آئودی

نمایش نسخهٔ فیس‌لیفت آئودی Q3 در نمایشگاه پاریس

کوچک‌ترین کراس‌اوور سابق آئودی یعنی Q3 در اواخر سال ۲۰۱۴ معرفی شده و با مدل ۲۰۱۵ به بازار آمد. حال آئودی برای بروز نگه‌داشتن این کراس‌اوور، آن‌را مورد فیس‌لیفتی جزئی قرار داده و رسماً در نمایشگاه پاریس امسال به نمایش درآورده است؛ اما باوجود معرفی نسل دوم کراس‌اوور Q5 و همین‌طور سدان قدرتمند RS3 توسط آئودی در نمایشگاه پاریس، نمایش نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ کراس‌اوور کوچک‌تر Q3 چندان در پاریس جلب‌توجه نمی‌کند. خصوصاً که این فیس‌لیفتی جزئی است.

2017-audi-q3-1

Q3 جدید به لطف تجهیز به سپر جلوی بازطراحی شده با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و همین‌طور قاب خاکستری‌رنگ جلوپنجره، کمی اسپرت‌تر از قبل به نظر می‌رسد. Q3 بنمایش درآمده در پاریس به رنگ سبز ویژهٔ Camouflage رنگ‌آمیزی شده است. این رنگ برای اولین بار است که برای Q3 ارائه می‌شود هرچند که برای مدتی برای دیگر مدل‌های آئودی همچون سوپراسپرت R8 هم ارائه می‌شد.

2017-audi-q3-2

این فیس‌لیفت همراه با معرفی یک نسخهٔ ویژه بنام S Line Competition ارائه شده است. این مدل ویژه همان نمونهٔ زردرنگ موجود در تصاویر رسمی است که به‌صورت استاندارد مجهز به تجهیزات خاصی چون تریم مشکی‌رنگ ریل‌های روی سقف، آینه‌های جانبی، اطراف پنجره‌ها و اسپویلر عقب است. این مدل خاص همچنین مجهز به رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی منحصربه‌فرد با رنگ مشکی براق است درحالی‌که روی گلگیرهای جلو هم نشان S Line به چشم می‌خورد.

Audi Q3 2017

از دیگر تجهیزات جدید و استاندارد مدل S Line Competition نیز می‌توان به سیستم Audi Drive Select، تعلیق اسپرت، صندلی‌های اسپرت، فرمان با قسمت پایینی صاف و … اشاره کرد. این نسخهٔ ویژه با تمامی موتورهای Q3 قابل سفارش خواهد بود و در پایین‌ترین مدل حداقل ۳۳ هزار یورو در آلمان قیمت دارد. این درحالی‌که است که قیمت مدل استاندارد Q3 جدید از ۳۰ هزار یورو آغاز می‌گردد. همچنین تصاویری جاسوسی چند ماه پیش منتشر شدند که نشان از تست نمونه‌های اولیهٔ نسل دوم Q3 دارند؛ بنابراین انتظار می‌رود نسخهٔ نهایی و تولیدی نسل دوم Q3 در نیمهٔ دوم سال آینده معرفی گردد.

Audi Q3 2017 Interior

همراه پدال باشید با پوشش کامل جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶

paris-motor-show-2016

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ارمان

    ۱۱ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    داخلش همونه هنوز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. uss zumwalt DDG-1000

    ۱۱ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    کوچکترین ائودی هم زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امیر.عارف

    ۱۱ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (876 ديدگاه)

    آئودی توی تمام محصولاتش یه رگه از اسپورت بودن را همیشه داره و همین ویژگی این خودروساز و جذابتر میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Madjid R8 V12 TDI Le Mans

      ۱۱ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      درسته.
      آئودی میانگین بنز و bmw هست

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا