آئودی

آئودی S4 2017 در نمایشگاه فرانکفورت

کمپانی آئودی مدل ۲۰۱۷ خودروی S4 را با خود به نمایشگاه فرانکفورت آورد این نسل که با نام B9 شناخته می‌شود خودرویی تکامل‌یافته است که مسیرش را از نسل قبل جدا کرده است. این خودرو که دوباره طراحی شده تغییرات زیادی را به خود می‌بیند تغییراتی مثل قدرت بیشتر، پلت فرم کاملاً جدید و ویژگی‌های فنّاورانه پیشرفته‌تر. متأسفانه آئودی گیربکس دستی این خودرو را حذف کرده و تنها گیربکس هشت سرعته تیپ ترونیک را برای آن در نظر گرفته است.

2017 Audi S4
۲۰۱۷ Audi S4
زیر کاپوت این خودرو موتوری توربوشارژ، شش سیلندر و ۳.۰ لیتری قرار دارد. این موتور ۳۵۴ اسب بخار نیرو و ۴۹۹ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که این اعداد افزایشی ۲۱ اسب بخاری و ۵۸ نیوتن متری را نسبت به موتور شش سیلندر سوپرشارژ نسل قبل نشان می‌دهند. آئودی سیستم انتقال قدرت AWD کواترو را به‌صورت استاندارد برای این خودرو در نظر گرفته است. ترکیب این افزایش قدرت با وزن محدود ۱۶۳۱ کیلوگرمی S4 شتاب خودرو را بهبود بخشیده به‌طوری که شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خودرو به عدد ۴.۷ ثانیه و نهایت سرعت به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت (محدود شده به صورت الکترونیکی) رسیده است.

2017 Audi S4
۲۰۱۷ Audi S4
2017 Audi S4
۲۰۱۷ Audi S4
2017 Audi S4
۲۰۱۷ Audi S4
شاسی S4 جدید هم بهبود پیدا کرده است. ارتفاع شاسی نسبت به A4 نزدیک به ۲.۲ سانتی‌متر کاهش داشته و حالا سیستم تعلیق اسپرت شده است. این بهبودها در کنار آپشن هایی مثل دیفرانسیل اسپرت، سیستم فرمان هیدرولیک و کمک‌فنرهای تطبیقی قدرت هندلینگ S4 جدید را بیش‌ازپیش افزایش داده است.

2017 Audi S4
۲۰۱۷ Audi S4
طراحی بیرونی S4 مدل استاندارد ۲۰۱۷ هم تغییراتی داشته که شامل تغییرات جزئی فریم جلوپنجره، رینگ‌های استاندارد ۱۸ اینچی و آپشن ۱۹ اینچی، قطعه‌های مختلف با طرح خاکستری مات و سپرهای جلو و عقب جدید می‌شود. در درون کابین صندلی‌های اسپرت، طرح آلکانترا، نوارهای آلومینیوم براق دورتادور کابین وهمان کنسول وسط MMI دوباره طراحی شده خودروی A4 به چشم می‌خورد. درنهایت S4 جدید نسبت به تصاویر جاسوسی ثبت‌شده قبلی تغییرات ظریفی داشته است.

2017 Audi S4
۲۰۱۷ Audi S4
2017 Audi S4
۲۰۱۷ Audi S4
2017 Audi S4
۲۰۱۷ Audi S4
به نظر می‌رسد که هر دو مدل آئودی S4 معرفی‌شده در نمایشگاه فرانکفورت یعنی سدان و اوانت واگن به بازار آمریکا راه پیدا کنند و مثل همیشه انتظار داریم که کمپانی آئودی بعد از فروش این خودرو تریم RS4 این خودرو را هم وارد بازار کند. خودرویی قوی‌تر از S4 که با موتور شش سیلندر و به مدد توربوشارژ الکتریکی نیرویی نزدیک به ۴۸۰ اسب بخار تولید می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهدی نیک سیرت

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، نویسنده و مترجم اخبار و مطالب دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. SARD

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (104 ديدگاه)

    قشنگ و باکلاسه!
    من کشته مرده ی این رینگ ها و چراغ های قشنگشم.
    اگزوزو بنگر!
    عجب موتور خفنی داره!
    فقط آلمان! فقط بنز و بی ام دبلیو و آئودی!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد حسین

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (34 ديدگاه)

      داداش همه رو گفتی الا پورشه
      پرچم آلمان بالاتر از همه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. SARD

        ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (104 ديدگاه)

        ممنون ! و اصل کاری ، پورشه!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Ali

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (59 ديدگاه)

    عجب کیفیتی داره حتی از تو عکسم احساس میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احسان(احسان)

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    بهش گاز بدی میچسبی به صندلی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. HELL CAT

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (196 ديدگاه)

    خییلی عالیه فقط وقتی رقیبای بنز و بی ام و و پورشه اون هم بیاد چیزی جز آخری نصیب این خودرو نمیشود امسال هم شرکت آئودی رتبه ۱۷رو از نظر برند قابل اطمینان کسب کرد که یک فاجعه برای این شرکت بزرگ بود ولی روزی میرسه که تک تک ما ماشین دوست ها رئیس و مهندسان کارخانه هایی میشویم که تمام آمار و ارقام های این صنعت را تکان میدهیم فقط در صورت نابودی این خودروسازان داخلی فقط و فقط با تحریم این صنعت خودرویی کشتاری تمام ما رئیسان بزرگ ترین شرکت های خودرو سازی دنیا میتوانیم باشیم اگر آنها بگذارند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamid...Audi

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (712 ديدگاه)

      بابا ولمون کن رتبه 17؟!!!!!!
      فعلا که توی پرفروش ترین لوکس های دنیا مرسدس بنز رو گرفته و با اختلاف کم دنبال ب ام و …(منبع همین پدال)
      میشه منبع این گفته تونو ذکر کنید؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. ali z

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (16 ديدگاه)

    داداش منم از این آرزوها زیاد داشتم فقط بجای ریا ست با فوق لیسانس مکانیک دارم کارگری میکنم تو یه کارخونه ای که مدیر اداریش فوق دیپلم داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. HELL CAT

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      مهندس شدن زیاد آرزویی نیست دوست عزیز من میگم مهندس یه شرکت بهتر همین ولی کسی حتی تو آمریکا هم با مدرک به جایی نمیرسه اونا سرمایه دارن یا خیلی زرنگن در کشور های جهان اول مهندس زیاد شخصیت جالبی نیست ایران اینجور سیستمی هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. fluid

        ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (505 ديدگاه)

        مهندس زیاد شخصیت جالبی نیست ؟!!
        بخدا یه حرفایی میزنی انگار راجعبه معتاد حرف میزنی؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. احمد باقری

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    درسته همه چیزش خوبه، ولی باید قبول کرد که طراحیهای آئودی هم خیلی تکراری شده، داشتم با خودم فکر می کردم چرا ما همش به تویوتا گیر میدیم بابت طراحهای تکراری، بعد دیدم، خیلی از خودروسازهای دیگه هم به این معضل گرفتار شدند، مثل آئودی. پس چرا وقتی میخواهیم در مورد تویوتا صحبت کنیم، با نیسان(که خیلی خوب داره کار میکنه، مقایسه می کنیم). چراشو خودم هم نفهمیدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. arash66

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (433 ديدگاه)

      یراحی های آئودی کجاش تکراریه ؟ این نظر شماست !
      طراحی آئودی رو داری با تویوتا مقایسه میکنی ؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ali

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (716 ديدگاه)

        یه اصالت داریم یه تکرار این دو خیلی متفاوتن

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. احمد باقری

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (4717 ديدگاه)

        تکراری نیست، مثلا کدومش تکرای نیست. مثال بزن ببینم. طراحی مدلهای مختلفش خیلی به هم نزدیکن. تازه اگر دقت کرده باشی، گفتم که خود من هم معتقدم که طراحیهای تویوتا، خیلی تکراری و قدیمی شده اند، هر چند جدیدا کمی بهتر شده)، ولی سوالم این بود که بعضی از شرکتهای خودروسازی، همینجوری هستند، همین آئودی هم اگر خوب دقت کنی تغییرات ظاهری زیادی بین مدلهاش وجود نداره، یعنی مثل نیسان و … نیست. نمیخواد جو گیر بشی، منظورم طراحی بود نه از لحاظ فنی. میشه طراحیها رو مقایسه کرد، نه تویوتا برند ضعیفی هست و نه آئودی تنها برند درست و حسابی دنیا.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. ali

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (126 ديدگاه)

    استاد چراغ سازی دنیای خودرو
    حرف ند اره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. سارا

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (216 ديدگاه)

    چه خوشگلیا :X

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mohsen

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    خیلی طراحیشو دوست دارم!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ارمان

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    زبونم بند اومد نمیدونم کی میخواد بیاد از کجاش ایراد بگیره ؟
    از هر جا ایراد میگیرید از موتورش خواهشا. . . . .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Archi KHAN

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    آئودی و فولکس واگن 2 خودروساز معرکه و بی ادعا هستند . درسته که محصولاتشون شاید از نظر اسپورت یا لوکس بودن به پای پورشه و بنز و بی ام و نرسه ، اما محصولات جنرال و عامه پسند و معرکه ای میسازن که مشتری شون عموم مردم هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. shahab

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    خیلی قشنگه واقعا آلمانیا بلدن ماشین بسازن
    ولی تو عملکرد به پای بی ام و سری3 نمیرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. AHMADREZA

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    اینو و سری 3 عشقه منن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Ali Reza

    ۲۴ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (101 ديدگاه)

    آئودی پیشرو در تکنولوژی!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا