آئودی

مشخصات عملکردی آئودی S6 آوانت 2019

ارباب حلقه‌ها با ساخت استیشن واگن‌های پرفورمنس و اسپورت بیگانه نیست و هم اکنون نیز در حال تست نسل جدید S6 آوانت ۲۰۱۹ می‌باشد.


پنجمین نسل از سدان اجرایی این خودروساز در مراحل نهایی توسعه بوده و انتظار می‌رود آئودی A6 جدید در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ رونمایی شود.


البته افرادی که به دنبال نسخه قوی‌تر S6 هستند باید تا سال ۲۰۱۹ صبر کنند. اسپورت ترین نسخه از این خودرو یعنی RS نیز از رویه کاهش حجم پیشرانه‌ها پیروی خواهد کرد و بجای پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری یک قلب تپنده آهنین از نوع ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربو را در بطن خود جای خواهد داد.


این پیشرانه اساساً همان نسخه بکار رفته در پورشه پانامرا و آئودی RS4 و RS5 بوده و گفته می‌شود خروجی آن بیشتر از ۴۵۰ اسب بخار خواهد بود. اگر خبر منتشر شده صحیح باشد بدین ترتیب S6 2019 قوی‌تر از RS6 قبلی با شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۴ ثانیه خواهد بود.


S6 جدید از نظر ظاهری دارای کیت بدنه گیراتر به همراه ورودی‌های هوای بزرگ‌تر، گوشه‌های تیزتر سپر و البته رینگ و ترمزهای بزرگ‌تر خواهد بود. همچنین سیستم اگزوز این خودرو دارای ۴ خروجی در عقب خواهد بود.


کابین نیز از شاخصه‌های نسل جدید A7 و A8 سود خواهد برد به این معنی که شاهد تنظیمات دو صفحه‌نمایش برای سیستم اطلاعات سرگرمی و کنترل‌های تهویه خواهیم بود. این خودرو به خاطر اسپورت تر بودن دارای صندلی‌های خاص، غربیلک فرمان D شکل و تریم براق خواهد بود.

تمامی این بهبودها و عملکردها شاید باعث شوند به این فکر بیفتیم که چرا باید منتظر نسخه RS6 ماند. نسخه RS6 که در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد شاید از قوای محرکه پلاگین هیبریدی پانامرا توربو S E-Hybrid که ۶۷۱ اسب بخار قدرت دارد سود ببرد تا به نسل جدید ب ام و M5 نشان دهد که پادشاه واقعی سرعت کیست!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Just juguar& ferrari&lambo

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (12 ديدگاه)

    ۹۷۱ اسب بخار قدرت ؟؟؟؟؟?????درسته این عدد یا اشتباه شده؟!خدایا آخه پیشرفت تا چه حد؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. افشین زنوزی

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (9 ديدگاه)

    عدد درست 671 هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا