آئودی

تخفیف‌های قابل‌توجه آئودی برای فروش محصولات باقی‌مانده

افرادی که به خرید جدیدترین خودروهای یک شرکت اهمیت نمی‌دهند می‌توانند از فرصت خرید مدل‌هایی که به پایان راه خود نزدیک می‌شوند استفاده کنند.


شانس این دسته از افراد برای پیدا کردن خودرویی قابل‌اعتمادتر خوب است زیرا خودروسازان تمامی مشکلاتی را که یک خودرو در طول سال‌های پیشین پیدا کرده است رفع کرده‌اند؛ اما این تنها دلیل خرید یک خودروی صفرکیلومتر قدیمی نیست. تخفیف‌هایی که معمولاً خودروسازان برای خلاص شدن از شر خودروهای قبلی خود ارائه می‌کنند گاها چشمگیر است.


برای مثال آئودی را در نظر بگیرید که تخفیف‌های زیادی در آمریکا برای مدل‌های ۲۰۱۸ از خودروهای A6، A7 و A8 ارائه می‌کند. هر سه خودرو برای مدل سال ۲۰۱۹ کاملاً نونوار شده‌اند بنابراین نمایندگی‌ها تلاش دارند تمامی مدل‌های باقی‌مانده از نسل پیشین را به فروش برسانند.


آئودی تا ۳۰ نوامبر کمک‌هزینه‌ی بازاریابی را به نمایندگی‌های خود ارائه کرده است تا از طریق آن تخفیف‌های فروش محصولات باقی‌مانده را اعلام کنند. این کمک‌هزینه شبیه هزینه‌های سنتی تبلیغاتی نیست اما همچنان می‌تواند باعث صرفه‌جویی قابل‌توجه در خرید خودرویی صفرکیلومتر شود.


بیشترین تخفیف یک خودروی جدید آئودی به مدل RS7 اسپورت بک ۲۰۱۸ مربوط می‌شود. این فست بک پرفورمنس را هم‌اکنون می‌توان با تخفیف ۱۷۵۰۰ دلاری خرید. با توجه به قیمت پایه‌ی ۱۱۵۸۷۵ دلاری این خودرو، با تخفیف یاد شده قیمت RS7 به زیر ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد. البته یک مشکل وجود دارد و آن‌هم سخت بودن یافتن چنین خودرویی است چراکه تولید خیلی بالایی ندارد.


اگر نتوانستید این خودرو را بخرید می‌توانید S7 اسپورت بک را با تخفیف ۱۵ هزاری دلاری بیابید. همین میزان تخفیف برای S8 2018 هم اعلام شده درحالی‌که مدل‌های A6 و A7 تخفیف ۱۰ هزار دلاری دارند. به نظر می‌رسد خرید A6 2018 بهترین گزینه باشد چراکه تخفیف در نظر گرفته شده حدود یک‌پنجم قیمت ۵۰۶۷۵ دلاری آن است.

آئودی A8 جدید
نهایتاً باید گفت اگر به دنبال سدان های لوکس فول سایز هستید می‌توانید A8 2018 را با تخفیف قابل‌توجه ۱۲۵۰۰ دلاری بخرید. اگر بیش از این به دنبال صرفه‌جویی باشید باید بدانید تمامی آئودی‌ها در صورت خرید از طریق برنامه مالی این شرکت یک تخفیف هزار دلاری دیگر هم خواهند داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Majidsh

    ۱۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (79 ديدگاه)

    تو روح دولتمردان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۱۹ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      اونوقت تو ایران خودروی که در ۲۰۱۱ قیمتش ۱۵۰ میلیون بوده کلی پدرشو در اوردن چند لکه رنگ هم داره الان قیمت خورده یک میلیارد??
      مملکت نیست که دیوونه خونه هستت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. فرید

    ۱۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (76 ديدگاه)

    فقط باشرایط فروش خودرو توایران مقایسه کنید
    همین وبس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Ali2240

    ۱۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (513 ديدگاه)

    دقیقا مثل ایران…
    تو روح باعث و بانی مدیریت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امیر.عارف

    ۱۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (876 ديدگاه)

    تو ایران ماشینی که چهار دهه پیش تولید کردن با ماشین امروز هیچ فرقی نمیکنه پس این مدل فروش تو ایران معنی نداره . در ضمن خودروهای 40 سال پیش کیفیتش از ماشین امروز بالاتر بود . ای خداااااااااا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. H

    ۱۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (225 ديدگاه)

    بیان همینارو بی تخفیف با قیمت مناسب عرضه کنن تو کشور

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا