اوپل

اولین تیزر از نسل جدید اوپل کورسا 2020

اوپل، اولین تیزر از نسل جدید کورسا ۲۰۲۰ را منتشر کرد.


این خودرو که اواخر سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد دارای چراغ‌های جلوی ماتریکس LED شیکی خواهد بود. چراغ‌های این خودرو که به‌طور قابل‌توجهی نرم‌تر و روان‌تر از چراغ‌های نسل فعلی است طراحی تکاملی داشته و دیلایت های LED در بخش پایینی آن به چشم می‌خورد.

در این تیزر همچنین می‌توانیم اندکی از بدنه‌ی نسل جدید کورسا را نیز ببینیم. چیز زیادی دیده نمی‌شود اما در تصویر می‌توان استایل سرراست با خطوط تیزتر را مشاهده کرد.


اوپل اطلاعات زیادی درباره‌ی نسل جدید کورسا منتشر نکرده اما گفته که ما با ادامه‌ی تولید خودروهای پیشرفته برای همه ۱۲۰ سالگی اوپل را جشن می‌گیریم. این خودروساز گفته نسل بعدی کورسا نه تنها الکتریکی می‌شود بلکه از چراغ‌های LED سود می‌برد.


اگرچه اوپل در ارائه اطلاعات خساست به خرج داده اما می‌دانیم کورسای جدید از پلتفرم CMP که در خودروهای شهری کلاس B و C و کراس اوورهای سیتروئن، دی اس، پژو و واکسهال بکار می‌رود استفاده خواهد کرد. این پلتفرم علاوه بر کورسا در نسل جدید پژو ۲۰۸ مدل ۲۰۲۰ هم استفاده خواهد شد.

انتظار می‌رود کورسا با طیفی از پیشرانه‌های سه و چهار سیلندر توربو عرضه شود. اوپل همچنین برنامه‌های خود برای تولید نسخه‌ی الکتریکی این خودرو با نام eCorsa را تأیید کرده است. این خودرو از سال ۲۰۲۰ در اسپانیا وارد خط تولید خواهد شد.

پژو-سیتروئن در زمان اعلام تولید پلتفرم CMP اعلام کرد خودروهای ساخته شده بر پایه‌ی این معماری می‌توانند از مجموعه باتری لیتیوم-یونی ۵۰ کیلووات ساعتی و واحدی الکتریکی با قدرت ۱۳۴ اسب بخار پشتیبانی نمایند.

2018 Opel Corsa
۲۰۱۸ Opel Corsa
انتظار می‌رود نسل جدید اوپل کورسا ۲۰۲۰ اواخر سال جاری معرفی شود بنابراین در ماه‌های آینده خبرهای بیشتری از این خودرو منتشر خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا