آئودی

آئودی RS6 جدید با قوای پورشه و لامبورگینی در راه است

آئودی به‌تازگی نسل جدید سدان A6 خود را معرفی کرده است و حالا اطلاعاتی از نسخهٔ عملکرد بالای آن یعنی RS6 منتشر شده است. Autobild طی گزارشی جدید در این رابطه گفته است که نسل جدید RS6 اوایل سال آینده معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود این مدل مثل نسل قبلی صرفاً به‌صورت استیشن تولید گردد اما این گزارش اشاره کرده که فروش پایین استیشن‌ها در بازارهای بزرگی مانند چین و ایالات‌متحده ممکن احتمال ساخت نسخهٔ سدان RS6 را مطرح کند. به گفتهٔ این گزارش، RS6 جدید از پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربویی استفاده خواهد کرد که هم‌اکنون در خودروهایی مانند پورشه کاین توربو و لامبورگینی اوروس بکار رفته است.

انتظار می‌رود این موتور در RS6 قدرتی در حدود ۶۰۵ اسب بخار تولید کند. درصورتی‌که این گزارش واقعیت داشته باشد، نسل جدید RS6 به میزان ۴۵ اسب بخار قدرت بیشتری نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت و به‌راحتی می‌تواند شتاب صفرتاصد ۳.۹ ثانیه‌ای آن‌را مغلوب کند. چند وقت بعد نیز احتمالاً مدل RS6 پرفورمنس معرفی خواهد شد که می‌تواند قدرتی در حدود ۶۵۰ اسب بخار و گشتاوری معادل ۸۰۰ نیوتن متر داشته باشد. این خروجی افزایش قابل‌توجهی نسبت به نمونهٔ فعلی با ۶۰۵ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

البته این اعداد فعلاً در حد حدس و گمان هستند اما سر طراحی آئودی آقای «Marc Lichte» پیش‌ازاین تأیید کرده است که مدل RS7 که در بخش قوای محرکه با RS6 مشترک است در دو نسخهٔ مختلف ارائه خواهد شد. بااین‌حال شایعاتی هم وجود دارد که ادعا کرده است که نسخهٔ پرفورمنس RS7 به یک قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی مجهز خواهد بود که شامل ترکیب یک پیشرانهٔ V8 توئین توربو و یک موتور الکتریکی می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Omid622

    ۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    چه شود Rs7 به نظرم بهترین محصول آئودی

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Just bentley continental

      ۵ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (540 ديدگاه)

      به نظرمن rs6 یه حس دیگه ای داره
      بهترین استیشن دنیاست و این که می تونی بایه استیشن کلی ماشین اسپرتو به خاک و خون بکشی

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. F۲۲RAPTOR

    ۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    ماشین به این شاخی حیفه فقط استیشن باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Peyman

    ۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (282 ديدگاه)

    چرا rs6 اینقدر گرونه ؟؟ حتی از اوروس گرون تره .خیلی برام عجیبه !!!

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا