آئودی

رکوردهای ریز و درشت آئودی در سال 2017

با فروش بیش از ۲۲۵ هزار دستگاهی، آئودی شاهد رشد حدود ۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۶ بوده و بدین ترتیب رکورد جدیدی را ثبت کرده است.


رئیس آئودی آمریکا می‌گوید:

من از ثبت رکورد جدید در بازاری بسیار رقابتی خوشحال بوده و به نمایندگی‌های خود افتخار می‌کنم. آئودی به تجارت قوی و پایدار خود در آمریکا ادامه می‌دهد و ما با تحویل محصولات و تکنولوژی‌هایی که مشتریان می‌خواهند به کار خود ادامه خواهیم داد.

بزرگ‌ترین برندگان امسال آئودی خودروهای Q5، Q7 و A5 بودند که رشد فروش آن‌ها به ترتیب برابر با ۱۶.۳، ۲۵.۵ و ۱۵۵ درصد بوده است.


البته داستان بزرگ آئودی همچون همیشه عملکرد شاسی بلندها بوده است. با افزایش ۵۱ درصدی در سال ۲۰۱۷، بزرگ‌ترین خودروهای این شرکت نقش بزرگی در موفقیت ارباب حلقه‌ها داشته‌اند. البته نیازی به گفتن نیست که افزایش فروش A5 برخلاف رویه این روزهای شرکت می‌باشد.

آئودی A5
همان‌گونه که مدیر آئودی آمریکا می‌گوید، نمایندگی‌های شرکت نیز نقش مهمی در ثبت این رکورد داشته‌اند. ۶۰ نمایندگی آئودی در سال ۲۰۱۷ بیش از هزار دستگاه خودرو فروخته‌اند. این عدد در سال ۲۰۱۱ تنها ۱۸ نمایندگی بوده است.

آئودی Q5 مدل 2018
و البته رکوردهای آئودی تنها به مشتریان مربوط نبوده زیرا نشریات و مؤسسات گوناگون نیز انتقادات کمتری از محصولات این شرکت داشته و نقدهای خوبی را نسبت به آن‌ها ابراز داشته‌اند. با بیشترین امتیاز ایمنی IIHS نسبت به هر برند لوکس دیگر و جوایز متعدد اعطا شده از سوی کار اند درایور و کلی بلو بوک، ویترین افتخارات این برند دوست‌داشتنی آلمانی سنگین‌تر از همیشه شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. فرهاد كرمستجی

    ۱۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (254 ديدگاه)

    یکی از برندهای دوست داشتنی هستش، هرچند که معتقدم از افاظی مانند فقط فلان برند، یا باقی پای تو هیچن نشون از ضعف سواد و درک افراد داره ولی قویا طراحی داخلی بیوک، لینکلن و آئودی و مرسدس رو از باقی تولید کننده، بیشتر می پسندم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فرهاد كرمستجی

    ۱۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (254 ديدگاه)

    *استفاده از الفاظی مانند…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Raha

    ۱۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (288 ديدگاه)

    کسی رو به یاد ندارم که از آئودی خوشش نیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Hamid...Audi

    ۱۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (712 ديدگاه)

    آئودی سال ۲۰۱۸ هرسه هفته یک ماشین جدید معرفی میکنه…
    یعنی قراره روند پیشرفت ها و رشد فروش ها ادامه داشته باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا