آستون مارتین

معرفی استون مارتین ونکوئیش S قدرتمندتر و آئرودینامیک‌تر

اخیراً مدل نمادین ساخت استون مارتین یعنی ونکوئیش به‌روزرسانی شده و اصلاحاتی در آن صورت گرفته است. استون این خودرو را هم‌اکنون ونکوئیش S می‌نامد.

Aston Martin Vanquish S
Aston Martin Vanquish S
انتظار می‌رود این خودرو یکی از آخرین مدل‌هایی باشد که پیش از استفاده از قوای محرکه‌ی ای ام جی از پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۱۲ سیلندر ۵.۹ لیتری استون مارتین بهره ببرد. گفته شده ونکوئیش S هیجان بیشتر و کارایی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

Aston Martin Vanquish S
قلب تپنده‌ی این خودرو پس از بازنگری‌های صورت گرفته خروجی ۵۹۲ اسب بخاری دارد که نسبت به قدرت ۵۶۸ اسبی ونکوئیش معمولی افزایش ۲۴ واحدی را نشان می‌دهد. این قدرت بیشتر به لطف منیفلدهای بزرگ‌تر و استفاده از سیستم جذب هوای اصلاح شده‌ای به دست می‌آید که همچنین پاسخ پدال گاز را نیز بهبود می‌بخشد. استون مارتین همچنین گیربکس ۸ سرعته ی تاچ ترونیک خودرو را بازتنظیم کرده و هم‌اکنون معکوس‌های سریع‌تر و رفاه بالاتری در سرعت‌های پایین دارد.

Aston Martin Vanquish S
اصلاحات فنی نهایی ونکوئیش S شامل سیستم اگزوز جدید با چهار خروجی، بوش‌های میله‌ی ضد لغزش و بازنگری فنرها، سیستم تعلیق و دامپرها می‌شود.

Aston Martin Vanquish S
به منظور تکمیل کارها ونکوئیش S دارای پکیج آئرودینامیک ساخته شده از فیبر کربن است. برخی از قابل‌توجه‌ترین قطعات این پکیج عبارت‌اند از اسپلیتر جلوی اصلاح شده و دیفیوزر عقب جدید که بنا به گفته استون باعث افزایش پایداری خودرو می‌شوند.

Aston Martin Vanquish S
به‌طور مشابه کابین خودرو نیز به‌روزرسانی شده و هم‌اکنون می‌توان چرم متمایز و جزئیات فیبر کربنی را برای پانل‌ها انتخاب کرد.

مدیرعامل استون مارتین اندی پالمر می‌گوید:

از لحظه‌ای که ونکوئیش عرضه شد به یک نماد مدرن بدل گردید. این خودرو استون مارتین را از عصر خودروهای دست‌ساز به عصر تکنولوژی و صنعت رهنمون ساخت.
در نسل دوم، ونکوئیش همان خودروی اصیل با پیشرفت‌های مهندسی بزرگی مثل بدنه‌ی تمام فیبر کربنی بود. هم‌اکنون ونکوئیش S یک پله بالاتر رفته و خود را از خودروهایی چون DB11 جدید متمایز کرده است. ونکوئیش S یک خودروی ویژه از هر جهت است.

این خودرو در دو فرم کوپه و ولانت در دسترس بوده و بهای آن در آمریکا از ۲۹۴,۹۵۰ دلار آغاز خواهد شد. تحویل ونکوئیش S به مشتریان از ماه آینده صورت می‌گیرد.

Aston Martin Vanquish S

Aston Martin Vanquish S

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. علي

    ۲۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (63 ديدگاه)

    قیمتو توروخدا ی ماشین با دیزاین((( ١٠ سال )))پیشو به قیمت ی ((((مایباخ مرسدس ٢٠١٧ )))تو پاچه ملت میکنن بخاطر چی فقط ی زیر سپر و چارتا دوخت صندلی بهش اضافه کردن. اینگیلیسه دیگه فقط منافع خودش.
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 3
    1. ghost

      ۲۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (193 ديدگاه)

      شما پولت رسید نخر :/

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Elemento

        ۲۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        درسته.
        به نظر من پولی حروم نمیشه.
        این ماشین ارزشش رو داره.
        همه چیز به شتاب و سرعت نیست .
        از طرفی سرعت و شتاب این ماشین کاملا مناسبه.
        مثلا من اگر یک استاد دانشگاه پولدار در هاروارد باشم هیچ وقت با لامبورگینی اونتادور جلوی شاگردام ظاهر نمیشم.
        چون خوی اونتادور وحشی گری و درندگی همراه با قدرت هست
        اما این ماشین در عین وحشی گری متین و باوقار هم هست.
        مثل یک Gentleman.

        همه ی این ها به کنار ، این ماشین یک موتور V12 بی نهایت خوش صدا داره.
        کلیپ ها زیادی از صدای موتورش دیدم و شنیدم.
        فکر میکنی اژدها داره غرش میکنه.
        یا خرناس های یک سگ بینهایت هار و عصبانی.
        صدای لامبورگینی آدم رو میترسونه. اما صدای این ماشین آدم رو هم میترسونه و هم وادار به ادای احترام میکنه.

        من عاشق V12 هستم ، به صدای خوب خیلی اهمیت میدم.
        انتخاب اولم بین همه ی ماشین ها لامبورگینی هست. به هر حال سلایق متفاوته.
        اما در غیاب لامبورگینی اگر 400/00 $ داشتم بدون شک به Vanquish فکر میکردم و جزو اولین انتخاب هام بود.
        رنگ این ماشین بی نهایت زیباست و دیوانم کرده.
        ________________________________________________________
        در عراق و بغداد اینقدر GMC و Chevrolet دیدم که باورم نمیشه.
        حتی این مردم هم میدونن لیاقت چه ماشین هایی رو دارن.

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. ghost

          ۲۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (193 ديدگاه)

          حق با شماست همه مردم نمی تونن سوپر اسپورت موتور میانه سوار بشند و از لحاظ پرستیژی این ماشین کاملا حس لوکس و اسپرت القا می کنه

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. Elemento

          ۲۸ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          دوست عزیز اینجا بحث خواستن هست
          نه بحث تونستن.
          کسی که ونکوئیش میخره حتما پول 488 یا 911 رو داشته.
          اما این ماشین رو ترجیح داده.
          گرچه من خودم 911 یا 488 رو بیشتر میپسندم

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Mahmood

      ۲۸ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (197 ديدگاه)

      در ابتدا باید بگم که قیمت بالای این خودرو بیشتر به دلیل دست ساز بودنش هست از طرفی طراحیش به قدری زیبا و اصیل هست که اصلا قدیمی نمیشه و همچنین به نطر من خیلی هم قیمت معقولی داره چرا که اصالت بریتانیایی از قیافش داره داد میزنه خیلی ها به دنبال شتاب و سرعت و هندلینگ بالا نیستند و بعضا مثل این خودرو رو می پسندند این مدل خودروهارو یک عده خیلی خاصی سوار میشن که طرف از بین گزینه های آلمانی و ایتالیایی به خاطر پرستیژ بیشتر و اسم و ارزش برندش میاد این خودرو رو انتخاب میکنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. KING 918 (سلطان اشتوتگارت)

    ۲۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    خیلی گرونه نمی ارزه …..
    با این مقدار قیمت گزینه های خیلی بهتری هست ….

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. ASTON MARTIN

      ۲۸ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (13 ديدگاه)

      استون مارتین صرفا یه ماشین نیست یه برنده
      وگرنه رولز رویس هم نسبت به قیمتش از جهت کاربردی ارزش کمتری داره
      استون مارتین رو سوار میشی تا هم اسپورت باشی ، هم جنتلمن، همم بگی من خرپولم و نگام کنین عجب سدانی سوار شدم
      من اگه ترامپ بودم استون میخریدم

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. GOD BLESS AMERICA

    ۲۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    نسل اول ونکوئیش رو با بدنه فولادی و تیون موتور منصوری دوست دارم.
    اینم خیلی جیگره امیدوارم قبل از پایان تولید یک نسخه اش هم نصیب من بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. GOD BLESS AMERICA

      ۲۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (758 ديدگاه)

      تا یادم نرفته اضافه کنم.
      خرید ماشینهای اروپایی هیچ توجیهی نداره.
      قیمتشون شدیدا غیر واقعیه.
      اسب بخار پایین ، وزن و مصرف سوخت بالا.
      صد سال سیاه پول بی زبون رو تو حلقشون نمی ریزم.

      اما خوب ، اگه بچه های پیج میلیاردر شدن و مثلا یه بوگاتی شیرون اس اس (تا اون موقع دیگه ساختن حتما) برام هدیه آوردن به رسم ادب (و با کمال میل) می‌پذیرم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Amir amini

    ۲۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (225 ديدگاه)

    وای خدا عاشق ونکویشم اینم خیلی خوب شده هیچ مدلی از ماشینای کلاس gt نمیتونه با این رقابت کنه حتی مدلای دیگه خود استون مارتین این مدلش خیلی خوب واقعا این چهارتا ماشینی که دوس دارم حرف ندارن
    Aston Martin vanquish
    Lamborgini aventador
    Mclaren p1
    Koenigsseg one

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Elemento

      ۲۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      عزیز دوست خوبم.
      اون اونتادورت دلم رو شاد کرد.
      همیشه به کامنت هات علاقه داشتم.
      معلومه به V12 و هایپرکار ها اهمیت میدی.
      انتظار داشتم laferrai رو هم بنویسی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Amir amini

        ۲۸ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (225 ديدگاه)

        ممنون که از کامنتام خوشت میاد لافراری ماشین عالیی ولی رقیبش p1 چش آدمو میکشه سمت خودش ولی تو اون کلاس اگه بخام دوتا انتخاب داشته باشم مطمئنن دومیش لافراری

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۲۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ماشین خیلی پر ابهت و میزونیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ASA

    ۲۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    طراحی پخته و کاملی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حسین

    ۲۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    امثال استون مارتین و فراری و لامبو و پاگانی و ….. خودرو نمیسازن.اثر هنری خلق میکنن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. استون مارتین

    ۲۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (117 ديدگاه)

    بسسیییار عالی اما واقع بین باشیم وااقعا ونکویش معمول ی خیلیی زیبا تره این طرااحی به این شاستی به این ظراحی نمییاد اگه دقت کنییید اون ظرافتو دیگه نداره واقعا حییف من که تعصب شدید دارم رو این برند نا امیید شدم یکم شلوغش کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. h

    ۲۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (8 ديدگاه)

    من با این پول دو تا ماشین میخرم نیسان جی تی آر – داج چلنجر هلکت تمام!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 1
  10. یاس ی

    ۲۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    من هم میگم قسمت عقب ماشین یکم شلوغ به نظر میاد ولی باید از نزدیک دید ، ولی آستون آستونه و خواستنی و خاص.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا