استون مارتین والکری AMR تراک پرفورمنس پک، سریع و بی‌رحم!
استون مارتین والکری AMR تراک پرفورمنس پک، سریع و بی‌رحم!

استون مارتین والکری AMR تراک پرفورمنس پک، سریع و بی‌رحم!

استون مارتین خبرهای منتشر شده درباره‌ی تجهیز مدل جاده‌ای هایپرکار والکری به پکیج AMR تراک پرفورمنس را تأیید کرد. این خودروساز بریتانیایی همچنین جزئیات برنامه‌ی شخصی‌سازی این خودرو را نیز اعلام کرده است.


همان‌گونه که از نام این هایپرکار برمی‌آید، والکری AMR تراک پرفورمنس در پیست کمی سریع‌تر بوده اما خب رقیبی برای مدل مختص پیست والکری AMR Pro محسوب نمی‌شود.

پکیج پرفورمنس این هایپرکار شامل لبه‌ی جلویی آئرودینامیک برای بهبود داون فورس و راندمان، ترمزهای تیتانیومی سبک‌وزن، رینگ‌های منیزیمی مشکی مات، دیسک‌های چرخ فیبر کربنی و سیستم تعلیق متمرکز روی پیست می‌باشد.


استون مارتین می‌گوید تغییرات صورت گرفته باعث شده‌اند این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد حدود 8 درصد سریع‌تر باشد. مشتریانی که این پکیج را سفارش دهند یک دست اضافی از پانل‌های بدنه را نیز دریافت خواهند کرد. این قطعات مختص پیست می‌تواند به سرعت با قطعات نسخه‌ی جاده‌ای تعویض گردد.


همان‌گونه که از یک هایپرکار میلیون دلاری انتظار می‌رود، استون مارتین طیف گسترده‌ای از آپشن ها را ارائه می‌کند. مشتریان پکیج AMR تراک پرفورمنس می‌توانند از بین پوشش‌های بدنه‌ی شرکت یکی را انتخاب کرده و یا پوشش بدنه مدنظر خود را از طریق بخش Q بسازند.


مدل‌های جاده‌ای والکری را می‌توان مطابق ذائقه‌ی مشتری ساخت و به همین خاطر استون مارتین چهار طرح خاص را ایجاد کرده است. این طرح‌ها از رینگ‌های سبز، پترولیوم، نقره‌ای و نارنجی تشکیل شده‌اند.

برنامه‌ی شخصی‌سازی استون مارتین به مالکان اجازه می‌دهد تا آرزوهای دیرینه‌ی خود را به واقعیت بدل کنند.


در کابین نیز رنگ‌های متنوع آلکانترا، الگوها و تریم ها از جمله 6 رنگ متفاوت برای صندلی‌ها در دسترس می‌باشد. همچنین چرم‌های گران‌بها و ویژه نیز ارائه شده‌اند.


از جمله ویژگی‌های برجسته‌ی این هایپرکار می‌توان به پکیج طلایی اشاره کرد که شامل ورق طلای 24 عیار کشیده شده روی بخشی از خودرو می‌باشد. همچنین پکیج سفارشی فیبر کربنی نیز ارائه شده که باعث اضافه شدن این ماده به چراغ‌های جلو، ورودی‌های کناری، استراحت گاه دست، ورودی مرکزی کابین و غربیلک فرمان می‌شود.

[دانلود ویدئو]

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

23 دیدگاه

  1. ali_afsh
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    واقعا والکری اسمی هست که بهش میاد .واقعن مگه میشه مشتری از این طرح خوشش نیاد بخاد خودش طراحی کنه

    پاسخ
    1. Reza
      سوابق: (1007 دیدگاه) ,

      هنوز که چیزی از خودش ندیدیم چه برسه نسخه AMR

      پاسخ
  2. محمدرضا
    سوابق: (14 دیدگاه) ,

    عمرا به پای پروجکت وان برسه 😜

    پاسخ
    1. Reza
      سوابق: (1007 دیدگاه) ,

      پروجکت وان که یه چیز دیگه اس

      فکرشو بکن از دل یه موتور 1.6 لیتری 1086 اسب بخار بیرون بکشی ، به این میگن اوج مهندسی و تکنولوژی آلمانی

      پاسخ
      1. wick
        سوابق: (1068 دیدگاه) ,

        مهندسی آلمانی فقط اونجاش که
        قیمت گذاری میکنن 😂😂👍

        پاسخ
        1. Mآsكvيch
          سوابق: (111 دیدگاه) ,

          قیمت گذاری آلمانی ها که مثل رقباشون هست! اگه منظورت در مقایسه با امریکا هست که فک کنم با توجه به چهارم شدن کوروت تو موتور ترند و تایم بسیار ضعیف تو نوربرگ رینگ همه دلیل اختلاف قیمتش رو با پورشه gt2rs فهمیدن :)) یا مثلا دلیل اختلاف فیمت دیمن با مک لارن ٧٢٠ با توجه به درگ ها !!

          والکری هم عالیه امیدوارم بیشتر روش تست انجام بشه

        2. Reza
          سوابق: (1007 دیدگاه) ,

          محمد جون چند روز پیش شلبی موستانگ رو چند قیمت گذاری کردند؟ بیش از یک میلیون دلار

          حالا شما بعد 6 ماه بخوای این شلبی موستانگ رو بخری چند قیمتش میشه؟ 70 هزار دلار یا 90 هزار دلار ؟

      2. Ferrari
        سوابق: (1322 دیدگاه) ,

        هنوز هیچ کدوم این هایپر اسپرت ها تست نشدن ولی تقریبا مطمئنم والکری پوست مرسدس وان رو میکنه.

        پاسخ
      3. ali_afsh
        سوابق: (8 دیدگاه) ,

        رضا
        موتوری با این حجم که با توربو به این قدرت میرسه هم اصطلاک بالایی داره هم زود فرسوده میشه . نمونش بی ام و 730 های جدید با 528 یه سرچ کن ببین موتور اوردن پایین.

        پاسخ
        1. مانی
          سوابق: (1124 دیدگاه) ,

          علت چیه خیلی از کابرها این کلمه رو اشتباه مینویسن؟

      4. دانیال_Surrey،England
        سوابق: (2192 دیدگاه) ,

        رضا جون این موتوری که میگی کاره ساخت و طراحی و توسعش همش در مرسدس انگلستان انجام شده در کنار اکثره قطعات.
        تنها کاری که در آفلترباخ انجام میشه ساخت قطعات با دوام تر برای موتوره،و البته نمیشه از این هم چشم پوشی کرد که هر دو واحد مرسدس برای ساخت این ماشین همکاری خواهند داشت.
        اینو گفتم اینقدر (( به این میگن اوج مهندسی و تکنولوژی آلمانی)) از خودتون در نیارین.
        تو بخش مهندسی موتور اسپرت مهندسی آلمان در مهندسی انگلستان هضم میشه((به جز پورشه)).
        زمانی همین ویلیامز که بعضی دوستانی که از اف1 چیزی نمیدونن مسخره میکنن ماشین FW15C رو ساخت که به نظر خیلیا تکنولوژیکی ترین ماشین اف1 تمام تاریخ بود،که البته دو قهرمانی راننده و سازنده رو براشون به ارمغان اوورد.(( قبل از فصلی که fia سیستم های کمک راننده رو ممنوع کنه.))
        اینقدر پیشرفته بود، که راننده ای مثل آلن پراست این ماشین رو معادل کوچیک شده ی ایرباس بدونه!!!!
        یا فناوری kers که در انگلستان توسعه پیدا کرد.
        البته سیستم مبتنی بر فلایول ویلیامز در 911 GT3R و آئودی R18 استفاده شد که براشون قهرمانی به ارمغان اوورد.
        که این سیستم و بخش Williams Hybrid Power تو سال 2014 به gkn فروخته شد.همین سیستم e axle که gkn به خیلی برندها میفروشه مبتنی بر همین سیستم ویلیامزه که البته تغییراتی داشته.
        یا لوتوس 78 جزء پیشگام ترین استفاده از ویژگی ایروداینامیکی ground effect شناخته میشه.
        البته بعضی دوستان لوتوس رو فقط شاسی میدونن!!!
        خبر ندارن که لوتوس سالهاست که رویه nvh داره کار میکنه((چه انجین و یا سر صدای داخل کابین و….))یا تحقیق و توسعه رو موتورهای تک سیلندر.((به غیر از 6 سیلندر و 8))
        این امتیازات بالایی که لوتوس از اکثر نشریات میگیره الکی نیست دوستان.
        یا فیبر کربن مک لارن و………
        مثال خیلی خیلی زیاده .
        برخلاف نظر دوستان که به لابی اعتقاد دارن، دلیل یکه تازی و پیشرفت انگلستان در موتور اسپرت اینه که 10 برابر خودروهای جاده ای صرف هزینه تحقیق و توسعه میشه،حالا این به غیر از رتبه های دانشگاهیشون و کمک دولت و….هستش.
        ..
        اگه از آلمان پورشه رو بر دارین تقریبا خالی از اسپرت سازی میشه.
        از ایتالیا هم فراری و همینه نتیجه.
        اگر از انگلستان مک لارن رو بردارین باز لوتوس و استون و در آینده دایسون خواهند بود.
        چندتا کشور وجود دارن که بتونن ظرف مدت 1 دهه ماشین هایی مثل ولکان-cx75-720s-والک یری-اسپیدتیل – پی1-سنا و…..بسازن که هر کدوم دنیای خودشون رو دارن.
        یادتون نره همین تویوتا((با تمام احترامی که براش قائلم))با چه بدبختیه بالاخره تونست سوپرا رو بسازه.
        اینا مفهوم داره…

        پاسخ
        1. soroush
          سوابق: (47 دیدگاه) ,

          پیاده شو باهم بریم سلطان 😂😂
          پیشنهاد میکنم بیشتر راجع به پاگانی و لامبورگینی تحقیق کن…
          یعنی شما با این تحلیلت کل انجین های بی ام و و ای ام جی رو با خاک یکسان کردی …
          پیشنهاد میکنم راجع به پاگانی زوندا بیشتر تحقیق کن تا بفهمی معنای اسپرت فقط درگ و رکورد پیست نیست…

        2. wick
          سوابق: (1068 دیدگاه) ,

          دانیال دقیقا درست میگه ولی هرچند انگلیسی ها در بخش نرم افزاری ضعیف بودن و همیشه کمک گرفتن یا در ساخت ماشین های تولید انبوه همیشه مشکل داشتن
          ولی همیشه علم پایه رو اونا گذاشتن در تکنولوژی هایی که مسبقاتی از جمله فرمول یک استفاده شده

        3. دانیال_Surrey،England
          سوابق: (2192 دیدگاه) ,

          منظور من اینه که فراری در خط مقدم سوپر اسپرت سازی ایتالیاس.((به لحاظ نوآوری و فروش و افتخارات و….))
          اصلا کی گفت معنای سوپر اسپرت – اسپرت و هایپر،درگ و رکورد پیسته؟؟؟
          ..
          ((یعنی شما با این تحلیلت کل انجین های بی ام و و ای ام جی رو با خاک یکسان کردی))
          اگه منظورت بخش اف1 مرسدس هست که خوده توتو ولف گفته ما اکثر کارهای مهممون رو تو انگلستان انجام میدیم.((لابد ولف چیزی نمیدونه!!))
          خواستید بگید لینک میزارم.

        4. soroush
          سوابق: (47 دیدگاه) ,

          <>
          یعنی واقعا لوتوس و دایسون رو بالاتر از لامبورگینی و پاگانی میدونی؟
          یعنی واقعا لوتوس و دایسون رو بالاتر از مرسدس و بیمر میدونی؟
          من خودم از جمله افرادیم که کاملا معتقدم استون والکری وان رو نابود میکنه ولی شما داری کاملا اشتباه میزنی…
          همونطور که میدونی انجین مکلارن اف وان متعلق به بیمره،
          انجین های غول ۱۲ سیلندر پاگانی متعلق به ای ام جیه…
          دقیقا راجع به چ حرف میزنی شما؟

        5. Reza
          سوابق: (1007 دیدگاه) ,

          جناب دانیال همه این حرف هارو زدی که مثلا بگی بریتانیا از همه سر تره ؟

          شما مطمئن باش با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا اقتصاد انگلیس فلج خواهد شد و تمامی شرکت ها چه کوچک و بزرگ از این کشور کوچ خواهند شد .
          آینده سیاهی در انتظار انگلیس هستش.
          در ضمن ساختن یه خودروی سوپراسپرت انچنان کار سختی نیست فقط نیاز به بازاریابی خوب دارد بقیش هل میشه . همه می تونن بسازن مثلا همین آئودی یا حتی فولکس واگن یا بی ام و
          ناگفته نمونه فواکس واگن تو ساخت بوگاتی نقش اصاصی رو ایفا می کنه. فقط به اراده و تامین مالی و بازاریابی درست نیاز داره

    2. OMID
      سوابق: (658 دیدگاه) ,

      از وان کاربردی تره
      مرسدس تو مدت کمتری به تعویض موتور احتیاج داره

      پاسخ
  3. MAHDI
    سوابق: (2556 دیدگاه) ,

    برای من حدیه هیپرکار918هستش ویافراری لافراری وبوگاتی شیرون.اینایه جورایی ظاهرشون خیلی فضاییه وهمینطور کابینش.درسته که نسخه مجاز خیابونی هستن اما ظاهرشون انگارواسه مسابقات ساخته شدن.پروجکت وان طراحی بیرونش معمولی تره نسبت به این استون مارتین اما اونم کابینش حس یه ماشین مسابقه ای رو داره.سعی کردم ساده بگم چه حسی رو به من میدن این نوع خودروها

    پاسخ
    1. King918
      سوابق: (2440 دیدگاه) ,

      دقیقا . اصلا شما دقت کن سر و صدایی که 918 و لافراری و پی وآن به پا کردن و اون جو خاصی که ایجاد کردن رو با هیچ ماشینی قابل قیاس نیست . پورشه و فراری خیلی طول میکشه یه هایپربدن بیرون اما وقتی بخوان تولید کنن همه دنیا نگاهشون اون سمته توجه کرده باشی پورشه فراری معمولا با هم هایپر کار به دنیا معرفی میکنن.

      پاسخ
  4. Mآsكvيch
    سوابق: (111 دیدگاه) ,

    این ماشین ها فنی خیلی خوبی دارن اما طراحیشون خیلی داره فضایی و عجیب میشه دیگه! بنظرم طراحی تو همون سبک لافراری و پی ١ و ٩١٨ خیلی مناسب تره

    پاسخ
  5. الف.ی
    سوابق: (1478 دیدگاه) ,

    کری الکی نخونین لطفا برای این نابودگر های مریخی
    معلوم نیست بین مرسدس و استون کی برنده اس

    پاسخ
  6. Ali Keyhani
    سوابق: (438 دیدگاه) ,

    از بغل خیلی جذاب تره ولی جلوش زیاد نه به هرحال باید منتظر عکسای بیشتر ازش باشیم

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.