آئودی

نسخه‌ جدید آئودی A4 آل‌رود در دیترویت

آئودی A4 آل‌رود استیشن واگن که برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل امریکای شمالی در دیترویت به نمایش درآمده، از همان اِلمان‌هایی استفاده می‌کند که نسل‌های قبل آل‌رود را نیز از یک سری استیت‌های معمولی به کراس‌هایی زیبا و دوست‌داشتنی تبدیل کرده‌اند. مدل جدید A4 آل‌رود که انتظار می‌رود که به عنوان یک مدل ۲۰۱۷ ارائه شود، از یک ارتفاع بالاتر رانندگی در کنار یک سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک، گلگیرهای برجسته و تایرهای چسبان بهره‌مند شده است.

2017 Audi A4 Allroad
۲۰۱۷ Audi A4 Allroad
2017 Audi A4 Allroad
۲۰۱۷ Audi A4 Allroad
در مورد مشخصات این مدل در بازار ایالات متحده هنوز اطلاعات خاصی منتشر نشده، ولی گفته شده که این خودرو در بازارهای دیگر با یک گزینه پیشرانه بنزینی و ۵ گزینه دیزلی در دسترس قرار خواهد گرفت. خروجی این پیشرانه‌ها بین ۱۵۰ تا ۲۷۲ اسب‌بخار متغیر خواهد بود. آپشن‌های گیربکس نیز شامل یک گیربکس ۶ دنده دستی و یک سیستم دو کلاچه ۷ سرعته اتوماتیک هستند.

2017 Audi A4 Allroad
۲۰۱۷ Audi A4 Allroad
در همین حال، انتظار می‌رود که این مدل همانند نسخه کنونی A4 آل‌رود، تنها با یک موتور بنزینی ارائه شود. این موتور، همین حالا نیز در مدل معمولی A4 مورد استفاده قرار می‌گیرد و به صورت ۲ لیتری چهار سیلندر همراه با توربوشارژ، قدرتی برابر ۲۵۲ اسب‌بخار و گشتاوری برابر ۳۷۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. مطابق گفته آئودی، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت با استفاده از این موتور در مدت ۶/۱ ثانیه اتفاق می‌افتد و حداکثر سرعت نیز به ۲۴۶ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

2017 Audi A4 Allroad
۲۰۱۷ Audi A4 Allroad
2017 Audi A4 Allroad
۲۰۱۷ Audi A4 Allroad
2017 Audi A4 Allroad
۲۰۱۷ Audi A4 Allroad
این اعداد در سطح بالاتری نسبت به ۲۲۰ اسب‌بخار و ۳۵۰ نیوتن‌متر مدل کنونی A4 آلرود قرار می‌گیرند و بنابراین، در مدل جدید می‌توان سطح عملکرد بالاتری را انتظار داشت. اگر کاهش‌وزن ناشی از استفاده از پلتفرم MLB Evo را درنظر بگیریم، A4 آل‌رود جدید احتمالاً هیجان بسیار بالایی در پشت‌فرمان، چه در جاده و چه در خارج از جاده، خواهد داشت.

مزیّت دیگر پلتفرم MLB Evo در سیستم تعلیق است. تنظیمات جدید در این سیستم شامل یک طراحی جدید ۵ لینک در تعلیق جلو است و همین‌طور، ساختار جدید ۵ لینک جایگزین لینک‌های ذوزنقه‌ای قبلی در سیستم تعلیق عقب شده است. همچنین سیستم «انتخاب حالت رانندگی آئودی» صاحب یک حالت جدید با عنوان «آفرود» شده است. ارتفاع رانندگی نیز نسبت به مدل معمولی A4 به اندازه ۳۳ میلی‌متر افزایش پیدا کرده است.

این در حالی است که طراحی داخلی کابین نسبت به فرمت A4 معمولی تغییری نکرده است. در جلوی داشبورد، یک سری دریچه‌های هوا و یک سطح بزرگ تزئینی قرار گرفته‌اند. برای راننده، یک نمایشگر ۱۲/۳ اینچی برای مجموعه ابزارها (کابین مجازی آئودی) در نظر گرفته شده است. این کابین همچنین طرح‌های کرومی و چراغ‌های LED زیادی در خود دارد؛ چیزی که به نظر می‌رسد که در صنعت خودروی امروز، طالبان زیادی پیدا کرده است.

آخرین محصول اینگولشتات برای رقابت با مدل‌هایی مانند ب‌ام‌و سری ۳ و مرسدس‌بنز کلاس C، یعنی A4 سدان، خودروی دیگری است که نسخه آلرود را در نمایشگاه دیترویت همراهی می‌کند.


[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. علي

    ۲۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (969 ديدگاه)

    من نسخه ٢٠١۶ یعنی قبلیشو زیر نظر داشتم و همیشه فایل پی دی افشو میدیم سیر که نمیشدم روز به روز به اوج طراحی داخلی و بیرونیش بیشتر پی میبردم . و جالبتر اینکه با داشتن این ماشین شما با ی تیر ٣ نشون زدین(یعنی انگار ٣ تا ماشین اسپرت، اس یو وی، استیشن) خریدین. ولی حالا که مدل ٢٠١٧ رو میبینم از تعجب میمونم که مدل قبلی که هیچی کم نداشت حالا مدلی رو شاهدیم که هیچی که کم نداره بلکه زیاد هم هست. بی نهایت این ماشین منطقی و دوست داشتنی هستش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. king 918

    ۲۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    انصافا ولوو شاسی بلند با این خیلی شبیه شدن ///
    یکم مقایسه کنید……

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۲۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (242 ديدگاه)

    ایران خودرو و سایپا با تمام هیکلشون فدای یه چرخت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. moein

      ۳۰ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (856 ديدگاه)

      اسم شرکتو خراب نکن باید بگی سرمایه داران و مدیران سایپا و ایران خودرو فدای قد و بالات

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. امین

    ۲۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (384 ديدگاه)

    همه چیز تمام …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. mohsen

    ۲۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    خیلی قشنگه نه این بلکه همه ی آئودی ها چند روز پیش Q5 پلاک ملی دیدم اصلا چراغاش طرز روشن شدنشون صدایی که میداد موتورش رنگش خدایی ادم از نزدیک حس میکنه واقعا چقدر تفاوت هست بین اون و یه سانتافه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ارمان

    ۳۰ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    این همون چیزیه که باید باشه , اسمش برازندشه
    زیبا , شیک , کاربردی, با امکانات
    در عین حال شاسی بلند هم نیست که بنده استقبال میکنم :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. V.D.T

    ۳۰ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (29 ديدگاه)

    دوستان خیلی با کامنت هاتون حال می کنم! خیلی منطقی تر از عموم فکر می کنید!
    هر وقت میرم کامنتم های زیر پست های اینستا هر پیجی رو می خونم از هرچی کاربر و کامنت سیر میشم! ولی وضعیت اینجا انصافا خیلی بهتره و حد اقل ارزشی که باید رو برای برند قائلید! سپاس از همتون!
    امید وارم کاهش فروشی که تو 2015 (تو آمریکا) داشت آئودی واسه A4 با این فیس تو 2016 بتونه جبران کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا