آئودی

گران‌ترین نسخه آئودی RS E-Tron GT 2022 چقدر آب می‌خورد؟

همان‌گونه که می‌دانید پورشه تنها برند لوکس گروه فولکس‌واگن نیست که وارد کلاس خودروهای الکتریکی پرفورمنس شده است. آئودی که به خاطر استیشن‌های پرقدرت و سیستم چهار چرخ محرک کواتروی خود شناخته می‌شود نیز به تازگی وارد این معرکه شده و RS E-Tron GT را معرفی نموده است.

به تازگی پیکربندی آنلاین آئودی RS E-Tron GT 2022 در دسترس بوده و می‌خواهیم نگاهی داشته باشیم به گران‌ترین نسخه این خودرو، پس با ما همراه باشید.

اگرچه قیمت E-Tron GT از ۹۹,۹۰۰ دلار شروع می‌شود اما برای خرید نسخه پرچم‌دار RS باید حداقل ۱۳۹,۹۰۰ دلار هزینه کنید. هرچند پکیج سال اول قیمت قابل‌توجه ۲۰,۳۵۰ دلاری داشته و شامل رینگ‌های ۲۱ اینچی با طراحی مفهومی، ترمزهای سرامیک کربنی با کالیپرهای ترمز و چندین قطعه فیبر کربنی دیگر می‌باشد. شما همچنین می‌توانید این خودرو را با نشان‌ها و حلقه‌های مشکی آئودی، چراغ‌های جلوی LED با تکنولوژی لیزر و… سفارش دهید.

رنگ بدنه سفید بدون هزینه بیشتر قابل انتخاب است اما در صورتی که رنگ‌های دیگر همچون آبی آسکاری، نقره‌ای متالیک، خاکستری، مشکی، خاکستری سوزوکا، سبز تاکتیکی و خاکستری دیتونا را سفارش دهید باید ۵۹۵ دلار پرداخت نمایید.

شایان ذکر است رنگ ویژه آئودی که در تصاویر دیده نمی‌شود قیمت ۳۹۰۰ دلاری دارد.

پکیج سال اول یاد شده در کابین نیز شامل فرمان D شکل گرم شونده و سه پره، صندلی‌های جلوی برقی با تنظیم در ۱۸ جهت و با پوشش چرمی، دوخت لانه‌زنبوری RS و… می‌باشد. به این موارد باید عناصر کربنی، پوشش سقف دینامیکا و پکیج طراحی کابین RS را اضافه کنیم که دربرگیرنده دوخت های قرمز، کف‌پوش‌های RS و کمربندهای ایمنی قرمز رنگ می‌باشد.

آئودی RS E-Tron GT همانند پورشه تایکان با مجموعه باتری ۹۳.۴ کیلووات ساعتی و معماری الکتریکی ۸۰۰ ولتی برای شارژ سریع عرضه می‌شود. این خودرو قدرت ۵۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۳۰ نیوتون متری دارد.

با مجموع ۲۴,۲۵۰ دلار آپشن سفارشی، قیمت گران‌ترین نسخه آئودی RS E-Tron GT به ۱۶۴,۱۵۰ دلار می‌شود. به این مبلغ باید ۱۰۴۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه نمود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. MahyarM.A.R

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (215 ديدگاه)

    پکیج رنگ مخصوص چه رنگیه

    موافقم 23
    مخالفم 1
    1. ATa

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (146 ديدگاه)

      رنگی هست برا جیب بری به سبک اروپایی …و اما مشخصات: E-Tron GT برد ۳۸۳ کیلومتر شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر S۳.۹ در قیاس با TESLA S plaid long range اعداد یک دهه عقب افتادگی رو نشون می ده برد 800 کیلومتری و شتاب S1.9. اصالت و سابقه تولید هم بماند در زمینه الکتریکی. بد باختن قافیه رو. مدیرعامل BMW سر رقابت با تسلا اخراج می شه :))

      موافقم 13
      مخالفم 25
      1. Porsche

        ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (261 ديدگاه)

        تسلا عقب افتادس که فک میکنه همه چیز برای یک خودرو شتابه
        طراحی تکراری و داغون
        داخلی دیگه بدتر
        فضا و رانندگی بی روح و خسته کننده همه از دارندگان خودرو های تسلا منعکس شده
        اگه مجله های معتبر رو بخونیم متوجه میشیم که همین RS Etron gt
        رو برتر از تسلا میدونن چه برسه به تایکان
        گزینه های بیشتری برای انتخاب هستن
        Mercedes_Benz EQA-EQC
        BMW IX-I4-IX3
        Porsche taycan sedan-crosstorrismo
        GT-Audi RS etron
        VW ID3-ID4
        همه اینا که فقط مال برند های آلمانی هستن بهتر از تسلا در کلاس خودشو عمل میکنن

        موافقم 25
        مخالفم 14
      2. فرامرز

        ۱۲ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (1595 ديدگاه)

        بابا تسلا که واسه رنگ ۱۵۰۰ دلار میگیره. کیفیت رنگش هم شاید کمی بهتر از داچیا باشه و کلا ۳ تا رنگ سفارشی بیشتر نداره.

        موافقم 7
        مخالفم 3
  2. Ali_b

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (24 ديدگاه)

    طراحی هماهنگ و آینده نگرانه ای داره

    موافقم 28
    مخالفم 4
  3. VIPER

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    به راحتی به تایکان ترجیه میدم،
    خیلی خیلی برجسته س

    موافقم 28
    مخالفم 8
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    یعنی آدم میمونه از طراحی بی‌نظیر بازی LED در چراغ‌های محصولات آئودی .
    خیلی لامصب خوب طراحی و دیزاین میکنه !

    آئودی یکی از شرکت‌هایی بود که اگر درست و حسابی وارد ایران میشد ، میتونست تمام رقبا را به چالش بکشه اما شرگذشتش شد مثل هوندا و سوبارو و در هنگام ورود ، شرکت درست بازاریابی نکرد و این برند سرشناس را به خاک سیاه نشوند !

    هنوز که هنوزه از دیدن آئودی TT لذت میبریم یا Q5 ، اما نه خدمات درستی دارند و نه بازار درست و هرکسی خریدش بدانید یه عشق آئودی تمام‌عیاره و غیر از این باید دیوانه باشه یا پولش زیادی کرده باشه ، البته متاسفم این را میگویم ولی این تقصیر شرکت ضعیف وارد کنندش بوده !

    پرشیا خودرو را ببینید چقدر هنور که هنوز با قدرت داره فعالیت میکنه حتی در همین دوران سخت تحریم ، اما ستاره‌ای ایران که بنز وارد میکرد ، امروزه شده موش و فقط خبر مرگ از اون بیرون میاد !

    جداً ، مدیریت در ایران بدجوری دچاره چالش هست و نیاز داریم به دانشگاهی که مدیر کارآمد و دانا تحویل جامعه بده و نه مدرکی پوچ و تابلو‌نما که هیچی از مدریت بَلَد نباشند و فقط هارتوپورت بکنند !!!

    موافقم 27
    مخالفم 1
    1. جواد خطر

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (255 ديدگاه)

      بریم همون پژو پارسمونو سوارشیم والا بخدا مارو چِ به این حرفا

      موافقم 14
      مخالفم 10
      1. افشار

        ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (693 ديدگاه)

        جواد خطر !! انگار دیگه مدل لاتی حرف نمیزنی و کامنت نمیگذاری ؟؟

        موافقم 5
        مخالفم 2
        1. جواد خطر

          ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (255 ديدگاه)

          اون کامنتها بیشتر جنبه شوخی داشتن اما دوستام به شوخی بهم میگن جواد خطر به خاطر طرز موتور روندن و ماشین روندنم !

          موافقم 4
          مخالفم 4
    2. Benz SLR

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      من از جلوی ستاره ایران چند روز کار داشتم تو مسیر بود باز بود ولی موندم توش چیکار میکنن؟

      موافقم 6
      مخالفم 2
      1. جواد خطر

        ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (255 ديدگاه)

        به خاطر گارانتی ماشینهایی که تا سال ۲۱۰۷ وارد شدن و هنز چند سال از گارانتیشون باقی مونده

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. جواد خطر

          ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (255 ديدگاه)

          هنوز

          موافقم 2
          مخالفم 1
    3. Navid_bivaN

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (3686 ديدگاه)

      کاملا باهات موافقم. ما با مدیریت درست، میتونستیم نصف دنیا رو بگیریم. توهمی نمیگم. واقعیت داره. اما متأسفانه الان تو کار خودمونم موندیم.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  5. Achtung

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (420 ديدگاه)

    همون بار اول با یه نگاه عاشقش شدم

    موافقم 20
    مخالفم 4
  6. حسین

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1011 ديدگاه)

    چندروز پیش یه ال۹۰ شوتی دیدم خیلی بدم اومد ازش.چرخای سمت راستش یه نوع قالپاق زشت داشت.چرخای سمت چپش رینگ سیاه داشتن.اصلا بهش نمیومد.

    موافقم 4
    مخالفم 1
  7. Amirreza

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    خیلی خوشگله ، فنیشم خوبه ولی شاید تایکان انتخاب جالب تری باشه ، چون در کل اگه قراره درباره یه اسپورت چهار در صحبت کنیم پورشه در بخش پرفورمنس و اسپورت سازی از بقیه آلمانیا جلوتره و تجربه بیشتری در ساخت سوپر اسپورت های سریع داره ، این رو بدون هیچ تعصبی گفتم و واقعا قبولش دارم این حرفو با اینکه طرفدار مرسدسم

    موافقم 7
    مخالفم 8
  8. سگ سرابی

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (634 ديدگاه)

    آخی چقدر ناز شده

    موافقم 12
    مخالفم 2
    1. سگ سرابی

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (634 ديدگاه)

      تیونر ها برای تیونینگ ماشینای برقی چیکار می کنن؟

      موافقم 2
      مخالفم 1
  9. Aryan kia

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (574 ديدگاه)

    همه چیز این ماشین رو دوست دارم ولی هیچ وقت از طراحی کابین آئودی خوشم نمیاد
    نه اینکه بد باشها نسبت به بیرونش خوب نیشت

    موافقم 3
    مخالفم 8
  10. Benz SLR

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    آئودی طراحی پخته و جذابی داره

    موافقم 12
    مخالفم 2
  11. پارسا

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (282 ديدگاه)

    داخل تایکان
    بیرون این
    موتور اس پلید
    ??

    موافقم 6
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا