آئودی

تأیید حضور آئودی RS4 آوانت جدید در فرانکفورت

پس از چند سال تست و بررسی و ماه‌ها گمانه‌زنی، سرانجام آئودی اعلام کرد در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷ این خودرو را رونمایی خواهد کرد.


بنا به گفته این خودروساز آلمانی چهارمین نسل مدل آوانت فصل روشن دیگری در کتاب موفقیت RS به شمار می‌رود.


بر پایه اخبار پیشین می‌دانیم که رقیب آئودی برای خودروهایی چون مرسدس-ای‌ام‌جی C63 استیت از پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربو ساخته شده توسط پورشه استفاده خواهد کرد. باور بر این است خروجی این پیشرانه در حدود ۴۴۴ اسب بخار خواهد بود و خواهد توانست در کمتر از ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد.


آئودی همچنین در فرانکفورت از مدل ویژه تولید محدود با طراحی دیفرانسیل عقب رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود این خودرو R8 GT باشد که نسخه دیفرانسیل عقب از سوپرکار پسرعموی ایتالیایی خود یعنی لامبورگینی اوراکان است.


دو خودروی مفهومی با سیستم خودران سطح ۴ و ۵ نیز در غرفه آئودی خواهد درخشید. اولین مدل یک شاسی‌بلند کوپه با طول ۴.۹ متری خواهد بود که بر پایه مدل مفهومی E-tron اسپورت بک ساخته شده و دارای خطوط دینامیک، تکنولوژی نورپردازی پیشرفته و کابینی ظریف خواهد بود. قوای محرکه کواترو با سه پیشرانه الکتریکی قدرت ۴۹۶ اسب بخاری را تولید خواهند کرد.


دومین خودروی مفهمی اساساً برای مسافرت‌های طولانی طراحی شده و در کلاس D جای می‌گیرد. این خودرو از ۴ پیشرانه الکتریکی استفاده کرده و محدوده الکتریکی ۷۰۰ تا ۸۰۰ کیلومتری دارد. هنوز چیز زیادی درباره این خودرو منتشر نشده اما می‌دانیم که طراحی خارجی و داخلی آن استثنایی و ساختارشکن خوانده شده است.


نسخه‌های G-tron از A4 آوانت و A5 اسپورت بک نیز در فرانکفورت حاضر خواهند بود. همچنین نباید سدان پرچم‌دار A8 جدید با سیستم خودران سطح ۳ استاندارد را از یاد برد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2777 ديدگاه)

    البته نسخه دیفرانسیل عقب r8 v10 هم به نمایشگاه بیاره آئودی.
    …………..
    ((بر پایه اخبار پیشین می‌دانیم که رقیب آئودی برای خودروهایی چون مرسدس-ای‌ام‌جی C63 استیت از پیشرانه 6 سیلندر 2.9 لیتری توئین توربو ساخته شده توسط پورشه استفاده خواهد کرد.))
    چقدر خوبه این پورشه.
    کم حاشیه و پرسود و پراستفاده.
    …………
    کم و بیش میشنویم که فلان زیر مجموعه ی فولکس از پلتفرم و انجین و تکنولوژی های پورشه استفاده میکنن،بیش تر از هر کمپانی دیگه ای تحت نظر فولکس.
    پر دانش ترین و بهترین زیر مجموعه ی فولکس همین پورشه هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. serial winner

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    سری RS یا رن‌اسپورت آئودی کاملا عطش سرعت رو برطرف می‌کنه.
    امسال ۳ گانه ی آلمانی + پورشه ، فرانکفورت رو به آتش می‌کشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    آلمانی‌ها قراره یه آتیش بازی بزرگ تو خونشون راه بندازن ? برای همشون آرزوی موفقیت دارم.
    _____________
    RSهای آئودی واقعا دلربا هستن، پرفورمنسشون اونقدر بالاست که اکثر اوقات تو درگ به خاطر لانچ بی‌نظیرشون، خودروهای به مراتب قوی‌تر رو شکست میدن. ظاهرشونم واقعا بی‌نقصه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا