آستون مارتین

استخدام مهندس ارشد سابق فراری و مازراتی توسط آستون مارتین

کمپانی آستون مارتین یک مهندس ارشد جدید را روز گذشته معرفی کرد. مقامات کمپانی به‌جای این‌که یکی از مهندسان داخلی خود را به این سمت ارتقا دهند، تصمیم گرفتند تا یک استعداد جدید را از یکی از بزرگ‌ترین رقبایشان به استخدام خود دربیاورند.

max-szwaj_-3
مردی که در موردش صحبت می‌کنیم ماکسیمیلیان شوفای نام دارد، کسی که علاوه بر داشتن یکی از باحال‌ترین نام‌هایی که تاکنون شنیده‌ایم، طی شش سال گذشته به‌عنوان رئیس بخش نوآوری و مهندسی برای فراری و همچنین کمپانی خواهر آن‌ها مازراتی فعالیت کرده است. وی همچنین سابقه همکاری با پورشه و ب‌ام‌و را در کارنامه خود دارد.

aston-martin-Lagonda-Taraf
به‌عنوان نایب‌رئیس و افسر ارشد بخش تکنولوژی، شوفای رسماً جای یان میناردز را می‌گیرد که طی ۱۰ سال گذشته به‌عنوان رئیس بخش طراحی محصول در آستون مارتین خدمت کرده بود. میناردز چند ماه پیش آستون مارتین را ترک کرد تا برای شرکت دایسون (یک کمپانی تولیدکننده لوازم‌خانگی!) فعالیت کند. گفته می‌شود او در این شرکت مسئول پروژه طراحی یک خودروی الکتریکی خواهد بود.

aston-martin-db11
شوفای در برهه‌ای حساس و محوری وارد آستون مارتین شده است. این کمپانی اخیراً مدل DB۱۱ خود را بر پایه یک پلت‌فرم جدید، با طراحی و موتوری جدید و نو معرفی کرده است. این خودروساز بریتانیایی همچنین با همکاری تیم فرمول یک ردبول بر روی یک ابرخودروی جدید کار می‌کند، و به‌زودی یک کراس آور جدید بر پایه کانسپت DBX رونمایی خواهد کرد. آستون مارتین همچنین چندین محصول دیگر را نیز در مجموعه خود دارد که همگی می‌توانند از مهارت و تخصص شوفای به‌خوبی بهره‌مند شوند.

Aston Martin DBX concept
در سمت جدید خود، شوفای به‌طور مستقیم با مدیرعامل کمپانی اندی پالمر فعالیت خواهد کرد که پس از ۲۰ سال فعالیت در نیسان در اکتبر ۲۰۱۴ وارد آستون مارتین شده بود.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. ارش

    ۱۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2034 ديدگاه)

    حیف !!اگه شاهکار مهندسان ارشد خودرو سازی ایران رو ببینن رو هوا میبرنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ارش

    ۱۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2034 ديدگاه)

    استون مارتین یه نیم نگاهی هم به مهندسان ارشد ایران خودرو و سایپا هم بنداز!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

    ۱۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (217 ديدگاه)

    ngb رفیق بیا دیدی مهندسا مونم میدزدین اونوقت میگین ماشین انگلیسی ساختیم بیا مهندستونم مال پورشه و فراری و مازراتیه ……………..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    :-) شوخی کردم ها جدی نگیری بیای برام ….)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امپراتور لامبورگینی

      ۱۸ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      البته این مهندس حتما هر ایده ی جدید و فکر بدردبخوری داشته در فراری و مزراتی و قبلش در BMW و پورشه به کار بسته…
      فراری جای مغز های جوون و ایده های تازه هست…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. (پهلوان مک لارن)new great britain

      ۱۸ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (2779 ديدگاه)

      جدی گرفتم و الان میام برات.??
      کینگ عزیز دیگه از فرمول یک که پیشرفته تر نداریم
      داریم؟؟؟؟
      اکثره مهندسینشون بریتیشه.
      البته اینطور چیزا طبیعیه برای بهترین نتیجه هر شرکتی نمیتونه فقط به مهندسین یا مدیران کشور خودش قانع باشه.
      استون مارتین کاره خوبی کرد به نظرم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. بنتلی

    ۱۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    خبرسرد: ۱)تویوتا سری موتورهای بهبودیافته خودشو با هدف تمرکز بر لذت بیشتر راننده فاش کرد. ۲۰درصد بهبود مصرف سوخت ۱۵درصدآلایندگی کمتر و ۱۰درصد قدرت بیشتر ۲)هوراکان سوپرلگرا پس از تست در نوربرگرینگ مهندسان لامبو اونو ب سمت شمال جهت تست در نواحی برفی بردند. نسخه جدید از موتور ۵.۲لیتری ۱۰سیلندر ۶۵۰اسبی ک ۴۸اسب بیشتراز تیپ پایه هس و همچنین کاهش وزن ۱۰۰کیلوگرمی و رسیدن ب وزن ۱۳۱۵کیلو. این خودرو ماه مارس در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ معرفی میشه ۳)بنتلی تصمیم ب تولید رقیب وانتیج با الهام از کانسپت exp 10 speed 6 ک در ژنو ۲۰۱۵معرفی شده بود و دو صندلی و بر روی پلتفرم MSB و فاصله محوری ۱۰تا ۱۲سانت کوتاهتر از کانتیننتال هس این خودرو ۲۰۱۹معرفی شده و احتمالش وجود داره درانگلیس ساخته نشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۱۸ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      با خبرات کلی حال میکنم. دمت گرم بنتلی جان

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بنتلی

        ۱۸ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (1626 ديدگاه)

        ممنونم نوید جان…قبلا هم بهم لطف داشتی…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. بنتلی

    ۱۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    …۴)نسل بعدی تویوتا ‏gt86در ۲۰۱۹معرفی میشه.رئیس بخش اروپا تویوتا ‏karl schlichtn‏ گفته ک خدمات خودرویی یه هدف بزرگ هس و ما از این تجارت بیرون نمیایم اگرچه ک خودروهای اسپورت جایگاهشونو از دس دادن .هدف ما ادامه دادن این گونه خودروهاس. درمورد همکاری با سوبارو هم گفته نمیدونم اما در کانسپتی ک آماده شده این همکاری بوده و ما دلایل فراوونی برا همکاری داریم. ۵) اینفینیتی ‏q60اولین خودرو ساخت آمریکا هس ک بعد ۵۸سال ب کوبا میره. ‏albfonso albaisaرئیس طراحی گفته زمان مناسبی برا صادر کردن اینفینیتی ‏q60‏ کوپه در کوبا هس ۶)یک خودرو جدید با پوشش در نزدیکی پایگاه ‏gmدر میشیگان درحال تست دیده شده با شکلی شبیه ‏gmcآکادیا ک احتمالا نسل بعدی تراورز یا بلیزر هس ولی چون در اندازه ‏equinoxهس احتمال اینکه نسل جدید تراورز باشه کمه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. بنتلی

    ۱۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    …۷)رقیب تسلا فارادی فیوتور در تیزری جدید جزئیات بیشتری مانند نمای جلو و عقب از اولین محصول خود ک یک کراس اوور برقیه منتشر کرد.کانسپت این خودروffzero1 اولین بار در نمایشگاه وسایل برقی مصرفی ces ۵تا۸ ژانویه در لاس وگاس معرفی میشه.این کمپانی با دراگون ریسینگ تیم فرمول Eتشکیل داده جهت گسترش و توسعه مدلای الکتریکی بعدی ۸)شروع قیمت گذاری equinoxجدید از ۲۴۵۰۰دلار با موتور ۱.۵لیتری ۱۷۰اسبی و گشتاور ۲۷۵نیوتن متر و گیربکس ۶سرعته اتومات و مصرف ۱گالن در۳۱مایل. نسل جدید با وزن ۱۵۰۹کیلوگرمی ۱۸۰کیلو سبکتر شده و در چهار تیپ l ls lt premierعرضه میشه.توانایی انتخاب صفحه نمایش ۷یا۸اینچی با سیستم اطلاعات سرگرمی mylinkو امکانات on starو ۴g lteو اپل کارپلی و اندروید اتو و wifiهات اسپوت وجود داره. بعدا موتور ۲لیتری ۲۵۰اسبی با گشتاور 350nmو گیربکس ۹سرعته اتومات و ۱.۶لیتری دیزل ۱۳۶اسبی با گشتاور ۳۲۰وگیربکس ۶سرعته اتومات برا انتخاب وجود داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. بنتلی

    ۱۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    …۹)شرکت آمریکایی lucidک پیشینه و ریشه چینی داره و قراره تا ۲۰۱۸سدان برقی قدرتمندشو ب عنوان رقیبی برا سری پنج(!) معرفی کنه همکاری جدیدی رو با کمپانی سامسونگ در جهت ساخت باتری لیتیومی آغاز کرده.سامسونگ باتری چندین محصول از جمله i3و i8رو تأمین کرده.۱۰)اینسیگنا گرن اسپورت درنمایشگاه ژنو معرفی میشه و ژوئن در انگلیس خواهدبود. این خودرو پنج درب ۵صندلی در عالی ترین تیپ مجهز ب موتور توربو ۲ لیتری ۲۴۷ هس و بر روی پلتفرم مدولار epsilon2 جنرال موتورز ساخته شده و با ۱۷۵kgوزن کمتر وزنش ب 1400kgرسیده. این خودرو با الهام از مونزا کانسپ ۲۰۱۳ساخته شده و از نظر فضای داخلی مشابه a6 و v90 هس.سیستم اطلاعات و سرگرمی این خودرو مجهز ب اپل کار پلی و اندروید اتو و وای فای هات اسپوت ک ب ۷ دستگاه متصل میشه هس. امکانش هس ک این خودرو خریدارای سری ۳ و a4و cکلاسو ب سمت خودش بکشه ولی رقبای سنتی اون فورد موندئو و سوپرب حساب میشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (پهلوان مک لارن)new great britain

      ۱۸ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (2779 ديدگاه)

      بنتلی جان ممنون از زحماتت بابت خبرهایی که میگی.
      معلومه خیلی تلاش میکنی.
      آفرین.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بنتلی

        ۱۸ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (1626 ديدگاه)

        لطف داری عزیز دل…زحمت نداشت ک!…کار نویسنده های پدال خیلی زحمت داره…من فقط خبرایی ک میخونمو خیلی مختصر اینجا مینویسم…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. احمد باقری

    ۱۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    کار خوبی کرده.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا