آکورا

قیمت و مشخصات آکورا MDX مدل 2019

خودروی آکورا MDX 2019 هم‌اکنون وارد نمایندگی‌های فروش در آمریکا شده و قیمت آن از ۴۴۳۰۰ دلار شروع می‌شود.


این خودرو که در مقایسه با مدل سال قبل ۱۰۰ دلار گران شده دارای کابین ارتقا یافته‌ای است که هم‌اکنون به‌صورت استاندارد با صندلی‌های برقی با تنظیم در ۴ جهت عرضه می‌شود. کراس اوور لوکس ژاپنی‌ها همچنین دارای تریم چوب جدید و دوخت‌های متضاد است.


پکیج‌های تکنولوژی و سرگرمی آکورا صندلی‌های ردیف دوم را ارتقا داده‌اند و هم‌اکنون دسترسی به ردیف سوم صندلی‌ها با سهولت بیشتری انجام می‌گیرد. MDX 2019 هم‌اکنون دارای پکیج پیشرفته‌ای است که در کنسول مرکزی به تریم چوب آراسته شده است.


این خودرو در نمای بیرونی دارای رنگ‌های جدید شامل آبی، برنز متالیک، گان متال، مشکی و قرمز پرفورمنس می‌باشد. پکیج پیشرفته آکورا MDX همچنین به تریم همرنگ بدنه بیشتر و رینگ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی پهن‌تر مجهز است.

بزرگ‌ترین تغییر این خودرو در سال ۲۰۱۹ معرفی تریم جدید A-Spec است که گیراتر از مدل استاندارد بوده و از جمله تمایزهای آن می‌توان به نمای جلوی اسپورت تر، تریم کروم تیره و عناصر مشکی براق اشاره کرد. این خودرو همچنین دارای خروجی‌های بزرگ‌تر اگزوز، اسپویلر نصب شده روی درب پشتی و رینگ‌های ۲۰ اینچی با لاستیک‌های دیواره کوتاه است.


این استایل منحصربه‌فرد در کابین نیز بکار رفته زیرا MDX A-Spec دارای صندلی‌های چرمی اسپورت با دوخت‌های متضاد است. خریداران همچنین شاهد غربیلک فرمان اسپورت، تریم مشکی براق و پوشش آلکانترا روی پانل درب‌ها، پشت آمپرهای متفاوت و پدال‌های اسپورت است.

از نظر پرفورمنس، MDX 2019 دارای پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری است که قدرت ۲۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۶۲ نیوتون متری دارد. این پیشرانه به یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک بهبود یافته‌ای متصل است که به منظور احساس شتاب گیری نرم‌تر و روان‌تر در رانندگی نرمال بیشتر تمایل به حرکت با دنده دو دارد. این خودرو به‌صورت استاندارد دیفرانسیل جلو است اما با پرداخت پول بیشتر می‌توان آن را با سیستم چهار چرخ محرک خریداری کرد.


جدای از بهبود گیربکس اتوماتیک، شاسی‌بلند آکورا دارای سیستم استارت/استاپ ارتقا یافته است. این خودرو همچنین با سیستم دامپر فعالی عرضه می‌شود که منحصراً در تریم اسپورت هیبریدی قابل انتخاب است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲۸ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    کیفتش بینظیره و گرافیک چراغهاش خیلی مخوف و زیباست .
    نسبت به مدل قبل فقط ۱۰۰دلار گرون شده !!! ، گرون کردنتون هم مسخرس و بچه بازی .
    پراید چراغ عوض میکنه بیا ببین تفاوت میلیونی تو همون ارزونی دلار بیداد میکنه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. PARTHIAN

    ۲۸ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    مجموعه داشبوردشو ببینین چقدر
    خوش ساخت و زیباس،
    یکی از اقواممون دنبال خرید یه بی وای دی اس۶ هست،اینو که بهش نشون دادم ، از خود بیخود شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mohamad

    ۲۸ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (812 ديدگاه)

    اگر گلچینی از تاریخچه این کلاس وجود داشت قطعا این آکورای خوش تراش باید در قسمت بالایی اون قرار میگرفت. میشه گفت همه چیزو یکجا در بهترین حالت باهم داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. sina

    ۲۸ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2644 ديدگاه)

    از لحاظ فضا جادارترین ماشین کلاس خودش هست به خصوص ردیف سومش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Vahid

    ۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من کانادا زندگی میکنم و یه مدل ۲۰۱۹ رو دارم. قبل از خرید این ماشین تقریبا ۲۰ تا ماشین هم ردیف و بالاتر از این رو تست کردم. واقعا بی نظیره و از نظر کیفیت سواری حتی با ماشین های بالاتر از خودش هم قابل مقایسه نیست. امیدوارم به زودی امکان خرید اون در ایران هم فراهم بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا