آئودی

هایپرکار آئودی تولید می‌شود اما در آینده‌ای نامعلوم!

بخش اسپورت آئودی که قبلاً با نام کواترو GmbH خوانده می‌شد و هم‌اکنون نام آئودی اسپورت GmbH را یدک می‌کشد از طریق مدیرعامل خود اذعان داشته ایده‌ی تولید خودرویی را که بالاتر از R8 قرار بگیرد دوست دارد. مدیر این شرکت در مصاحبه با اتوموتیونیوز گفت که در آینده برای کار روی چنین هایپرکاری علاقه‌مند بوده و این برند نه تنها لیاقت چنین خودرویی را دارد بلکه تقاضا نیز برای آن وجود داشته و خریداران به دنبالش هستند.


وینکلمن گفته علیرغم دریافت درخواست‌های زیاد از مصرف‌کنندگان برای تولید چنین هایپرکاری، هم‌اکنون اولویت‌های بزرگ‌تری وجود دارد. شاسی بلندها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و به همین دلیل است که آئودی در حال حاضر تمرکز اصلی را روی تمام کردن کارهای پرچم‌دار Q8 در سال ۲۰۱۸ دارد. یک سال پس از آن نیز مدل‌های Q4 و نسخه کوپه Q3 از راه می‌رسند.

جدای از تولید شاسی بلندهایی با قوای محرکه مرسوم، آئودی همچنین در حال معرفی خانواده جدیدی از محصولات الکتریکی است.


رئیس پیشین لامبورگینی در همین مصاحبه اعلام داشت شاسی‌بلند RS آئودی تولید خواهد شد اما هیچ حرفی از مدل موردنظر به میان نیامد. البته او گفت انتظار می‌رود مدل RS Q5 در سال جاری عرضه شود. احتمالاً نسخه RS Q8 نیز تا پایان دهه میلادی جاری ارائه می‌شود. این خودرو قبلاً به فرم کانسپت Q8 اسپورت به نمایش درآمده است.


همچنین شایعاتی درباره عرضه مدل RS5 اسپورت بک وجود دارد. تصاویر جاسوسی جدیدی از پروتوتایپ S5 با خروجی‌های اگزوز کروی منتشر شده است که نشانی از مدل RS است. همچنین مدل یاد شده دارای گلگیرهای بزرگ‌تری بود که پیشنهاد می‌کند فاصله بین چرخ‌ها بیشتر شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. LAST VIPER

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    این هایپر جان اگه تولید بشه قیمت زیادی داره که جیب پر پول میتلبد.
    واسه همین متمولین خیلی خوششون میاد تو کلکسیونشون یه آوودی هم داشته باشن
    عکس آخریه rs5 اسپورت بک
    خیلی استایل شیکی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. پارسا ss

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (28 ديدگاه)

    هایپرکاراعودی به جنگ با مرسدس project1 میرود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Serial Winner

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    خبر خوبی بود ، آئودی برای رقابت با بنز به همچین محصولی نیاز داره. البته به نظر من در آینده ی نزدیک هایپر کار اولویت نیست و نساخت هم ، نساخت. مهم افزایش فروش در بازار جهانی و تقویت حضور در رده ی کراس اوور هاست ‌

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. KING 918 (محمدرضا)

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    اها این شد ………
    خدا کنه تماما مال خودش باشه و از جایی بش کمک نشه ( منظورم لامبو نیست کلا میگم )

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ف‌رش‌ا‌د

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    این‌جور که بوش میاد، همه شرکت‌ها هم هایپرکار و سوپراسپورت بزنن، بازم مسئولای محترم ب‌ام‌و برای وارد نشدنشون به این بخش جذاب بازار، بهونه دارن ? برای آئودی آرزوی موفقیت دارم و مطمئنم کارش رو خوب انجام میده.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا