آستون مارتین

لحظه‌شماری برای معرفی استون مارتین ونتیج AMR دستی

سرانجام تا چند روز دیگر شاهد معرفی استون مارتین ونتیج دستی خواهیم بود. این برند بریتانیایی اخیراً تیزری جالب را در رسانه‌های اجتماعی و با استفاده از نام استون مارتین ریسینگ منتشر کرده است.


در این تصویر تیزری شاهد سه پدال خاص خودروهای مجهز به گیربکس دستی هستیم که به تمرکز بیشتر نسخه‌ی دستی ونتیج جدید روی راننده و سود بردن از برخی ویژگی‌های خاص بخش AMR استون مارتین اشاره دارد.


از زمان تولید ونتیج S قبلی که پیشرانه‌ای ۱۲ سیلندر داشت، این خودرو اولین ونتیج دستی می‌باشد. استون مارتین ونتیج AMR جدید همچنین اولین خودرویی خواهد بود که پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری ای ام جی را با گیربکس دستی همراه می‌کند. شاید بریتانیایی‌ها گیربکس ۷ سرعته را احیا کنند که به پاس کردن استانداردهای آلایندگی و دست‌یابی به پرفورمنس بالا کمک می‌کند.


مهندس ارشد این خودروساز سال پیش ‌گفته بود:

پیشرانه‌ی ۴ لیتری ای ام جی هیچ کجای دیگر با گیربکس دستی همراه نشده است؛ بنابراین اتصال یک گیربکس دستی به این پیشرانه با چالش‌هایی همراه خواهد بود. نرم‌افزاری وجود ندارد بنابراین شما باید نرم‌افزار خودتان را بسازید.

پیشرانه‌ی ۸ سیلندر توئین توربوی یاد شده نیز شاید کمی با افزایش قدرت روبرو شود. این پیشرانه در مدل استاندارد قدرت ۵۰۳ اسب بخاری و گشتاور ۶۸۵ نیوتون متری داشته و به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت ZF کوپل شده است.


منتظر اخبار داغ رونمایی از این خودروی هیجان‌انگیز در چند روز آینده باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. ho3ein

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (39 ديدگاه)

    چه شود؟
    پدال گازو تا ته فشار بدی صدای موتورش دیوونت کنه بعد بدی دنده بالاتر
    چیزی لذت بخش تر از این هم مگه هست??????

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (552 ديدگاه)

    پوز پلنگ وحشی بنزینی محشره

    حالا فرض کن کاملا برقی باشه کاملا بیصدا میشه بعد این پوز پلنگ سیاه از بیشه بزنه بیرون واتی چی میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (11 ديدگاه)

      یوز پلنگ داداش نه پوز پلنگ
      پوز؟؟؟؟!!!!!پلنگ

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. فقط انگلستان

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1045 ديدگاه)

    فکرش رو بکنید که در امریکا زندگی می کنید و محل کارتان خارج از شهر محل سکونتتون باشه مثلا دو ساعت با شهرتون فاصله داشته باشه و شما این ماشین رو هم داشته باشید و هر روز با این ماشین با هیجان و شور و شوق کامل به سمت محل کارتون برید در راه شیشه رو بدید پایین آرنجتون رو بزارید روی در و دنده عوض کنان به پیش برید تا به مقصد برسید و عصر موقع پایان کار وقتی که خسته شدید و دارید از کارخانه یا … میاید بیرون و از دور به ماشینتون که دارید به سمتش میرید نگاه می کنید و آدرنالینتون بره بالا و سوار بشید و صدای سیستم صوتی رو تا آخر زیاد بکنید و با یه بکسوات جانانه شروع به حرکت بکنید و با سرعت سرسام آور 330 کیلومتر بر ساعت به سمت شهرتون برگردید و پس از رسیدن به خانه و یه استراحت یک یا دو ساعته به دوستتون زنگ بزنید که اون هم مثلا یه بنز SL داشته باشه و قرار بزارید که دارم میام فلان آدرس و تو هم خودت رو برسون که بریم سفر چند ساعته و از خانه برید بیرون و بپرید پشت فرمون این ماشین زیبا و پر هیجان و از ته دل خوش باشید
    به این میگن یه زندگی لذت بخش برای یک انسان ماشین دوست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ایلیا

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (731 ديدگاه)

      وقتی 660 کیلومتر با محل کارت فاصله داری منطقی اینه که دست خانم بچه ها رو بگیری ببری همون جا که محل کارت هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Mehdi TuRbO

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (1950 ديدگاه)

      برگرفته از کتاب فیلها خروپوف میکنند
      من سوار پراید که میخوام بشم حس پروازش دوبرابر ادرنالین بم میده کودوم ماشینی بهت اینقدر حس نزدیک بودن به مرگو میده ؟؟؟ ادما کلی پول میدن بادی جامپینگ کنند حس نزدیکی به مرگو تجربه کنند ما فقط کافیه ی سوییچ بندازیم.?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. SeeKer of DynAmic

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (94 ديدگاه)

    عالیه . طراحی جلوش خیلی آبکیه و چراغاش قشنگه . نه یوزپلنگه نه پوزپلنگه نه وحشی . اما آستون مارتینه . همین کافیه . طراحی عقب هم عالی . 503 اسب با دنده دستی بسیار خوبه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. شهاب

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان، من کم و بیش از خودرو اطلاع دارم، میخواستم بدونم حالا که تعویض دنده ی ونتیج دستی میشه، دیگه با اون شیفتر های پشت فرمون نمیشه دنده عوض کرد؟؟ و این که اگه بشه با اون شیفترا کار کرد برای تعویض دنده رانندش باید کلاج بگیره؟؟دوستان ممنون میشم اگه پاسخ نسبتا کامل بگید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا