آئودیتسلا

درگ جذاب تسلا مدل 3 پرفورمنس و آئودی TT

تسلا مدل ۳ یک سدان بسیار سریع است. نسخه‌ی برد بلند دیفرانسیل عقب این خودرو در عرض ۵ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد. نسخه‌ی پرفورمنس مدل ۳ حتی تواناتر بوده و شتاب رسمی ۳.۲ ثانیه‌ای دارد. یکی از شرکت‌های اجاره دهنده‌ی خودروهای الکتریکی در آلمان تصمیم گرفته تا برای مقایسه توانایی‌های این سدان الکتریکی مسابقه‌ای ترتیب دهد.


آن‌ها تصمیم گرفته‌اند یک دستگاه آئودی TT کوپه ۴۵ TSFI که قدرت ۲۴۵ اسب بخاری و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۸ ثانیه‌ای دارد را رودرروی سدان الکتریکی آمریکایی‌ها قرار دهند.


در آغاز مسابقه و در روی آسفالت نرم و مستقیم فرودگاه، نسخه‌ی دیفرانسیل عقب تسلا مدل ۳ در مقایسه با رقبای چهار چرخ محرک خود کندتر نشان می‌دهد اما همان‌گونه که حدس می‌زنید در ادامه تسلا به سرعت از حریف ژرمنی پیش می‌افتد.


اما در نهایت این مدل ۳ پرفورمنس است که با رکورد قابل‌توجه ۱۱.۷۹ ثانیه برنده می‌شود. آئودی TT هم زمان ۱۳.۶۷ ثانیه‌ای را بر جای گذاشته و واضح است که از رقیب پرچم‌دار خود شکست می‌خورد.


البته آئودی در مقایسه با نسخه‌ی دیفرانسیل عقب تسلا برتر بوده چراکه مدل ۳ رده میانی و دیفرانسیل عقب مسافت ۴۰۰ متر را با زمان ۱۴.۰۷ ثانیه به پایان رسانده است.


اگر به مسابقه‌ی غول‌های درون‌سوز علاقه‌ی بیشتری داشته باشید می‌توانید منتظر بمانید چراکه در آینده شاهد رقابت یکی از محصولات ۸ سیلندر مرسدس-ای ام جی و جیپ گرند چروکی تراک هاوک با تسلا خواهیم بود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. Alireza

    ۵ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (631 ديدگاه)

    ترجیح میدم منتظر بعدیش بمونم این خیلی دیدن نداره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Jdm

    ۵ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (121 ديدگاه)

    بین نفر اول و بقیه یه کمرشکن دومحور فاصله بود

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Elmiraj

    ۵ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (3099 ديدگاه)

    کاش بجای آئودیtt بی ام و M3 مقابل تسلا قرار می گرفت…

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. مهدی

      ۵ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      این مدل معمولی ttبودبا 245اسب بخارنه نسخه RS
      بعدشم اگه قرارباشه یه ابله رو بزارن پشت TT مثل پورشه911GT2 اونم شکست میخورد.اینجا زمان تسلا مدل3 درمسیر400شده 11/7بعد تواون درگ 911GT2 روشکست داد اونم gt2 که چندبار مکلارن 720رو شکست داده.من دیگه نمیدونم چی بگم.
      بعدشم یه ماشین 245اسب بخاری رو گذاشتن جلو یه ماشین450اسب بخاری.البته بااین حال آئودی tt نسخه 286 اسب بخاری تسلا که بازم 40 اسب قوی تره رو شکست داد.

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. TESLA

        ۵ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (1286 ديدگاه)

        همین جا ثبت شد
        از نظر ایشون نیکو رزبرگ یه ابله هستن

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. مهدی

          ۵ فروردین ۱۳۹۸
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          پس چرا شمادرگM5 بادیمن رو رد میکنی.چطور میشه دراون عادلانه نبوده وراننده بلدنبوده اما در درگ تسلا3 و911gt2 راننده حرفه ای بوده. قرار براین نیست بقول شما این رزبرگ درمسابقه درگ هم حرفه ای باشه.اگه حرفه ای بود ازیه ماشین باشتاب3/3 ثانیه ای که مسیر400متر رودر 11/7ثانیه میره شکست نمیخورد اونم 911gt2 با شتاب 2/8 ثانیه ای که حتی شتاب 2/4 روهم ثبت کرده ودر مجله drag time برای مسیر400متر زمان 10/1ثانیه ای باسرعت 139.59 مایل در ساعت درچندبار ثبت کرده

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. arash66

    ۵ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (433 ديدگاه)

    برای چی خودرو تمام برقی رو با تمام احتراقی مقایسه می کنن ؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Joseph

      ۵ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (135 ديدگاه)

      یه سوال از شما دارم چرا ماشین بخار که تولید شد با اسب و قاطر مقایسه میکردن یا وقتی ماشین درونسوز اومد با ماشین بخار مقایسه می شد؟

      موافقم 0
      مخالفم 1
    2. ..::Majidio Lamborghini::..

      ۵ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      برای اینکه بیشترین چیزی که میتونن روش مانور بدن و تبلیغات کننو فروششنون رو بالا ببرن با توجه به گشتاور آنی و در دسترس موتور برقی ، همین مسابقات درگه

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. مهدی

        ۵ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        مجید جان البته همین شتاب بدون عمکرد خوب ترمز هندلینگ نه چندان خوب بلای جان خریداران تسلا شده طوریکه خیلی از خریداران همون روز اول باتسلاتصادف کردن.این مطلب رو بارها وبارها در سایت های داخلی وخارجی خوندم

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. مهدی

          ۵ فروردین ۱۳۹۸
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          البته درغیرقابل اعتماد بودن تسلا هیچ شکی نیست همونطور که دومین خودروساز غیرقابل اعتماد سال شناخته شد وتسلا مدل 3هم سومین خودروی غیرقابل اعتماد سال از کانسومرریپورتز شناخته شدوتسلا مدلXدومین خودروی غیرقابل اعتماد سال شناخته شدکه پدال تمام این مطالب رو ترجمه شده اش رو گذاشته

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. TESLA

          ۶ فروردین ۱۳۹۸
          سوابق: (1286 ديدگاه)

          واقعا زشت اینو در شرایطی میگی که چند مدت پیش تسلا اس در مجله کار واو سدان های المانی ( ام 5 مورد علاقت هم بود ) رو در تست ترمز خجالت زده کرد اونم با 300 کیلو وزن بیشتر و تکنولوزی سه سال قبل تر

          موافقم 0
          مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا