اشکودا

اشکودا اسکالا مونت‌کارلو 2020، نامی افسانه‌ای، ظاهری اسپورت!

افرادی که با سیستم نام‌گذاری محصولات اشکودا آشنایی چندانی ندارند شاید با خود فکر کنند که محصول جدید اسکالا مونت‌کارلو یک هاچبک اسپورت و داغ است اما علیرغم ادای احترام این برند تاریخچه‌ی رالی خود، خبری از یک محصول سنت‌شکن و خاص نیست. البته اسکالا مونت‌کارلو به لطف عناصر اسپورت ظاهری خود از دیگر نسخه‌های استاندارد متمایز شده است.


تکمیل‌کننده‌ی رنگ قرمز بدنه عناصر مشکی براق روی آپرون جلو، جلوپنجره، رکاب‌های جانبی، اطراف پنجره‌ها، آینه‌های جانبی، دیفیوزر عقب و اسپویلر روی سقف می‌باشد. نوشته‌ی اسکالا روی درب پشتی و رینگ‌های ۱۷ اینچی استاندارد یا ۱۸ اینچی سفارشی نیز ظاهر مشکی‌رنگی دارند.


طراحی کابین این خودرو هم با رنگ قرمز کامل شده است. غربیلک فرمان، اهرم تعویض دنده و ترمزدستی از چرم پوشانده شده و روی سقف نیز پوشش مشکی بکار رفته است. نورپردازی LED کابین، ظاهر کرومی ورودی‌های هوا، نوشته‌های اسکالا روی رکاب‌های داخلی و کف‌پوش‌های مخصوص نیز جزو دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌باشند. شیشه‌های تیره و سانروف پانورامیک هم توسط اشکودا در نظر گرفته شده‌اند.


اولیور استفانی مدیر طراحی اشکودا می‌گوید:

با معرفی نسخه‌ی جدید مونت‌کارلو ما تأکید زیادتری روی شخصیت اسپورت و دینامیک اشکودا اسکالا داریم. این خودرو دارای رینگ‌های آلیاژی بزرگ، عناصر اسپورت و نامی افسانه‌ای است که با موفقیت ما در رالی ارتباط دارد. این خودرو به‌طور ویژه برای جوان‌هایی طراحی شده که طرفدار تحرک بوده و سبک زندگی متمرکز روی طراحی دارند.


همانند دیگر نسخه‌های اسکالا، این خودرو با پیشرانه‌های متنوعی عرضه خواهد شد و اولین نسخه‌های آن از سه‌ماهه پایانی سال جاری میلادی به دست مشتریان خواهد رسید. شایان ذکر است رونمایی عمومی این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹ خواهد بود.


در همین رویداد خودرویی اشکودا کامیک مونت‌کارلو هم معرفی خواهد شد که اخبار آن را نیز در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا