نگاهی به طراحی احتمالی نسل آیندهٔ آئودی A7

پس از دیدن کانسپت پرولوگ در بیش از دو سال پیش، مشتاقانه منتظریم ببینیم که محصولات جدید آئودی که توسط March Lichte و تیمش طراحی می‌شوند، چه ظاهری خواهند داشت. اولین خودروی این سری جدید، نسل بعدی سدان پرچم‌دار A8 است که برای معرفی تا پایان سال جاری برنامه‌ریزی شده است و نوید ارائهٔ زبان طراحی جدیدی را برای این برند اینگولشتاتی داده است. پس‌ازآن سال آینده نسل جدید سدان A6 معرفی خواهد شد و به دنبال آن نسل آیندهٔ سدان کوپهٔ A7 رخ نشان خواهد داد.

2018-audi-a7-sportback-spy-photo

پروتوتایپ‌های نسل جدید آئودی A7 تابه‌حال چندین بار تحت آزمایش دیده شده‌اند و هرچند تا حد زیادی توسط پوشش‌های استتاری پنهان شده‌اند اما همچنان الهام گیری از کانسپت پرولوگ در طراحی آن قابل‌تشخیص است؛ بنابراین از روی تصاویر جاسوسی A7 جدید رندری طراحی شده که تا حدودی چهرهٔ احتمالی این سدان کوپهٔ آلمانی را نمایان می‌سازد.

2019-audi-a7-sportback-render

آنچه نسل کنونی A7 را از تمامی محصولات آئودی متمایز می‌کند، طراحی عقبی متفاوت آن است اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که همه‌چیز در نسل جدید این خودرو تغییر خواهد کرد و قسمت عقبی A7 جدید کشیده‌تر خواهد بود چراکه گفته می‌شود برخی از خریداران با طراحی نسبتاً غیرمعمول عقب A7 مشکل داشته‌اند و همین امر موجب شده که آئودی این قسمت را در نسل جدید تغییر دهد.

2018-audi-a7-sportback-spy-photo3

اما از طراحی که بگذریم، نسل جدید آئودی A7 به جهت ساخته‌شدن بر روی پلت‌فرم MLB مشترک با A8 و A6 جدید، مقدار قابل‌توجهی وزن کم کرده است؛ اما A7 جدید نه‌تنها سبک‌تر و سریع‌تر خواهد بود که مصرف سوخت کمتری هم خواهد داشت و در پیچ‌ها نیز چابک‌تر عمل خواهد نمود. این پلت برای اولین بار در نسل جدید Q7 مورداستفاده قرار گرفت.

Audi Prologue Concept
Audi Prologue Concept

تصاویر جاسوسی از نمای داخلی نسل دوم A7 وجود ندارد اما احتمالاً A7 در این قسمت شباهت‌های زیادی با نسل جدید A8 خواهد داشت که به‌زودی رونمایی می‌شود. آنچه که تاکنون از کابین نسل جدید A8 میدانیم این است که برای اولین بار صفحه آمپر تمام دیجیتال (با نام مستعار کابین مجازی آئودی) در این سدان لوکس ارائه خواهد شد؛ بنابراین انتظار می‌رود این صفحه‌نمایش در نسل جدید مدل‌های A7 و A8 هم ارائه گردد.

2018-audi-a7-sportback-spy-photo2

به‌احتمال‌زیاد قرار است آئودی نسل جدید A7 را در نیمهٔ دوم سال 2018 رونمایی کند و آغاز فروش آن نیز تا پیش از پایان سال برنامه‌ریزی شده است. بعدازآن در سال 2019 مدل اسپرت S7 به این خانواده ملحق خواهد شد و سپس نهایتاً مدل پرچم‌دار RS7 خانوادهٔ نسل جدید A7 را تکمیل خواهد کرد.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

11 دیدگاه

  1. he
    سوابق: (31 دیدگاه) ,

    چقدر خوشگله

    این تو ایران هم میاد ؟

    پاسخ
  2. Bavaria
    سوابق: (554 دیدگاه) ,

    بین همه آئودی ها ، A7 رو از همه بیشتر میپسندم😊

    پاسخ
    1. مجید.بهترین یا هیچ.
      سوابق: (8546 دیدگاه) ,

      من R8 رو بیشتر از همه ی ماشین های جهان میپسندم 😊
      جدا از R8 ، همیشه به محصولات آئودی علاقه دارم.
      این سری از A7 واقعا قشنگ و شیک شده.
      همیشه عاشق اصالت طراحی آئودی بودم. یک ماشین آلمانی دقیقا باید همین باشه.
      یاد اون قیمتی از تاپگیر که با مکلارن ، فراری و آئودی مسابقه میدادن بخیر. یک تیکه از روی سنگ ریزه ها رفتن ، سنگ ها از زیر لاستیک در میرفت و میخورد به بدنه ی ماشین. بعد از پایان مسابقه بدنه ی مکلارن و فراری کلی صدمه دیده بود اما هیچ اثری از اون سنگ ها در روی R8 نبود.

      پاسخ
      1. Bavaria
        سوابق: (554 دیدگاه) ,

        آره واقعا کیفیتش از اون دوتا بالاتر بود
        .
        اگه اشتباه نکنم حتی شیشه جلوی فراری در اثر برخورد سنگ ترک ورداشت
        .
        ولی در نهایت با وجود آخر شدن فراری توو امتیازات، هر سه تاشون فراری رو انتخاب کردن😊

        پاسخ
        1. مجید.بهترین یا هیچ.
          سوابق: (8546 دیدگاه) ,

          واقعا نمیدونم فراری چی داره که همه انتخابش میکنن !!!

          بزرگترین آرزویی که دارم اینه که بتونم یک بررسی کامل و همه جانبه از فراری ، لامبورگینی، پورشه ، کوروت، مکلارن ، LFA ، داشته باشم. ببینم فراری واقعا چی داره؟ چقدر پول برندش رو میگیره ؟ چرا همه میگن فراری؛ 911 چقدر به ایده آل ها نزدیک شده؟ کوروت و کامارو و … چرا اینقدر خوش قیمتن؟ مکلارن چرا اینقدر سریعه؟ آیا لامبورگینی اون الهه ای هست که تو رویاهام ساخته بودم؟ و … .
          اینا سوالاتی هستن که همیشه دوست دارم جوابشون رو بگیرم. همه ی فیلم های ماشینی رو زیر و رو کردم ولی هنوز قانع نشدم. فکرم نمیکنم روزی قانع بشم. باید بیخیالش شم.

        2. Bavaria
          سوابق: (554 دیدگاه) ,

          امیدوارم در یک مجله معتبر، شغل تستر ماشین نصیبت بشه😊
          .
          من که فکر میکنم اون ماشین هایی که نام بردی، توو کلاس خودشون بهترینن و انتخاب بینشون بیشتر سلیقه اییه

        3. مجید.بهترین یا هیچ.
          سوابق: (8546 دیدگاه) ,

          نه رفیق ، خودم شغل دارم
          واسه انجام این کار یک مقایسه تو آخر هفته کافیه.
          موفق باشی 😉😉

  3. mojtabaaston
    سوابق: (231 دیدگاه) ,

    نسخه قبلیش جذاب تر بود مخصوصا 2014

    پاسخ
  4. نت
    سوابق: (262 دیدگاه) ,

    پشتش یه کم کشیده تر بود قشنگتر بودa7.پشتش نسبت به جلوش که کشیده هست کوتاه شده

    پاسخ
  5. مهدی
    سوابق: (68 دیدگاه) ,

    هیوندا مثل اینه یا این مثله هیوندا

    پاسخ
    1. Ace
      سوابق: (8546 دیدگاه) ,

      .
      هیوندای آرزو داره یه روزی مثل این باشه.

      درستش اینه.

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x