آئودی

جزئیات و قیمت آئودی R8 V10 اسپایدر در آمریکا

تقریباً یک سال پس از معرفی و دیدار در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۶، آئودی R8 V10 جدید در دسترس مشتریان آمریکایی قرار دارد.

2017-audi-r8-v10-spyder-usa-5
بهای این خودرو از ۱۷۵۱۰۰ دلار آغاز می‌شود (بدون در نظر گرفتن ۱۲۵۰ دلار هزینه‌ی حمل تا مقصد). آئودی R8 V10 اسپایدر از همان پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۵۴۰ اسب بخار و گشتاور ۵۴۰ نیوتون متر مشابه با برادر کوپه استفاده می‌کند. این سوپرکار روباز سریع‌تر و قدرتمندتر از جانشین خود است به گونه‌ای که تنها به ۳.۵ ثانیه زمان برای رسیدن از صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت نیاز دارد. سقف سرعت این خودرو نیز ۳۱۹ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

2017-audi-r8-v10-spyder-usa-1

2017-audi-r8-v10-spyder-usa-2
سیستم سقف نرم این خودرو تنها ۴۴ کیلوگرم وزن داشته و از سیستم الکتروهیدرولیکی برای باز و بسته شدن در ۲۰ ثانیه استفاده می‌کند. سقف خودرو در زمان باز شدن به داخل محفظه‌ای تخت در روی پیشرانه جمع می‌شود. آئودی گفته که شیشه عقب به طور انفرادی می‌تواند حتی در صورت بالا بودن سقف نیز باز شود و همین امر به راننده اجازه می‌دهد تا از صدای پیشرانه ۱۰ سیلندر لذت ببرد.

2017-audi-r8-v10-spyder-usa-6
داخل کابین صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی کاکپیت مجازی جانشین نشان دهنده‌های سنتی شده و همچنین شاهد تجهیزاتی چون ارتباط ۴G LTE، رادیوی اینترنتی، ورود مقصد از طریق MyAudi، اطلاعات سفر، نقشه‌های ماهواره‌ای گوگل ارث و وای فای هات اسپات برای سرنشین هستیم. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سیستم صوتی مرغوب Bang & Olufsen و صندلی‌های گرم شونده و تنظیم شونده برقی اشاره کرد.

اعلام مشخصات و قیمت این خودرو با شروع مسابقات رولکس ۲۴ در دیتونا همزمان شده است، جایی که آلمان‌ها باید از قهرمانی فصل گذشته‌ی ۳ دستگاه R8 LMS GT3 دفاع کنند. این خودروها از همان پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر خودروی جاده‌ای استفاده می‌کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. MPH

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (418 ديدگاه)

    .
    حالا اگه آئودی قهرمان نشد پورشه هست،پورشه نشد، سلطان هست😉

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Madjid R8 V12 TDI Le Mans

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      R8 یک اسطوره … .

      ای خودزوهای الکتریکی ! تمام ماشین های تنفس طبیعی دنیا (غیر از لامبو، فراری) رو از بین ببرین، اما به جگرگوشه ی من یعنی Audi R8 V10 Plus FSI کاری نداشته باشین

      حیف این ماشین هست که یک روز نباشه.

      تف به روزی که بخوام تو اون روز خبر توقف تولید R8 رو بشنوم.

      من عاشق این ماشینم.
      هر کس از علم ماشین 2 کلمه سواد داشته باشه تمام ذرات این ماشین رو دوست خواهد داشت.

      موافقم 4
      مخالفم 0
      1. muhammed

        ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (688 ديدگاه)

        فازت چیه دقیقا؟!
        توی مطلب Nissan GTR حرفات کاملا برعکس الانت بود

        موافقم 0
        مخالفم 3
  2. حسین وی

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (463 ديدگاه)

    طراحی عقبه آئودی عالیه

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. hamed

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (58 ديدگاه)

    10 سیلندر داره 540 اسب بخار تولید میکنه چرا انقدر کم؟؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Bavaria

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (581 ديدگاه)

      چون تنفس طبیعیه
      آئودی RS7 :
      چهار لیتر و هشت سیلندر توئین توربو ۶۰۵ اسب قدرت داره و گشتاورش ۷۵۰ نیوتون متر و
      شتابش ۳.۶ ثانیه هست
      آئودی، R8 رو برای کسانی که میخوان از رانندگی و صدای طبیعی موتور ۱۰ سیلندر لذت ببرند ساخته شده،و البته کیفیت مثال زدنی

      موافقم 5
      مخالفم 0
      1. Madjid R8 V12 TDI Le Mans

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        RS7 به شتاب 3 ثانیه رسیده
        RS6 به 3.2 .

        چیزی که شما میگی 3.6 مال اولین خروجی های خط تولید آئودی بود.

        ضمنا آئودی هر عددی برای شتاب و مصرف سوخت میگه بعد اثبات میشه عدد واقعی خیلی کمتر بوده.

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. Bavaria

          ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (581 ديدگاه)

          خیلی ممنون
          در کل هدفم این بود که بدست آوردن سرعت و شتاب بهتر واسه آئودی کاری نداره،هدف از ساخت R8 داشتن یک خودرو به همراه لذت ناب ده سیلندر تنفس طبیعی بوده
          یادش بخیر پورشه کاررا جی تی

          موافقم 2
          مخالفم 0
        2. ⭐️ LAMBORGHINI ⭐️

          ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          بله.
          یادش بخیر 10 سیلندر تنفس طبیعی. 5.7 لیتری
          600 اسب و 600 نیوتن متر.
          صفر تا 100 در 3.5 ثانیه.
          سقف سرعتی که پورشه 330 اعلام کرد ولی به بیشتر از 340 هم رسید.

          موافقم 2
          مخالفم 0
  4. Omid622

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (744 ديدگاه)

    گرونه من که میرم سراغ پورشه ۹۱۱ که شتاب زیر ۲ ثانیه رو میزنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. رضا

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (20 ديدگاه)

    عشق است المان
    یکی از یکی بهتر

    توی همه مدل ها پرچمشون بالاست

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا