آئودی

معامله بزرگ برای R8 کوچک

تیونر آلمانی xXx-Performance این بار دست به دست Chiptrick داده تا نسخه جدیدی برای R8 کوچک بپیچند؛ می گوییم کوچک چراکه آنها به سراغ نسخه V8 آن رفته اند نه مدل V10 . . .

Audi R8 4.2 FSI by X Performance
Audi R8 4.2 FSI by X Performance

کار با پیشرانه ۴.۲ لیتری آغاز شده که مهندسین آلمانی Chiptrick آنرا بهبود داده اند؛ پیشرانه ای که درحالت عادی ۴۲۰ اسب قدرت به همراه ۴۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد، حالا مجهز به توربوهای دوقلوی Garret شده که با تغییر سیستم اگزوز دارای سه خروجی متفاوت است:

  • ۵۹۰ اسب بخار قدرت ؛ ۶۶۰ نیوتن متر گشتاور.
  • ۶۴۰ اسب بخار قدرت ؛ ۶۷۵ نیوتن متر گشتاور.
  • ۷۰۷ اسب بخار قدرت ؛ ۸۱۰ نیوتن متر گشتاور.

مابقی تغییرات مختصر ظاهری را هم xXx-Performance انجام داده که عبارتند از: کیت کربنه بدنه، طرح گرافیکی بدنه و نهایتا رینگ های ۲۰ اینچی آلومینیومی Oxigin از مدل ۱۴ Oxrock با تایرهای ۲۳۵/۳۰ در جلو و ۲۹۵/۲۵ در عقب. اما اگر R8 را به قوی ترین پکیج پیشرانه مجهز کنید، براحتی به شتاب های زیر خواهید رسید:

  • صفر تا ۱۰۰ در ۳.۶ ثانیه.
  • صفر تا ۲۰۰ در ۱۰.۶ ثانیه.
  • صفر تا ۳۰۰ در ۱۵.۸ ثانیه.
  • حداکثر سرعت ۳۱۳ کیلومتر برساعت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (15 ديدگاه)

    R8 خیلی خوشگله.خیلی دوسش دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Kurosh

      ۷ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (310 ديدگاه)

      واقعاً دست مریزا به این طراحاش…
      یه چیزی این موقع ها میگن: !……SWEEEET

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. pentagon usa

      ۸ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (41 ديدگاه)

      ولی انصافا تیونرش عجب اسم خفنی داره!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۱۴ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      ولی باید یک طراحیه انقلابی برای ار هشت بکنه.

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حمزه

    ۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (136 ديدگاه)

    خدا رحم کنه. ای ول. چه شود؟! ولی عشقم ( نیسان جی تی آر ) سوسکش میکنه :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ahmad

    ۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    قویترین پیشرانه یعنی همون 707 اسب بخار واقعا 0تا 100 در 3.6 ثانیه کار بزرگی نیست چون اکثر ماشین های 700 اسب به بالا از این سریعترن لامبورگینی آوانتادور .فراری f12 حتی فراری 458 یا مک لارن mp4

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مصطفی

    ۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (173 ديدگاه)

    وای چقد زیباست این r8 واقعا شاهکاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Sina.fb

    ۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    دیگه این دروغه پدال یه مطلب گذاشته بود که ماشین ۵۰۰۰اسب بخار داشت و شتابش ۱/۲۹ثانیه بود ولی این با بهترین تجهیزاتش که ۷۰۷اسب بخار تولید میکنه و۸۱۰نیوتون گشتاور داره که شتابش از صفر تا صد ۳/۶ ثانیه است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محسن.د

    ۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    واقعا طراحی R8 نقطه ی عطف آئودی بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. mahsa

    ۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (293 ديدگاه)

    کی میدونه یه همچین ماشینیی تو نمایشگاهای ایران چن قیمت میخوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. رامتین

    ۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (3017 ديدگاه)

    بهرحال در حال حاضر آئودی تونسته عقب افتادگیشو نسبت به هموطنانش یعنی بنز،بی ام و، پورشه در این سالهای اخیر جبران کنه و با در اختیار گرفتم لامبو محصولات اسپرت قابل قبولی بسازه. اما باید گفت ساخت اتومبیل از نظر قدرت کار سختی نیست و بسیار شرکتها و تیونینگ کارها هستند که براحتی میتونن قدرت یک اتومبیل را تا 2 برابر بکنند. اما ارزشی برای این کار قائل نباید بود. چرا؟
    همونطور که میدونید امسال ردبول در فرمول1 برتر از فراری و مرسدس شد. درسته فتل راننده عالی ای هست ولی مهمترین دلیل موفقیتش بخاطر برتری فنی اتومبیل ردبول نسبت به رقباش بود.
    بنابراین بنظرم میشه معیار تاپ اسپید را به نوعی حد مهندسی مکانیک دونست. معیاری که صرفا با افزایش قدرت بدست نمیاد و نیاز به آیرودینامیک خاص هست و کاملا یک بحث علمیه.
    جی تی آر با قدرت 1700 تاپ اسپید 399 داره. R8 با قدرت 700 سرعت واقعا ناامیدکننده 313 را آورده و آوانتادور با قدرت700 سرعت فوق العاده 370 را کسب کرده. هنسی هم با قدرت 1200 سرعت 427 را ثبت کرده که در کل مقایسه فناوری اتومبیلها خیلی واضحه که کدوم برتر هستند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. reza

      ۸ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (7 ديدگاه)

      داداش با نیسان شوخی نکن
      اون نیسانی که شما میفرمایید با 1700 اسب تو یک مایل سرعتشو به 402 کیلومنر رسونده اگه مسیر بیشتر باشه بازم میتونه بیشترش کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۸ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (2025 ديدگاه)

        آقا رضا اشتباه میکنی نیسان به دلیل استفاده از گیربکس cvt به هیچ وجه نمی تونه سرعت 400 کیلومتر رو در مدت بیش از 2 دقیقه تحمل کنه تازه رسیدن نیسان به این سرعت یک معجزه است وکار خیلی خطرناکیه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. محسن.د

      ۸ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (1447 ديدگاه)

      به نظرم شما درمورد فناوری یه پارامتر رو از قلم انداختید، به غیر از نسبت سرعت به قدرت، استهلاک هم خیلی خیلی مهمه.اونGTRکه399رو ثبت کنه،مطمئن باشید بعداز ثبت رکورد تبدیل به جنازه میشه! درصورتی کهR8میتونه سالها بدون مشکل خاصی کار کنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. Sina.fb

    ۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    به خدا این مهسا منو گیج کرد بابا یکی توضیح بده اینجا چه خبره؟یه مهسا داریم با سوابق بالای ۱۰۰و یه مهسا داریم با سوابق ۲۹ یعنی چه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Sina.fb

    ۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    بابا قهر نکن کوتاه بیا،هردو تون حق استفاده از این سایتو دارید
    به پدال و شهر مهمان پرور تبریز خوش اومدی.منم تبریزی هستم.
    باعث افتخاره که یه دانشجو اونم دانشجو هسته ای برا تحصیل به تبریز بیاد.
    FB=FERRARI & benz

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Sina.fb

    ۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    پدال ترو به هرکی که میپرستی به جون هرکی که دوس داری این مشکلمو حل کن.هر وقت میخوام دیدگاهمو بفرستم میگه این مطلب تکراریه برا همین من دیدگاه دوتا میفرستم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. جلال

    ۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    سلام
    عجب رینگای قشنگی گذاشته روش
    همش یه طرف اون رینگهای خوشگلش یه طرف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. قورباغه دهن گشـــاد

    ۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    -_- این دخدراا همه جا رو فک میکنن چت روم ِ !! بیخیال ..

    اما دخدرا بیشتر از ما پسرا آمار ماشین هارو دارنا :)))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. SAEED

    ۱۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    خشن،مثل همیشه…….!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. علی عقیلی

    ۱۲ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (118 ديدگاه)

    سلام دوستان
    اخه این همه پول بدی که فقط باهاش یکم گاز بدی ؟؟؟؟؟!!!!!
    خب اخه چه فایده !!!
    میتونی این پولو بدی یه بنز AMG S65 بخری که یک قصر لوکس V12 هست که دنیای امکانات و تکنولوزی و اسایش و راحتی و لذته
    تازه بنز 630 اسبه و میتونه KM/H 360 بره ولی این 320 تا با 700 اسب
    این با 700 اسب 800 نیوتن داره ولی بنز 1000 نیوتن !!!!!!!!!!!!
    عجیبه ها ؟؟؟!!!
    تازه بنز با این همه قدرت فقط و فقط صدی 11/5 میسوزونه
    خود بنز میگه اقتصادی ترین V12 دنیا رو ساخته !!!! وااای
    و میتونی یه (( هتل لوکس )) رو با سرعت 360 تا برونی
    ولی لامبورگینی و امثالش چی ؟؟؟؟
    هیچی ندارن و فقط برا گاز دادن خوبن تازه صدی 40 تا میخورن !!!!
    خودتون برید یه سرج کنید ببینید کدوم ماشین با این همه امکانات این قدرت رو داره ؟؟؟؟؟؟
    و میبینید که هیچی !!!!
    حالا کدوم بهتره ؟؟؟!!!
    فقط بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ندا

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      عزیزم هر کی یه چیزی خوشش میاد من که دلم میخاد فقط گاز بدم !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. آرمان22

    ۲۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بنظرم R8 یه لامبورگینیه با قیمت پایینتر از لامبورگینی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا