آکورا

قیمت و مشخصات شاسی‌بلند دست‌ساز آکورا MDX PMC ادیشن 2020

آکورا قیمت و مشخصات شاسی‌بلند دست‌ساز و تولید محدود MDX PMC ادیشن ۲۰۲۰ را اعلام کرد. این خودرو در مرکز ساخت پرفورمنس اوهایو یعنی جایی که NSX مونتاژ می‌شود تولید خواهد شد.

البته با خودروی ارزان‌قیمتی طرف نیستیم. این شاسی‌بلند از اول فوریه وارد بازار خواهد شد و قیمت پایه ۶۳۷۴۵ دلاری خواهد داشت. این قیمت شامل هزینه‌های تحویل ۱۹۹۵ دلاری می‌باشد.

به این ترتیب MDX PMC ادیشن ۱۸۳۵۰ دلار گران‌تر از نسخه پایه آکورا MDX بوده و سؤال واضح این است که آیا خریداران چنین مبلغ اضافه‌ای را برای این شاسی‌بلند پرداخت خواهند کرد؟ خب جدای از سقف تولید ۳۳۰ دستگاهی و این موضوع که شاسی‌بلند موردبحث به‌صورت دست‌ساز تولید می‌شود، MDX PMC ادیشن خودروی مجهزی بوده و بر پایه نسخه پرچم‌دار ادونس پکیج ساخته شده است. ظاهر آن نیز از مدل A-Spec قرض گرفته شده تا ابهت بیشتری داشته باشد.

این دو پکیج به ترتیب ۶۷۵۰ و ۳۵۰۰ دلار قیمت دارند. سیستم چهار چرخ محرک نیز در نسخه‌های استاندارد با قیمت ۲ هزار دلاری عرضه می‌شود بنابراین تفاوت این خودرو با نسخه پایه آن‌قدرها که فکر می‌کنیم نیست.

تشخیص این خودرو در خیابان راحت خواهد بود چراکه MDX PMC ادیشن دارای رنگ بدنه قرمز والنسیای مشترک با سوپرکار NSX می‌باشد. تمامی ۳۳۰ دستگاه تولیدی همین رنگ بدنه را خواهند داشت. این رنگ از تکنولوژی نانو پیگمانت استفاده کرده و آکورا می‌گوید باکیفیت‌ترین رنگی است که این برند روی خودروهایش ارائه می‌کند. واقعاً هم همین‌طور باید باشد زیرا آکورا برای این رنگ در NSX قیمت ۶ هزار دلاری را تعیین کرده است.

از دیگر ویژگی‌های انحصاری خودرو می‌توان به پلاک شماره‌دار منحصربه‌فرد، خروجی‌های اگزوز کرومی و عناصر مشکی براق در بدنه اشاره کرد. از جمله این موارد می‌توان رینگ‌های ۲۰ اینچی با پیچ و مهره‌های مشکی، پانل سقف، آنتن سقف، پوشش آینه‌ها، دستگیره‌ها درب‌ها و جلوپنجره را نام برد.

کابین هم ویژگی‌های مخصوص زیادی داشته و از جمله آن‌ها می‌توان به صندلی‌های چرمی مشکی‌رنگ، دوخت های قرمز، فرمان چرمی با دوخت های قرمز و پدال شیفترهای فلزی اشاره نمود. تکمیل کننده تغییرات کابین نیز کف‌پوش‌های پریمیوم با نشان A-Spec و دوخت های قرمز روی پانل درب‌ها، کنسول مرکزی، پشت‌سری‌ها و استراحت گاه دست مرکزی هستند.

نیروبخش آکورا MDX PMC ادیشن پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری تزریق مستقیم با قدرت ۲۹۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۷ نیوتون متری می‌باشد. این پیشرانه به‌صورت استاندارد با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک آکورا همکاری می‌کند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۶ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. علیx76

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    به عنوان یه ماشین ۶۰ هزار تایی خیلی برام جالب نبود
    تو همین حدود قیمت ، ساخته های لینکلن و لکسوس پرستیژ بالاتری دارن ، یا حتی ساخته جدید جنسیس
    البته این فقط نظر شخصیه

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا