آئودی

اولین مجوز تست خودران نیویورک در دستان آئودی

در آوریل سال جاری آئودی و پورشه اعلام کردند که با همکاری یکدیگر پلتفرم جدیدی را توسعه خواهند داد. این پلتفرم اختصاصاً برای خودروهای خودران طراحی خواهد شد. این دو خودروساز به‌صورت مشترک بر روی پلتفرم‌های خودرویی، مدول ها و قطعات کار خواهند کرد.


آئودی هم‌اکنون در قدمی روبه‌جلو اعلام کرده گواهی آزمایش خودروهای خودران در نیویورک را به دست آورده و اولین خودروسازی بوده که چنین اجازه‌ای را از مقامات نیویورک دریافت کرده است. تست‌های واقعی در جاده‌ها از اواسط ماه ژوئن در آلبانی پایتخت نیویورک آغاز خواهد شد و تکنولوژی خودران سطح ۳ مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. آئودی می‌گوید این فرایند اولین نمایش خودروهای خودران در تاریخ این ایالت خواهد بود.

Audi Autonomous TTS
طبق دسته‌بندی جامعه مهندسان خودرویی، تکنولوژی سطح ۳ به این معنی است که خودرو قادر است به‌صورت اتوماتیک در شرایط مخصوص در سرعت‌های بالا حرکت کند اما راننده باید قادر باشد کنترل خودرو را به دست گیرد. آئودی می‌گوید دو مهندس برای پایش سیستم و فرایندهای نمونه‌های آزمایشی حاضر خواهند بود که یکی در صندلی جلو و دیگری در عقب خواهند نشست.

Audi RS7 Autonomous car concept
رئیس آئودی آمریکا گفته است:

ما پیشروی توسعه‌ی تکنولوژی رانندگی خودکار به مدت بیش از یک دهه بوده‌ایم و تست خودروها در دنیای واقعی یک قدم کلیدی برای رسیدن به جاده‌های امن‌تر است. ما از فرماندار کومو به خاطر مدیریت خود و اعلام آمادگی برای کمک به تعریف چگونگی این آینده در نیویورک تشکر می‌کنیم.


ژانویه‌ی سال جاری آئودی از کانسپت Q7 خودران در لاس‌وگاس رونمایی کرد. این خودرو توانست بدون کمک گرفتن از انسان در منطقه‌ای باز حرکت کند. این خودرو نمایشی از سطح فرایند تکنولوژی آئودی در بحث رانندگی خودکار بوده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Amir

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    عکس یکی مونده به آخر از این مقاله برام کافی بود

    I love you RS7 …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا