آئودی

سود سرشار شاسی‌بلندها در جیب ارباب حلقه‌ها!

آئودی مفتخر است اعلام کند محصولات شاسی‌بلند این خودروساز در سال جاری با استقبال بالایی مواجه شده‌اند. از آغاز سال ۲۰۱۸ تاکنون ارباب حلقه‌ها حدود ۲۸۷۵۰۰ دستگاه از شاسی بلندهای Q خود را به فروش رسانده که نشان دهنده سهم ۳۶.۶ درصدی از کل فروش این کمپانی می‌باشد.

آئودی Q5 مدل 2018
این برند تخمین می‌زند تا سال ۲۰۲۵ شاسی‌بلند مهم‌ترین کلاس خودرویی برای آئودی خواهند بود و بیش از ۵۰ درصد فروش خودروساز آلمانی را تشکیل خواهند داد؛ به‌عبارت‌دیگر تا آن زمان از هر دو خودروی جدید آئودی یک مدل شاسی‌بلند خواهد بود. موضوع جالب اینکه این هدف قبلاً در بازار آمریکای شمالی به دست آمده و مدل‌های Q آئودی حدود ۵۱ درصد فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

آئودی Q5 مدل 2018
موفق‌ترین شاسی‌بلند ارباب حلقه‌ها مدل Q5 است که تنها در ماه می فروش ۲۴۷۰۰ دستگاهی را ثبت کرده است. از زمان آغاز سال جاری تاکنون بیش از ۱۲۵۷۵۰ نفر در سراسر جهان این خودروی کاربردی اسپورت و کامپکت را به خانه برده‌اند. این کلاس خودرویی محبوب به زودی شاهد ورود شاسی‌بلند کوپه Q8 به بازار خواهد بود. Q8 از سه‌ماهه سوم سال وارد بازار اروپا می‌شود و در پایان سال ۲۰۱۸ نیز به مشتریان آمریکایی عرضه خواهد شد. گفته می‌شود تحویل اولین نمونه‌های این خودرو به مشتریان چینی نیز در اولین ماه‌های سال آینده کلید خواهد خورد.


عضو هیئت‌مدیره آئودی که مسئول فروش و بازاریابی است می‌گوید:

این شاسی‌بلند لوکس یک تازه‌وارد فوق‌العاده به کلاس خودروهای فول سایز است. Q8 به ویژه در بازارهای کلیدی چین و آمریکا نقش مهمی در افزایش فروش آئودی خواهد داشت و موقعیت ما در بازار را تقویت خواهد کرد.

آئودی Q7
خب صحبت از بازار چین شد و باید گفت سرزمین اژدهای زرد اهمیت بسیار بالایی برای ژرمن‌ها داشته و در طی ۵ ماه ابتدایی سال جاری فروش ۲۵۸۴۱۳ دستگاهی آئودی در آن گزارش شده است. از هر ۵ خودروی آئودی که در چین فروخته می‌شود یکی شاسی‌بلند Q5 بوده است. به همین ترتیب فروش آئودی در آمریکای شمالی نیز رشد ۱.۶ درصدی در مقایسه با سال قبل داشته درحالی‌که در اروپا افت اندکی رخ داده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. سورنا

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    هیچوخ از شایی بلند خوشم نیومد و نمیاد

    اصلا عجیب دوس دارم کاشین کف باشه بچسبه زمین مثل لامبو و فراری و ….

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. نیما

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (4 ديدگاه)

    نوش جانت …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حمید

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    چه خوشگلند اینا دل ادم رو میبره
    جیگره این ا یو دی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. سام

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    به نظر من الان جذاب ترین و زیباترین کراس اوورها را شرکت آئودی طراحی می کند.من که خودم به شخصه عاشق آئودی Q5 وQ8 شدم.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. emad1990

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    ارزوی قلبیم اینه که کلاس شاسی بلندها نابود بشه و سلطنت دوباره بیفته دست سدان ها و کوپه ها

    موافقم 0
    مخالفم 1
  6. me84

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    شاید این حرفمو خیلیا قبول نداشته باشن اما تو کراسهای اقتصادی، اسپرتیج جدید خیلی طراحی زیبایی داره. از نزدیک دیدمش واقعا حال کردم. بخصوص نمای جلوش.
    راو4 جدید هم اینطور که تو عکسها معلومه خیلی شیکه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا