آئودی

احتمال همکاری آئودی با سایک چین برای رقابت با هم‌وطن‌های خود

ظاهراً آئودی به دنبال همکاری با سایک موتور چین به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز این کشور است. ارباب حلقه‌ها می‌خواهد از نظر سهم بازار در چین که بزرگ‌ترین بازار خودروی دنیا می‌باشد مرسدس و ب ام و را شکست دهد.


بنا به گزارشی که منتشر شده، گروه فولکس‌واگن و سایک موتور از قطعه سازان برای تأمین قطعات آئودی A7L دعوت کرده‌اند.


گفته می‌شود فولکس‌واگن و سایک مدت‌های زیادی است که درباره وضعیت و شرایط آئودی صحبت کرده و حالا نیز این گفت‌وگوها به جایی رسیده که می‌تواند زنجیره تأمین را تثبیت کند. آئودی تاکنون فقط با گروه فاو در چین همکاری کرده است.


نمایندگی‌های آئودی در سال ۲۰۱۷ اعلام کردند که مخالفتی با دومین جوینت ونچر این خودروساز ژرمنی ندارند. البته شرط آن‌ها این بود که فروش سالانه آئودی در چین به ۱ میلیون دستگاه برسد. ارباب حلقه‌ها در سال ۲۰۱۸ فروش حدود ۶۶۳ هزار دستگاهی در این کشور داشته و با فاصله‌ای اندک جلوتر از رقبای اصلی خود یعنی مرسدس با فروش ۶۵۳ هزار دستگاهی و ب ام و با فروش ۶۴۰ هزار دستگاهی بوده است.

البته زمانی که آئودی در سال ۲۰۱۵ اولین افت فروش سالانه خود در چین را اعلام کرد مشکلاتی بروز کرد. این در حالی بود که مرسدس و ب ام و با طراحی جدید محصولات خود مشتریان زیادی را به خود جذب کردند.


سایک نیز گفته که وقتی گفت‌وگوها با آئودی طبق برنامه پیش رفت جزئیات بیشتری را اعلام خواهد کرد. یکی از سخنگوهای آئودی نیز از اشاره بیشتر به جزئیات این همکاری خودداری کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مزدا

    ۲۲ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (2029 ديدگاه)

    خدایش از مدیریت چین حال میکنم !!
    هرچی لگن و آت و آشغال میسازن برای کشورهای جهان سومی میفرستند تا آزمون و خطا محصولشونو بهتر کنن و برای بازار خودشون هم با خودروهای به نام همکاری میکنن و محصول بهتری به شهروندان خود ارائه میدن.
    بابا چین با اون همه ثروت نیاز به تکنولوژی دیگر کشورهای پیشرفته داره
    اینجا میگن باید بدون اتکا به کشورهای دیگه خودرو خوب بسازید !! کو سواد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سجاد

      ۲۳ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (233 ديدگاه)

      ولی یه روزی این زیاد خوب بودنو دستو دلبازی برندهای خوبو معتبر و تجارت ازاد بازار جهانی و.. همین چین با نیروی ارزان و قیمت تموم شده کمتر کلی از سود و فروش همین خودروسازهارو از ان خودش میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا