باید به فکر کیفیت محصولات خودش تو فرانسه باشه نه ماشینی که الان تو ایران داره مونتاژ میشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          پژو در سال 2012 هشتمین خودروساز دنیا بود(اونم تازه به علاوه محصولات سیتروئن)

          تویوتا 10.1 میلیون
          جی ام 9.2 میلیون
          فولکس 9.2 میلیون
          هیوندای و کیا 7.1 میلیون
          فورد 5.5 میلیون
          نیسان 4.8 میلیون
          هوندا 4.1 میلیون
          پژو و سیتروئن 2.9 میلیون!!!
          پژو به تنهایی در سال 2012 حدود 1.5 میلیون دستگاه ساخت

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. reza

    ۱۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (310 ديدگاه)

    اونا چی دارن میسازن ما تو چی موندیم 180 اسب بخار با این مصرف کم اونوقت خودرو ملی ما با 97 اسب بخار چند برابر مصرف سوختشه اخه چرا این ماشینا نباید تو ایران مونتاژ بشه به جاش باید برندهای چینی و کره ای باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۱۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      زیگما جان من گفتم از بزرگترین ها(منظورم جزو بزرگترین ها) بعد فولکس و فقط به تعداد فروش بستگی نداره.
      برند های خودروسازی از ابعاد مختلفی مقایسه میشن.
      تعداد فروش سالیانه
      کیفیت
      ایمنی
      تعداد مشکلات بر حسب درصد هر خودرو
      و…
      الان بنز و ب ام و هم حرف اول رو در دنیای خودروسازی میزنن و جزو بزرگترین ها هستند اما ربطی به فروش زیادشون نداره.
      این تصوری است غلط که ما ایرانی ها از پژو پیدا کرده ایم در صورتی که تو دنیا، خودروهای دیگر پژو شناخته شده اند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۱۲ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        صادق جان هم حرف خوبی میزنه.
        مشخصه که هیچ شرکتی سود به این خوبی رو از دست نمیده.پژو هیچ وقت و به هیچ وجه اشتباه نکرده و این مشکل بازار خودروی ایران هست.
        زیگما جان خطاب به شما این رو نمیگم ولی خدایی پژو الان از پیشگامان خوروسازی دنیا است که به مصرف سوخت خودروهاش توجه شایانی میشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. زیگما

        ۱۲ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        بنز و ب ام و جزو لوکس سازا هستن و محصولاتشون طیف خاصی رو از خودرو هارو تشکیل میده و فروششون قابل قیاس با بقیه نیست
        ثانیا
        پژو متاسفانه در کیفیت هم وضعیت افتضاحی داره و در بررسی جی دی پاور در آلمان اون پایین ها بود.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (810 ديدگاه)

          من که گفتم بنز و ب ام و ربطی به فروش بالاشون نداره و ثانیا”
          اگر هم الان اینجوری باشه از لحاظ کیفیت، به هر حال پژو 405 با محصول امروز پژو قابل قیاس نیست.
          در ضمن زیگما جان یه بار گفتم بازم میگم پژو در قبال مردم ایران هیچ وظیفه ای نداره.
          اگر تو فرانسه و کشور های دیگه ای که محصولاتش بیشتر فروش میره مشکلی در خودروهاش باشه اون موقع باید ایراد گرفت از پژو نه ایرانی که صد ساله داره 405 و 206 توش فروش میره.
          راستی محمد جان. داداش من واقعا” تبریک میگم به پژو به خاطر 308 GT.
          ارادتمندم. :D

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. PEUGEOT

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          قربونت باربد جان

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. خاوری

        ۱۲ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1103 ديدگاه)

        به نظرم که باربد جان اشتباه میکنی..الان سایت رسمی هر شرکتی رو باز کنی بخشی تحت عنوان SOCIAL می بینی که برمیگرده به جنبه های اجتماعی صنعت…چرا باید پژو اجازه بده محصولات قدیمی و البته بی کیفیتش با مونتاژ بد ایران خودرو مردم ایران رو نفله کنه؟ باور کن که رنو تو دو قدمیش و بنز در همون تیراژ محدود هزارتاییش در ایران اجازه این کار رو نداد اما پژو ..
        من خودم عاشق 308 و 208GTIم ولی دلیل نمیشه اشتباهات کارخانه رو نبینم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (810 ديدگاه)

          منم نمیگم هیچ اشتباهی نکرده ولی در مورد 405 و 206 مقصر ایران خودرو است نه پژو.آماری هم که زیگما داد همه رو قبول دارم ولی به قول محمد جان ایران خودرو خودش میخواد این ماشینارو تولید کنه و پژو مجبورش نکرده در حالی که الان همین 308 میتونست با قیمت خیلی مناسب تری جایگزین 405 بشه تو ایران اگر مسئولان گران قدر اجازه بدن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. علی آهنگر

      ۱۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (375 ديدگاه)

      حالا کاری به این ماششین ندارما
      جالبه توی ایران میگن واردات ماشین بالای 2500 سی سی به خاطر مصرف زیادش ممنوعه اونوقت موتور 2500 سی سی اونا صدی 10 لیتر میسوزونه موتور 1600 پیکان صدی 15 لیتر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. مصطفی

    ۱۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (62 ديدگاه)

    مشخصاتش خوبه ، بیشتر مصرف سوختش به چشمم اومد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۱۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      کلاْ این موتور تو کلاس خودش یکی از بهترین هاست. مخصوصاْ موتور دیزلی که عملکردش از موتور بی ام و سری ۳ هم بهتره البته بی ام و از نسل قبل موتورهای توربودیزلش رو آپدیت نکرده و عادلانه نیست از نظر مصرف و آلایندگی این موتور رو با موتور ۶-۷ سال پیش بی ام و مقایسه کرد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. parseh net30

    ۱۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    من که عاشق این تریپ ماشینای پژوام . خدایی از نظر قیافه یه زوری قدیمی میشن.نمونش 206

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یه پسر

      ۱۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1135 ديدگاه)

      206 تو ایران تا دویس سال دیگه هم قدیمی نمیشه

      اینم از خوبی 206 نیس

      مشکل از نگاه مردمه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. عباس

    ۱۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (154 ديدگاه)

    متاسفانه این تفکر اشتباه برای دوستان ایجاد شده که پژو دنبال ایرانه،اگه ایران خودرو دست از سر پژو برداره خوبه!وقتی اونا روز به روز دارن تجهیزاتشون رو برای بازهی بیشتر به روز میکنن تا هزینه هاشون کمتر بشه مگه مغز خر خوردن که از تکنولوژی ٣٠ سال پیش که به قول دوستمون موتور ١٨٠٠ با قدرت ٩٧ اسب بخار تولید میکنه و مصرفش در شرایط ایده آل ١٠ لیتره پشتیبانی کنه،در صورتی که موتور ١۶٠٠ با تکنولوژی جدید ٢٠٠ اسب بخار تولید میکنه!ایران خودرو دنبال اینه که خودرو ٣٠ سال پیش رو مونتاژ کنه و بدون نوآوری پول هنگفت به جیب بزنه!برای پژو دیگه صرفه اقتصادی نداره از ماشین ٣٠ سال پیش پشتیبانی کنه چون همون ظرفیت رو به تکنولوژی جدید با هزینه به مراتب کمتر اختصاص میده تا سود بیشتر نصیبش بشه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Just germany...

    ۱۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    جلوش توی عکس آخری که توی نمایشگاهه شبیه سوناتا جدیداس
    البته منظورم این نیست که پژو و هیوندا از هم کپی کردن فقط همینجوری گفتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یه پسر

      ۱۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1135 ديدگاه)

      داداش راحت باش

      تو پدال بچه ها اسم هیوندا رو گذاشتن دستگاه کپی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. یه پسر

    ۱۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    این ماشین 4 لیتر و 700 سی سی می سوزونه یا برعکس 7 لیتر و 400 سی سی ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PEUGEOT

      ۱۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      دوست عزیز مصرفش بین 3 لیترو 300 سی سی تا 3 لیترو 400 سی سی هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. یه پسر

        ۱۲ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1135 ديدگاه)

        خیلی ممنون

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. 4MATIC

    ۱۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    باحاله ولی ابی کاربنی بهش نمی اد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. sunmartin

    ۱۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    طراحی خارجی دقیقا مشابه طراحی خودروهای آلمانی و بیشتر سمت و سیاق بنز داره نمای داخلی هم بیشتر شبیه محصولات بی ام دبلیو با چاشنی رنو است
    پژو 308 برنده بهترین خودروی سال 2014 شد که چندی پیش در پدال مطلبی راجع به آن خواندیم بهرحال این خودرو قدرت کافی و حتی تا حدی هم اسپرت داره با مصرف اقتصادی و به صرفه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Ahmad..F12

    ۱۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    بنازم مصرف 3.3 لیتر رو

    بنازم طراحی داخلی رو

    بنازم قدرت 202 اسب بخار از موتور 1.6 لیتری رو

    بنازم قدرت 180 در دور 2000 رو

    آفرین بر پژو

    محمد جان تبریک میگم دادا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PEUGEOT

      ۱۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      فدات احمد جان
      دلم واست خیلی تنگ شده
      وایبر کم پیدایی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ahmad..F12

        ۱۳ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        قربونت محمد جون منم همینطور

        آره کمتر میام، کار و بار و درس نمیزاره

        سر میزنم بهت حتماً

        ارادتمند

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. صادق

    ۱۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    به نظرم خیلی زیباست، این ماشین توی عکس اینقد جذابه، اگه توی خیابون ببینیتش نمیتونید ازش چشم بردارید!

    موتورای خیلی خوبی هم داره، هر کس بسته به نیازش باید موتورش رو انتخاب کنه، اگه بیشتر استفاده قدرتی داره تا سرعتی مسلما گزینه ی دیزلی براش مناسب تره، اگه هم نه که مدل بنزینیش میتونه براش مفید باشه

    مصرفش هم که در حد عالی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PEUGEOT

      ۱۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      چطوری داداش صادق
      تو هم مثل احمد خیلی کم پیدایی
      بابا دلمون واست تنگ شده یه سر به ما یزن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. صادق

        ۱۲ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        احواااااااااااااال محمدِ گل؟؟

        چطوری رفیق؟

        راستش محمد من گوشیمو فروختم، الان از این گوشی قدیمیا دارم، نمیتونم سر بزنم :(

        ولی احتمالش هست که همین روزا یه گوشی دیگه بخرم، اگه خریدم قول میدم اولین کسی باشی که بهش پیام میدم ;)

        این روزا خیلی برا پدال بی حوصله بودم، ولی دوباره که شما اومدید منم حوصله ام داره بر میگرده ;)

        فدایی داری داداش

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. MPS

    ۱۳ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (76 ديدگاه)

    چرا اینقدر بعضی ها بی فکرن که فکر میکنن پژو به ماشین هایی که تو ایران ساخته میشه فکر می کنه؟!آخه 405 تو قبرستون ماشینای فرانسه هم پیدا نمیشه..مگه این نیسان وانت رو کمپانی نیسان اصلا میشناسه؟!انگار بچه دبیرستانی زیاد اینجا پیدا میشه..مشکل شما اینه که 100 میلیون نداری یه ماشین واقعی بخری؟!خب بذار بگم اونیکه داره صد تا مشکل دیگه داره که نمیدونی..میخواد بخره یه فروشنده با شعور پیدا نمیشه بفهمه dsc یعنی چی!فقط پز کراباتشون رو میدن بیسوادا..یه خیابون صاف پیدا نمیکنه با خیال راحت توش راه بره و جلوبندی هامر هم باشه پایین میاد!..اکثر راننده ها عینه چیز میپیچن جلوت نمیگن کل بیمه ثالثمون اندازه یه چراغ این ماشین نیست..باید خونه زندگی و زن و بچمون رو بفروشیم تاوان بدیم..تو شهر ما موستانگ و کامارو و چارجر و لینکلن و آئودی و خیلیا مونده تو نمایشگاه کسی نمیخره
    پس اینقدر نگین ایکاش داشتیم سوار میشدیم..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. solat

    ۱۳ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (143 ديدگاه)

    شکل و شمایل این ماشین خوبه بد نیست ولی قدرتش کم هست و به لاشه این ماشین نمیخوره بعدا ماشین های GT اصولا قدرت بالایی دارن 180 اسب بخار واسه این ماشین کم هست با پسوردی که رو این ماشین گذاشتن..بعدا از دوستان عزیز خواهش میکنم ماشین های پژو ایرانی رو با پژوهای فرانسوی یکی ندونید چون یکی نیستن بدنه و قدرت موتور و خیلی چیزای دیگه پژوهای فرانسوی کاملا متفاوت هست و برتریش شونصد برابر هست با ماشینهایی که به اسم پژو تو ایران ساخته میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. بهزاد

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اخه خدا وکیلی این ماشین به محض اینکه وارد ایران خودرو بشه اپشن ازش باقی می مونه؟
    من الان 207 دارم. تو صفحه سرعتش 15 تا علامت مختلف داره ولی فقط علامت کمربند ایمنی کار می کنه. نمی دونم اگه به درد نمی خوره چرا گذاشتن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. ♤Angus_812♤

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (428 ديدگاه)

    پژو داره جون میگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. ♤Angus_812♤

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (428 ديدگاه)

    هاچ بک مورد علاقم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. ♤Angus_812♤

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (428 ديدگاه)

    بهترین پژو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. ♤Angus_812♤

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (428 ديدگاه)

    وااااااو چقدر زیباس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. ♤Angus_812♤

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (428 ديدگاه)

    I love peugeot

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. ♤Angus_812♤

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (428 ديدگاه)

    ♡308♡

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا