آئودی

رو سفید شدن آئودی TT RS در پیست هاکنهایم

آئودی اسپورت کار فوق‌العاده‌ای در ارتقای جدیدترین نسل TT RS انجام داده به گونه‌ای که این خودرو در پیست هاکنهایم سریع‌تر از نسل اول R8 4.2 FSI ظاهر شده است.


با حضور Uwe Sener از تیم اسپورت اتو در پشت فرمان این خودرو، TT RS توانسته یک دور پیست مشهور هاکنهایم را در یک دقیقه و ۵۷.۷۰ ثانیه طی کند. آئودی R8 4.2 FSI رکورد ۲ دقیقه و ۰.۶۵ ثانیه‌ای در این پیست داشته و بنابراین کوپه‌ی اسپورت آئودی کاملاً برتر و سریع‌تر از سوپرکار پیشین ارباب حلقه‌ها ظاهر شده است.


پورشه ۹۱۱ GT3 RS قدیمی و ب ام و Z4 M40i جدید به ترتیب رکوردهای ۱ دقیقه و ۵۹.۱۰ ثانیه‌ای و ۱ دقیقه و ۵۹.۵۰ ثانیه‌ای را در این پیست ثبت کرده‌اند و البته خودروهای مشهوری همچون ب ام و M2 کامپتیشن، استون مارتین ونتیج و شورولت کوروت Z06 نیز چند دهم ثانیه‌ای کندتر از آئودی TT RS بوده‌اند.


در بخش بالایی لیست سریع‌ترین خودروهای هاکنهایم به نام هایی همچون لامبورگینی اوروس و ب ام و M850i برخورد خواهید کرد که رکوردهای ۱ دقیقه و ۵۷.۱۰ ثانیه‌ای و ۱ دقیقه و ۵۶.۶۰ ثانیه‌ای را به ثبت رسانده‌اند. دومین نسل هوندا NSX هم یک دور پیست را در ۱ دقیقه و ۵۵.۳۰ ثانیه طی کرده است. هیچ خودروسازی این رکوردها را به رسمیت نمی‌شناسد و اکثر آن‌ها نیز با رانندگی Sener ثبت شده‌اند.

حالا که با عملکرد TT RS آشنا شدید و می‌خواهید آن را بخرید باید حداقل ۶۷۶۰۰ دلار کنار بگذارید. این خودرو با کیت بدنه‌ی گیراتر، رینگ‌های ۱۹ اینچی، کابین اسپورت تر دارای چرم و آلکانترا، فرمان، سیستم تعلیق، ترمزها و اگزوز RS عرضه می‌شود.


برجسته‌ترین ویژگی این خودرو پیشرانه ۵ سیلندر ۲.۵ لیتری توربویی است که قدرت ۳۹۴ اسب بخاری و گشتاور ۴۸۰ نیوتون متری دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه و سیستم کواترو به تمامی چرخ ها منتقل شده و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۶ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی می‌شود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI

    ۱۸ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    پدال جان یک هفته پیش ب ام و M2 کامپتیشن مدل گیربکس دستی اش در پیست هوکنهایم زمان گیری داشته توسط SPORT AUTO که فیلم زمان گیریش دقیقا قبل زمان گیری آئودی TT RSنسخه پرفومنس بوده که تعجب میکنم که شما چطور اونو ندیدید!!!!!!! فیلم تمام زمان گیری این خودروها در کانال یوتیوبی این مجله لیست شده!!!!!

    **ب ام و M2 کامپتیشن :: 1:57.60 ( دستی)
    **آئودی TT RSپرفومنس: 1:57.70
    ***آئودی TT RS زمان :: 1:58.80
    *** تویوتا سوپرا زمان:: 1:58.80

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۱۸ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      زمان M2 رو میتونید تو این عکس کوچیک ببینید!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Ferrari Fxx K Evo

      ۱۸ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (919 ديدگاه)

      دیگه ۱۰ صدم ثانیه اختلافی نیست ، که ادم بخواد یکی از
      این خودرو ها رو خودروی برتر پیست هاکینگهایم بدونه

      نظر شخصی

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. MAHDI

        ۱۸ آذر ۱۳۹۸
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        بحث سره اینه که یه زمانی ثبت شده.چه بهتر که زمان دقیق و درست نوشته بشه!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Farzad

    ۱۸ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (51 ديدگاه)

    ارباب حلقه ها همیشه رو سفیده نمیدونید مگه ؟؟ ?

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. علی

    ۱۸ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (223 ديدگاه)

    خدایی این باید جای آر8 توقف تولید میشد این ابهت آر8 نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا