آئودی

لانگ‌بورد برقی در سپر آئودی Q3

هیچ‌کس ماندن در ترافیک را دوست ندارد. به همین دلیل آئودی تصمیم به ایجاد تغییر در مدل Q3 خود گرفته و در سپرِ عقبِ آن، جایی برای قرارگیری یک لانگ‌بورد برقی تعبیه کرده است. این وسیله که از فیبرکربن و آلومینیوم ساخته‌شده است، هنگامی‌که در داخل سپر قرار دارد به‌طور خودکار شارژ می‌شود؛ اما آئودی برای استفادهٔ بهتر از این لانگ‌بورد پیشنهاد اتصال تلفن‌های همراه هوشمند به سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Q3 را می‌دهد. چراکه در این صورت، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی آئودی سریع‌ترین مسیر ممکن با کمترین ترافیک را برای رسیدن به مقصد محاسبه کرده و درصورتی‌که تشخیص دهد شما با لانگ‌بورد سریع‌تر از Q3 به مقصد می‌رسید توصیه می‌کند که خودرو را پارک کرده و ادامهٔ مسیر را با استفاده از لانگ بورد طی کنید. این در حالی است که لانگ‌بورد الکتریکی با یک‌بار شارژ توانایی پیمودن بیش از ۱۲ کیلومتر مسافت با سرعتی بیش از ۳۰ کیلومتر در ساعت را دارد که برای سفرهای درون‌شهری کافی به نظر می‌رسد.

2016-audi-connected-mobility-concept-electric-longboard-8

longboard

longboard

لانگ‌بورد الکتریکی قابلیت استفاده در سه حالت را دارد. حالت اول «اسکوتر» نام دارد که در آن تلفن همراه به فرمان وسیله متصل شده و می‌توان سرعت حرکت را توسط آن تنظیم کرد. حالت بعدی «اسپرت» نام دارد که در آن فرمان جداشده و ریموت کنترل وسیله که شبیه به ساعت مچی است به دست شخص متصل شده و سرعت حرکت را با آن کنترل می‌کند؛ و در حالت سوم، لانگ‌بورد تبدیل به‌وسیله ای برای حمل کیسه‌های خرید یا چمدان‌ها می‌شود و صاحب آن می‌توان از طریق ساعت هوشمند یا تلفن همراه هوشمند، لانگ‌بورد را کنترل کند.

longboard Detail

longboard

longboard
نسخهٔ پروتوتایپ لانگ‌بورد برقی آئودی به همراه مدل Q3 در نمایشگاه خودروی پکن امسال به نمایش درآمد اما این وسیله به‌زودی در چین به تولید انبوه رسیده و همراه با آخرین نسخهٔ Q3 صرفاً در بازار محلی چین به فروش خواهد رسید.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. امین

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (384 ديدگاه)

    در آن سوی مرزها با ارزش ترین چیز، وقت مردم است اما در این سو ….
    افسوس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بهنام طیبی

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    به اینا میگن خودروساز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. یاس ی

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    آدم نمیدونه چی بگه، فقط باید سکوت کرد ودر دل دعا که خداوند معجزه ای کند.
    خداییش من کشورم را خیلی دوست دارم ولی چون من ی عشق خودرو هستم حسرت کشورهای دیگه را میخورم. من تا یکی دو ماه دیگه حدود 45 میخوام واسه خرید ماشین جدید هزینه کنم، با این پول فقط چندتا گزینه بین بد و بدتر دارم، در صورتی که اگه کشور دیگه ای بودم حداقل حق انتخاب 15 گزینه صفر داشتم و دسته دو تمیز شاید 50 گزینه.
    این قضیه ماهایی که عشق ماشین هستیم را اذیت میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمد باقری

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    چه میشه گفت، هیچی نگیم بهتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سیاوش

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (163 ديدگاه)

    خوب نیست عالیه جای آئودی بودخ خیلی زود اجرائیش میکردم
    آئودی جزئ خودرئساز هایی که ه روز به فکر نو آوریه احسنت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. فقط انگلیس

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1046 ديدگاه)

    طراحی های جدید ائودی دیگه روح نداره شبیه نقاشی می مونه نسل قدیم ائودی یه چیز دیگه بود از سال 2013 به بعد روح کل طراحی هاشو از بین برد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا