آکورا

احتمال معرفی آکورا NSX رودستر در سال جاری

تنها تصور بهتری که از آکورا NSX با قدرت ۵۷۳ اسب بخار می‌توان داشت لذت راندن آن در هوای آزاد و با سقفی باز است. اگرچه این خودروساز ژاپنی ساخت نسخه کانورتیبل از سوپرکار خود را تأیید نکرده اما احتمال تولید آن در آینده‌ای نزدیک وجود دارد.


بنا به گزارش نشریه آلمانی اتوبیلد، آکورا NSX رودستر احتمالاً امسال معرفی خواهد شد. این سایت می‌گوید NSX رودستر یکی از چند خودروی اسپورت لذت‌بخش و روبازی خواهد بود که در اواخر سال ۲۰۱۸ پای به میدان خواهد گذاشت و تقریباً دارای تمامی شاخصه‌های طراحی برادر کوپه خواهد بود.


آکورا قبلاً نسخه مرموزی از NSX را در پیست نوربرگ رینگ تست کرده و برخی بر این باورند این خودرو نسخه قدرتمند تایپ R است. نسخه جدید شاید برنامه‌های آکورا برای تولید طیف کاملی از محصولات NSX در آینده نزدیک را که شامل نسخه‌ای کانورتیبل می‌باشد تأیید کند. از زمان مشاهده کانسپت ابتدایی این خودرو در فیلم آونجرز ۲۰۱۲ همواره شایعاتی درباره تولید این خودرو وجود داشته است.

nsx
اگر آکورا تصمیم به ساخت NSX روباز بگیرد، انتظار نداریم پرفورمنس آن نیز دست خوش تغییرات فراوانی شود. همان پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توربو و واحدهای الکتریکی احتمالاً در نسخه رودستر نیز بکار خواهند رفت و قدرت ۵۷۳ اسب بخاری را ارائه خواهند نمود. این نیرو در نسخه کوپه باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳ ثانیه‌ای می‌شود. بهتر است چند ماه آینده اخبار دنیای خودرو را با دقت بیشتری دنبال کنید زیرا احتمال معرفی این رودستر خوش‌ترکیب ژاپنی در آینده‌ای نزدیک وجود دارد…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2599 ديدگاه)

    زیبا شده و میتونه واسه کسایی که دنبال یهnsx روباز هستن جذاب باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. SS

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (5 ديدگاه)

    به نظر من مدل کوپه معمولی بهتر از رودستر باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا