آستون مارتین

تعویق عرضه استون مارتین لاگوندا و محصولات الکتریکی جدید

قرار بود استون مارتین روزهای بهتری داشته باشد اما وضعیت این شرکت در سال ۲۰۱۹ بیشتر قرمز بوده است تا سفید! خوشبختانه در اولین ماه سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد تزریق سرمایه به این خودروساز بوده ایم و حالا بریتانیایی‌ها آماده‌ی روبرو شدن با چالش‌های جدید و رسیدن به اهداف خود هستند؛ اما این سرمایه‌گذاری باعث می‌شود استون مارتین کمی از وضعیت فعلی و آتی خود فاصله بگیرد. در مصاحبه‌ای اختصاصی انجام شده با اتو اکسپرس، اندی پالمر مدیرعامل استون مارتین اشاراتی به آینده‌ی این برند و همچنین تغییرات عمده محصولات کنونی این برند داشته است.

اندی پالمر

تزریق سرمایه به این شرکت اجازه خواهد داد تا تولیدات خود را افزایش دهد و برخی تغییرات در پست‌های کلیدی را اعمال نماید. هم‌اکنون پست رئیس اجرایی شرکت به لاورنس استرول رسیده و نیک لاینز هم مدیر فنی ارشد استون مارتین می‌باشد. اندی هاسلم به مدیر فروش شرکت گمارده شده و پیتر فریدمن نیز مدیر بازاریابی این خودروساز بریتانیایی می‌باشد.

اما زمان‌بندی عرضه محصولات مهم استون مارتین هم دست‌خوش تغییر شده و خودروهایی همچون لاگوندای تمام الکتریکی سال ۲۰۲۵ به بعد عرضه خواهند شد. پروژه رپید E نیز به فراموشی سپرده شده و سایر محصولات تمام الکتریکی این شرکت نیز بعد از سال ۲۰۲۵ به بازار خواهند آمد. البته استون مارتین قول داده یک خودروی هیبریدی ۶ سیلندر را به عنوان مدل سال ۲۰۲۲ عرضه کند.

این سرمایه‌گذاری باعث تضمین تولید هایپرکار والکری در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ و تولید والکری پرو در اوایل سال ۲۰۲۱ می‌شود. ونتیج جدید به همراه نسخه رودستر آن روانه نمایشگاه ژنو امسال خواهند شد. همچنین اوضاع تیم فرمول ۱ استون مارتین هم بهبود خواهد یافت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Mad.z.Max

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    یه سوال فنی، کی پول داده بشون؟ ? و اینکه به صورت پالمر نگا کنین، چه شاده، معلومه خوشحاله از ورشکستگی نجات پیدا کرده :)) ولی جدی یه تغییر رویه لازم دارن، چون خب راه فعلیشون جواب نداده دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا