آستون مارتینبنتلی

دوئل بنتلی کانتیننتال و آستون‌مارتین DB11

مرحلهٔ مقدماتی، گروه نهم، کوپه‌های فول سایز، دوئل اول

دوئل‌های این گروه

آستون‌مارتین DB11

بنتلی کانتیننتال

؟

فراری روما

مک‌لارن GT

؟

بنتلی کانتیننتال

تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷

پلت‌فرم: MSB گروه فولکس‌واگن

امتیاز از کاربایر: ۳.۸ از ۵

امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۱,۴۶۲ دستگاه

گارانتی: سه سال بدون محدودیت پیمایش

نقاط مثبت: بدنهٔ فوق‌العاده زیبا، کابین فوق لوکس و با کیفیت باورنکردنی، تعادل ماهرانهٔ شاسی بین راحتی و کنترل

نقاط منفی: آپشن‌های گران‌قیمت، مصرف سوختی به اندازهٔ یک پیکاپ فول سایز، فضای محدود صندلی‌های عقب

چکیده: بنتلی کانتیننتال خودرویی عالی برای سفرهای طولانی است و در عین حال، تکنولوژی‌های پیشرفته موجب شده سبک‌تر و چابک‌تر از قبل احساس شود

آستون‌مارتین DB11

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶

پلت‌فرم: –

امتیاز از کاربایر: ۴.۱ از ۵

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۵۴۵ دستگاه

گارانتی: سه سال بدون محدودیت پیمایش

نقاط مثبت: تجسمی از فلسفهٔ گرند تورر، کابین لوکس و مدرن، طراحی بیرونی زیبا، پرفورمنس سرسام‌آور

نقاط منفی: صندلی‌های عقب کوچک، هزینه‌های نگهداری و سرویس بالا، برخی مشکلات کیفی در کابین

چکیده: آستون‌مارتین DB11 خودرویی زیبا است که ظاهر خیره‌کننده را با پرفورمنس آتشین و راحتی شگفت‌آور ترکیب می‌کند

مقایسهٔ مشخصات فنی

بنتلی کانتیننتال

آستون‌مارتین DB11

پیشرانه ۶.۰ لیتری W12 ۵.۲ لیتری V12
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت ۶۳۵ اسب بخار ۶۱۰ اسب بخار
گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر ۷۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۳ ثانیه ۳.۶ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۱.۵ ثانیه ۱۱.۷ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۳۵ کیلومتر/ساعت ۳۲۰ کیلومتر/ساعت
توقف از ۱۱۰ ۴۹.۷ متر ۴۸.۱ متر
شتاب جانبی ۰.۹۸ جی ۰.۹۴ جی
مصرف سوخت ۱۴.۷ لیتر ترکیبی ۱۳.۸ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۹۰ لیتر ۷۷ لیتر
وزن ۲۲۹۳ کیلوگرم ۱۹۱۵ کیلوگرم
طول ۴,۸۴۹ میلی‌متر ۴,۷۳۹ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۸۵۰ میلی‌متر ۲,۸۰۴ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۳۶۸ لیتر ۲۸۳ لیتر
ظرفیت سرنشین ۴ نفر ۴ نفر
قیمت پایه آمریکا ۲۰۷,۸۲۵ دلار ۲۰۱,۸۲۰ دلار
قیمت موردبررسی ۲۲۴,۲۲۵ دلار ۲۲۴,۸۲۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام کوپه فول‌سایز را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه

  1. GT

    ۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (439 ديدگاه)

    اصلا بدون هیچ شکی بنتلی

    موافقم ۶۷
    مخالفم ۵
    1. Amin_svr

      ۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (294 ديدگاه)

      بنتلی کانتیننتال ?
      کانتینتال بهترین gt دنیا ، بی نظیره

      موافقم ۴۳
      مخالفم ۲
    2. کارانددرایو

      ۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (13 ديدگاه)

      خب آخر متن بنویسید کدوم خودرو برتر و پیروز میشه

      موافقم ۱۸
      مخالفم ۱
      1. Ali Keyhani

        ۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (629 ديدگاه)

        خودروی بهتر با رای های ما مشخص میشه

        موافقم ۱۹
        مخالفم ۱
    3. Reza Waffen SS

      ۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2312 ديدگاه)

      Bentley continental

      موافقم ۱۶
      مخالفم ۰
    4. Audi s8

      ۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (306 ديدگاه)

      بنتلی خیلی بهتر است مشخصات فنی بهتری هم دارد
      انتخاب من بنتلی کانتیننتال ❤❤

      موافقم ۹
      مخالفم ۱
  2. RezaRs

    ۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    سخت شد رای دادن?

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۲۸
    1. میثم

      ۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1707 ديدگاه)

      اتفاقا خیلی راحته که
      ++بنتلی++

      موافقم ۴۷
      مخالفم ۸
    2. GT

      ۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (439 ديدگاه)

      رأی دادن وقتی سخت میشه که روما و کانتیننتال دوئل داشته باشن
      واقعا نمیشه یکی را انتخاب کرد

      موافقم ۳۵
      مخالفم ۶
      1. سهند

        ۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (475 ديدگاه)

        راست میگی از بین بنتلی کانتنیتال و فراری روما انتخاب سخت است.

        موافقم ۱۲
        مخالفم ۴
        1. M5

          ۷ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (39 ديدگاه)

          اصلا هم سخت نیست چون روما در حد و اندازه بنتلی نیست که بخواد مقایسه هم بشه

          موافقم ۲۵
          مخالفم ۱۶
  3. pouyan

    ۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (26 ديدگاه)

    BMW M8* Mercedes AMG S63* Ferrari GTC4 Lusso*Aston Martin DBS*Rolls Royse Wraith*Polstar 1
    پدال جان اینا رو فراموش کردینا !!!!!!!!!

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۴
    1. pouyan

      ۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (26 ديدگاه)

      اگر میخوای بگی که اینا که نام بردم توی سری قبلی دوئل بودن،باید بگم Continental GT , DB11 هم توی دوئل سری قبلی بودن.

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۱
    2. Sina10

      ۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1656 ديدگاه)

      با DBS و M8 و پولستار موافقم که باید بیان اینجا
      ولی فکر کنم تولید GTC4 Lusso متوقف شده باشه ، اگه هنوز دارن تولیدش میکنن باید توی این کلاس باشه
      بنز S63 AMG کوپه هم تولیدش متوقف شده

      این لیست و لیست قبلی مشکل داره

      موافقم ۸
      مخالفم ۱
      1. امیر دهقان

        ۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (501 ديدگاه)

        تولید فراری GTC4 و مرسدس S63 کوپه که متوقف شده
        آستون‌مارتین DBS در گروه سوپراسپرت‌ها قرار گرفته
        ب‌ام‌و M8 و پولستار هم نزدیک به صد هزار دلار قیمت کمتری از ماشین‌های این گروه دارن و در سطح اینا نیستن، به همین دلیل در گروه کوپه‌های میان سایز قرار گرفتن

        موافقم ۱۷
        مخالفم ۲
        1. GT

          ۷ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (439 ديدگاه)

          سلام آقای دهقان
          لطفا دوئل مرسدس C63 s و جگوار project 8 را اصلاح کنید چون این خودرو ها خیلی متفاوت هستند و باید گفت که مرسدس هیچ شانسی نداره
          همچنین project 8 با مرسدس E کلاس و GT63 مقایسه میشه و به نظر من در گروه بالاتری قرار داره
          لطفا رقیب دیگری برای C کلاس بگذارید
          با تشکر

          موافقم ۷
          مخالفم ۰
        2. pouyan

          ۷ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (26 ديدگاه)

          آخه به نظر شما Polstar 1 و Camaro توی یه کلاسن؟؟؟؟

          موافقم ۱۰
          مخالفم ۰
        3. pouyan

          ۷ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (26 ديدگاه)

          قبول کنید که M8 و Wraith و Polstar 1 خیلی بیشتر از گروه کوپه های متوسط به اینجا تعلق دارن،این سه تا به اضافه Lexus LC

          موافقم ۸
          مخالفم ۰
  4. Benz SLR

    ۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1499 ديدگاه)

    بنظرم بنتلی انتخاب بهتری نسبت به استون مارتین هست

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۱
    1. Benz SLR

      ۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1499 ديدگاه)

      راستی بنتلی کانتیننتال رو میبینم خود به خود یاد جرمی می افتم!!!

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۰
  5. Hamid

    ۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1460 ديدگاه)

    این دو رقیب سرسخت واقعا نزدیک به همن و این کار رو یکم سخت میکنه …
    در مورد طراحی داخلی که راستش بیشتر سلیقه دخیل هست و یه جاهایی استون زیباتره و یه جاهایی بنتلی … طراحی بیرونی هم بنتلی بنظرم متوازن تره …
    اگه بخوام با یه گرند تورر سفر کنم با توجه به سایز خودرو و امکاناتش و خصوصا دو دف بودنش انتخابم بنتلی هست … بی نهایت زیبا و خاص … راستش استون چیز کمی نیست اما بنتلی واقعا سنگ محک این کلاسه …
    در مورد دو رقیب پایین هم بگم هیچکدوم چه مک لارن چه فراری در این زمینه به پای بنتلی نمیرسن … واقعا آقای این کلاسه … امکانات بنتلی بی نظیره …

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱
  6. Porsche

    ۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (262 ديدگاه)

    بی شک بنتلی ????

    موافقم ۸
    مخالفم ۱
  7. Sajjad

    ۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1818 ديدگاه)

    واقعا ظاهر استون رو با هیچی نمیتونم عوض کنم
    خیلی زیباست

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۶
  8. Sina10

    ۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1656 ديدگاه)

    یه سوال داشتم
    جای اینکه فقط ۴ دونه ماشین توی این گروه هست
    بیاین لکسوس LC500 که گرند تورر هستش رو از اون کلاس بیارین توی این کلاس
    حتی پولستار وان و ب‌ام‌و M8 رو هم میشه گذاشت اینجا

    اصلا کلی بررسی هست که اومدن بنتلی رو با ب‌ام‌و M8 مقایسه کردن

    موافقم ۴
    مخالفم ۱
  9. T.C.B.K

    ۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (79 ديدگاه)

    بازم مسخره ترین دوئل پدال

    اصلا من وارد این پست شدم چشم بسته زدم بنتلی بدون اینکه مطلبی بخونم !

    بنتلی کانتینانتال بهترین خودرو گرند تور دنیاست. شتاب و وزن این خودرو واقعا حیرت انگیزه. در لوکس بودن بنتلی که شکی نیست. تازه سیلندر هم خاموش میکنه.

    ” نکات منفی : آپشن های گران قیمت ، مصرف سوخت به یه اندازه پیکاب فول ساز ، فضای محدود صندلی های عقب ”

    پدال واقعا این نکات منفی واقعا خنده داره.

    اولا کانتینانتال آپشن هاش خیلی ارزونتر از رولز رویس ریث هست و نمیشه گفت گران قیمته.
    دوما که باک کانتیناتال ۹۰ لیتره…. و اگه مصرف سوخت کانتیناتال ۱۵ لیتر هم باشه میشه حدودا ۶۰۰ کیلومتر باهاش روند. کم نیستش….

    ولی گزینه آخر درسته. قبول دارم فضای صندلی عقب خیلی تنگه.

    ولی میتونم بگم کانتینانتال واقعا بی نقصه.

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۱
    1. OMID

      ۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2065 ديدگاه)

      موتور استون هم می‌تونه به صورت I6 کار کنه

      موافقم ۳
      مخالفم ۱
  10. Sina10

    ۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1656 ديدگاه)

    اینجا هم قیافه ی استون مارتین بسیار زیباست ، در واقع هر دوشون زیبا هستن ولی استون قشنگ تره

    توی کابین بنتلی بسیار بهتره
    همچنین قوی تر و سریعتره

    انتخاب سخته ، اگه ماشین لوکس تر و یه گرندتورر واقعی رو بخواین که سریعتر هم باشه و بسیار لوکس تر ، بنتلی بهتره ،

    از اون طرف اگه یه ماشین گرندتورر با قیافه و استایل یه سوپرماشین بسیار زیبا بخواین که هندلینگ بهتر داشته باشه ( بخاطر وزن بسیار کمترش و دیفرانسیل عقب) استون بهتره

    موافقم ۷
    مخالفم ۱
  11. R@m!n

    ۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1018 ديدگاه)

    مثه اینکه استون هوادار نداره اینجا

    موافقم ۹
    مخالفم ۲
    1. مهدی موتور

      ۷ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1027 ديدگاه)

      من اینجام?

      موافقم ۴
      مخالفم ۲
      1. R@m!n

        ۷ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (1018 ديدگاه)

        کافی نیست ?

        موافقم ۹
        مخالفم ۰
  12. akrh78

    ۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (878 ديدگاه)

    کانتیننتال دو سه سر و گردن از استون بالاتره
    استون خوبه ولی کانتیننتال محشره

    موافقم ۸
    مخالفم ۱
  13. امین

    ۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (126 ديدگاه)

    رای من بدون شک استون مارتین هست

    موافقم ۲
    مخالفم ۱۳
  14. behnam1012

    ۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (498 ديدگاه)

    بدون شک بنتلی !

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۰
  15. SRT

    ۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (379 ديدگاه)

    این ک معلوم بود دیگه بنتلی

    موافقم ۷
    مخالفم ۰
  16. Amirreza

    ۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1476 ديدگاه)

    بدون شک بنتلی

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
  17. mahan

    ۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2278 ديدگاه)

    این db11 بود تازه حتی با dbs هم قابل مقایسه نیست.کابین لوکس بنتلی میرزه مخصوصا با اون چوب کاری و مانیتورش .باید قبول کرد تو این رنج قیمت یکم سخته به استون فکر کنی مخصوصا داخلش اصلا به این قیمت نمیخوره

    موافقم ۸
    مخالفم ۰
  18. مهدی

    ۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (920 ديدگاه)

    والا فراری روما بیست سانت از بنتلی کوتاه تره اصلا ابعادشون خیلی فرق داره که مقایسه بشن یا حتی اگر بحث قیاس باشه باید با ۸۱۲ مقایسه بشه چون تا یادمه قدیم هم ۵۹۹ و بنتلی همیشه باهم مقایسه میشدن … بنتلی بیشتر با ماشینایی مثل اس کلاس کوپه همخونی داره

    موافقم ۳
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا