اوپل

غیبت اوپل در نمایشگاه خودروی پاریس 2018

نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ کمتر از یک ماه دیگر آغاز بکار می‌کند اما علیرغم ادعاهای موجود درباره اینکه این نمایشگاه به عنوان بزرگ‌ترین رویداد خودرویی دنیا مطرح است، چندین خودروساز مطرح و نامی جهانی امسال در پاریس غایب خواهند بود.


اوپل و بخش بریتانیایی آن یعنی واکسهال یکی از غایبان نمایشگاه پاریس ۲۰۱۸ است. گفته می‌شود این خودروساز آلمانی در بحث عرضه‌ی محصولات جدید تأکید بیشتری روی مراسم ویژه‌ی خود دارد زیرا پیام کمپانی را واضح‌تر به مصرف‌کننده می‌رساند.

یکی از سخنگویان اوپل در مصاحبه با اتونیز نیز خبرها را تأیید کرده است:

ما تصمیم گرفتیم تأکید بیشتری روی مراسم‌های خاص خود در زمان معرفی محصولات آینده خود داشته باشیم.

او همچنین اضافه کرده هر دو برند اوپل و واکسهال زمانی که صرف هزینه و ایجاد ارتباطات در نمایشگاه‌های خودرویی توجیه‌پذیر باشد به این رویدادها بازخواهند گشت.


دلیل دیگری که می‌تواند باعث عدم حضور اوپل و واکسهال در پاریس ۲۰۱۸ شود این حقیقت است که جدای از کانسپت GT X Experimental آن‌ها محصول جدیدی برای نمایش ندارند. سبد محصولات این برند نسبتاً جامع بوده و به غیر برخی مدل‌های موجود بین کلاس‌های B و D دارای حداقل سه کراس اوور متمایز می‌باشد.


اگر پیگیر خبرهای چند وقت اخیر دنیای خودرو باشید حتماً می‌دانید که اوپل و واکسهال بخشی از گروه پژو-سیتروئن شده است. این شرکت تنها خودروسازی نیست که در پاریس حضور نخواهد یافت. آلفارومئو، فیات، فورد، اینفینیتی، جیپ، مزدا، میتسوبیشی، نیسان، سوبارو، فولکس‌واگن و ولوو نیز از جمله غایبان این رویداد خواهند بود.

به نظر می‌رسد استون مارتین، لامبورگینی، مک لارن و رولزرویس نیز علاقه‌ای به حضور در پایتخت فرانسه ندارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مهدي

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (99 ديدگاه)

    پس کی موندش بره نمایشگاه؟؟؟؟؟؟???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. (Ali (Chevy nova

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    چه غرفه ى قشنگى داره اوپل تو عکس اخر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا