آئودی

TT کوانتوم، اولین خودروی آئودی با روش فروش آنلاین

بازنشسته شدن آئودی TT آن‌گونه که ما می‌دانیم دیگر یک شایعه نیست زیرا برام شات مدیرعامل ارباب حلقه‌ها این خبر را هفته پیش تأیید کرده است.


اما این روند طی یک شب رخ نخواهد داد بنابراین طرفداران TT شانس زیادی برای خرید کوپه یا رودستر کوچک آئودی خواهند داشت. به نظر می‌رسد سفارش مدل سفارشی کوانتوم گِری ادیشن یک فرصت خوب برای خرید TT است. همچنین با سقف تولید ۹۹ دستگاهی، این خودرو در آینده باارزش‌تر نیز خواهد شد.

همچنین فرایند خرید این خودرو آسان‌تر از هر زمان دیگری است چراکه TT کوانتوم گری ادیشن اولین خودروی آئودی است که منحصراً به‌صورت آنلاین به فروش خواهد رسید.


این خودروی تولید محدود منحصراً در آلمان و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا عرضه خواهد شد. این برنامه‌ی فروش آنلاین آزمایشی توسط نمایندگی‌های آئودی پشتیبانی شده و به مشتریان اجازه می‌دهد پیشنهادهای خرید خودرو را کاملاً بررسی کرده و سپس اقدام به خرید نمایند. اگر خریداران تصمیم قطعی را بگیرند خودرو را در زمان و مکانی که انتخاب می‌کنند تحویل خواهند گرفت.


این خودرو را همچنین می‌توان با پلاک موردعلاقه سفارش داد. این پروژه همچنین شامل Live Consultation است. این سرویس خریدار را به مشاوری متصل می‌کند که از تکنولوژی واقعیت مجازی برای ارسال تصاویر زنده به مشتری از داخل کابین خودرو استفاده کرده است.

آئودی TT کوانتوم گری ادیشن بر پایه‌ی نسخه‌ی ۴۵ TFSI کواترو S ترونیک بنا شده است. به این ترتیب خودروی موردبحث دارای پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی بنزینی با قدرت ۲۴۵ اسب بخاری و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ محرک می‌باشد. نسخه‌ی کوپه‌ی TT با این قوای محرکه‌ی شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۲ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی دارد.

قیمت این خودرو در آلمان از ۶۲۳۰۵ یورو آغاز شده و منحصراً با کابینی دارای پکیج طراحی قرمز عرضه می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. بهراد

    ۸ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (753 ديدگاه)

    فروش آنلاین داشتیم وقتی فروش آنلاین مد نبود خخخخ

    فقط به ته دیگشم نمی رسیدیم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا