ایران خودروپژو

انواع پژو ۲۰۶ صندوقدار

پژو ۲۰۶ صندوق دار پنجمین و آخرین نوع از ۲۰۶های تولیدی است. این خودرو در میان مدل های دیگر خانواده خود شامل ۲۰۶ هاچ بک ۳ در و ۵ در، کوپه روباز و استیشن به دلیل برخورداری از صندوق عقب بیشتر مورد توجه خانواده های ایرانی قرار گرفته است.

206 sd

پژو ۲۰۶ صندوقدار یا SD که طراحی آن توسط مهندسان ایرانی صورت گرفته برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۰۵ در غرفه پژو در معرض دید قرار گرفت. در حال حاضر ۲۹ تیپ متنوع از ۲۰۶ هاچ بک و صندوقدار در ایران خودرو تولید می شود که ۱۵ تیپ آن به بازار داخل و ۱۴ تیپ دیگر به بازارهای صادراتی اختصاص پیدا کرده است. در اینجا  سه تیپ V1 ، V8، V9 و V20 را با یکدیگر مقایسه می کنیم. هرچند که عرضه V20 در ایران کمتر است و این تیپ بیشتر برای بازارهای صادراتی در نظر گرفته شده است. حجم موتور سه تیپ V1 ، V8 و V9، ا۱۶۰۰سی سی است در حالی که V20، ا۱۵۰۰سی سی می باشد. سه تیپ اول مذکور ۱۶ سوپاپه است؛ اما V20 ،ا۸ سوپاپ دارد. حداکثر سرعت ۴ تیپ یاد شده نیز تا حدودی با یکدیگر متفاوت است؛ چراکه با V1 و V8 تا ۱۹۳ کیلومتر در ساعت می توانید گاز دهید در حالی که با V9 تا ۱۸۹ و با V20 تا ۱۷۰ کیلومتر در ساعت می توانید رانندگی پرسرعت را تجربه کنید؛ اما پژو ۲۰۶ SD کلا در هر تیپی، خودرویی کم مصرف محسوب می شود؛ به همین دلیل نیز این خودرو پس از سهمیه بندی بنزین خیلی مورد توجه قرار گرفت. میانگین مصرف ترکیبی V6 و V8، ا ۶.۶ لیتر، V9 ، ا۷.۳ لیتر و V20 نیز ۶.۴ لیتر می باشد. از بین تیپ های ذکر شده تنها V9 اتوماتیک و بقیه دستی هستند. هر سه خودرو نیز در کلاس C قرار دارند و تنها دو تیپ V8 و V9 ترمز ضدقفل (ABS) و ایربگ دارند. در حال حاضر قیمت خودروهای مذکور در بازار به این ترتیب می باشد. V1 با قیمت ۱۵میلیون و ۱۰۰هزار تومان،V8،ا۱۷میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، V9 با قیمت ۱۹میلیون و ۵۰۰ و همچنین V20 با قیمت ۱۳میلیون و۹۰۰هزار تومان در بازار عرضه می شود.

206 صندوقدار

206 صندوقدار

مشخصات V1 V8 V9 V20
ابعاد طول ۴۱۸۸ mm
عرض mm1655
ارتفاع ۱۴۵۶ mm
فاصله بین دو محور ۲۴۴۳ mm
بدنه نوع رنگ متالیک
کلاس خودرو C
مشخصات V1 V8 V9 V20
تزئینات قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی راننده دارد
نوع جلو داشبورد تولید بروش تزریق پلاتیک – جنس: PP
پشت سری صندلی عقب ندارد دارد ندارد
نوع سپر جلو پوسته پلیمری- همرنگ بدنه
نوع سپر عقب پوسته پلیمری- همرنگ بدنه
رینگ اسپرت
یخچال
موبایل هندزفری
کروز کنترل
تجهیزات کولر دارد
لامپ سقفی جلو دارد
شیشه برقی جلو دارد
شیشه برقی عقب دارد
آینه های جانبی برقی دارد
دماسنج روی داشبورد دارد
مبدل کاتالیتیک اگزوز دارد
نوع برف پاک کن دو تیغه ای – سه سرعته
شیشه گرم کن عقب دارد
آنتن برقی
سیستم تهویه دارد
سنسور اکسیژن دارد
سیستم تهویه قابل تنظیم دارد دارد
سیستم تهویه اتوماتیک دارد
چراغ روشنایی (داخل داشبورد)
سیستم صوتی و تصویری رادیو پخش کاست
رادیو پخش سی دی دارد
نشان دهنده ها مسافت سنج دیجیتال دارد

مشخصات فنی:

مشخصات فنی V1 V8 V9 V20
موتور نوع موتور N6A- TU5 K6D-TU3
حجم موتور ۱۵۸۷ سی سی ۱۳۶۰ سی سی
تعداد سیلندر ۴
نسبت تراکم ۱۰.۵ ۹.۶
حداکثر قدرت ۱۱۰ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه ۷۵ اسب بخار در ۵۳۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه ۱۱۸ نیوتن متر در ۳۴۰۰ دور در دقیقه
سیستم سوخت رسانی انژکتور الکترونیکی با پاشش چنذ نقطه ای
نوع سوخت بنزین
تعداد سوپاپ ۱۶ ۸
سیستم احتراق جرقه زنی الکترونیکی
استاندارد حد آلایندگی یورو ۴ یورو ۳
عملکرد حداکثر سرعت ۱۹۳ کیلومتر در ساعت ۱۸۹ کیلومتر در ساعت ۱۷۰کیلومتر در ساعت
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۱.۴ ثانیه ۱۲.۶ ثانیه ۱۴.۱  ثانیه
مصرف سوخت مصرف سوخت در بزرگراه ۵.۴ لیتر در صد کیلومتر ۵.۸ لیتر در صد کیلومتر ۵ لیتر در صد کیلومتر
مصرف سوخت در شهر ۸.۸ لیتر در صد کیلومتر ۸.۸ لیتر در صد کیلومتر ۱۰.۱ لیتر در صد کیلومتر ۸.۹ لیتر در صد کیلومتر
میانگین مصرف سوخت ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر ۷.۳ لیتر در صد کیلومتر ۶.۴ لیتر در صد کیلومتر
انتقال قدرت گیربکس (جعبه دنده ) ۵ دنده دستی ۴ دنده اتوماتیک ۵ دنده دستی
نوع کلاچ تک صفحه ای خشک تک صفحه ای خشک هیدرولیکی و الکترونیکی تک صفحه ای خشک
چرخ های محرک دیفرانسیل جلو
حجم و ظرفیت ظرفیت باک بنزین ۵۰ لیتر
ظرفیت صندوق عقب ۴۰۰ لیتر
روغن موتور (با فیلتر ) ۳.۲ لیتر
حجم روغن موتور بدون احتساب فیلتر ۳ لیتر
حجم روغن گیربکس و دیفرانسیل ۲ لیتر
ظرفیت سیستم خنک کننده ۶ لیتر
حجم روغن هیدرولیک فرمان ۱ لیتر
فرمان نوع فرمان پینیون و دنده شانه ای هیدرولیک
میزان گردش قفل به قفل فرمان ۳.۸ دور
ترمزها نوع ترمز هیدرولیکی بوستر دار دو مداره
نوع ترمزهای جلو دیسکی تهویه شونده دیسکی
نوع ترمزهای عقب دیسکی کاسه ای
ترمز ضد قفل برای تمام چرخ ها با توزیع کننده الکترونیکی نیرو
تجهیزات برقی و الکترونیکی نوع وتوان باتری ۶خانه ای (اسید سرب) – ۵۰آمپر ساعت
نوع دینام ۸۰آمپر – کلاس ۸ کلاس ۷
استارت ۱.۱ کیلووات – کلاس ۳ کلاس ۲
واحد کنترل الکترونیکی موتور بوش
اوزان وزن ۱۰۸۶ کیلوگرم ۱۱۰۴ کیلوگرم ۱۱۳۸ کیلوگرم ۱۰۵۰ کیلوگرم
حداکثر وزن قابل یدک کشی ۱۵۶۷ کیلوگرم ۱۶۱۴ کیلوگرم ۱۵۶۷ کیلوگرم
حداکثروزن مجاز با سرنشین ۱۵۶۷ کیلوگرم ۱۶۱۴ کیلوگرم ۱۵۶۷ کیلوگرم
حداکثر بار روی محور عقب ۷۸۰ کیلوگرم
حداکثر بار روی محور جلو ۸۵۵ کیلوگرم

ایمنی:

مشخصات V1 V8 V9 V20
قفل مرکزی با کنترل از راه دور دارد
جعبه کمک های اولیه
سیستم هشدار دهنده
نوع کمربندهای ایمنی جلو سه نقطه ای با پیش کشنده
نوع کمربندهای ایمنی عقب سه نقطه ای
نوع گیرنده و فرستنده قفل مرکزی رادیویی
کیسه هوای ایمنی جلو دارد
سیستم اعلام خطر دنده عقب
سیستم ایمنی دزدگیر
سیستم قطع خودکار سوخت در مواقع اضطراری دارد
سیستم کنترل انتشار بخار بنزین دارد
سنسور نور و باران
تور نگهدارنده اشیاء (داخل صندوق عقب) دارد
چراغ مه شکن جلو و عقب دارد

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – سایت ایران خودرو

مطالب مشابه

‫۵۲۹ دیدگاه

  1. علیرضا

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان می خواستم بدونم اس دی وی ۸ بخرم یا وی۹

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. نانا

      ۳ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (35 ديدگاه)

      قطعآ وی۸

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. ساواش

        ۳ مهر ۱۳۹۱
        سوابق: (2 ديدگاه)

        مخالف

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. sina

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (4 ديدگاه)

      v8بهتره چون v9 گیربکس چینی داره

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. ساواش

      ۳ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      v9 عالی است من دارم مدل ۹۱خیلی راضیم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    4. سامان

      ۱۸ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      فرقشون فقط دنده است v8انژکتوری وv9اتومات ازنظر من v9بهتره

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. کیهان

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (114 ديدگاه)

    آقا این v20 که موتور ضعیف داره تو شتاب گیری و کشش در مقایسه با ماشینای دیگه چه جوریه؟ خیلی داغونه؟!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. حاتم

      ۹ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      خیلی خوبه وی ۹رو می گیرم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. پویا

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من خودم یک ۲۰۶، v20مدل ۸۸ رو دارم. شخصا خیلی ازاین ماشین راضیم.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. zahra

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام علیرضا. من ۲۰۶ v8 رو پیشنهاد میدم.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. کیارش

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    sd v8 هم امکاناتش بیشتره هم سرعت و شتابش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. رامین

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    با سلام خدمت همگی ایرانیان خوب
    من خودم دو ساله که پژو وی هشت سفارشی دارم و خیلی هم راضی هستم. من کامنت اکثر دوستان را مطالعه کردم و فکر می کنم بهتره واقع بین باشیم و انتطاری که از ماشین داریم در حد معقول باشه نمیشه پژو ۲۰۶ رو با ماشین های دیگه مقایسه کرد هر ماشین در رده کلاس خودش.
    ولی ماشین شیک، داخل ماشین خوبه. فقط یه کم قسمت عقب ماشین برای سرنشینان عقبی کوچیکه. البته این مشکل ربطی به راننده محترم نداره چون بخش جلوی خوبه و این ماشین برای خانواده هی کم جمعیت خوبه.
    به لحاظ فنی عالیه. من سه تا ماشین دارم. سمندو پراید وقتی استارت میزنه صدای خیلی زیادی از موتور به گوش میرسه ولی با ۲۰۶ باور کنین من خودم تا حالا سه بار وقتی ماشین روشن بوده استارت زدم چون صدای موتور رو اصلا نشنیدم.
    مصرف سوخت ماشین هم خیلی خوبه در سرعت بیت ۸۰ – ۹۰ کیلومتر مصرف بنزین ۵/۵- ۶ لیتره.
    توی جاده های ایران با این جریمه های سنگین با همین سرعت رانندگی هم با صرفه است و هم لذت بخش.
    از معاین ماشین دید کم نبت به جلو و نبود سپر درست و حسابی یه چون گلگیر های ماشین خیلی بدون حفاظ هستن.
    ولی در کل در ایران در رده قیمت خودش ماشین خوبیه البته نا حالا که قیمتش گرون شده و صد البته ورود ماشین های ارزان قیمت چینی اینده خوبی رو برای ماشین های ایرانی رقم نخواهد زد.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. حسین

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      سلام آقا رامین.

      در خصوص استارت زدن در زمان روشن بودن خودرو، من هم چندین بار تجربه کرده ام. یه چیزی که به نظرم نگفتی اینه که صدای فن راحت داخل میاد و کمی آزار میده.

      در مورد سپرش هم کاملا باهات موافقم. خیلی الکیه ضربه بخوره سریع میقلپه!

      در خصوص شتابش باید بگم که عالیه و ازش راضیم.

      طراحی داخلی و خارجیش خیلی خوبه.

      اگه تعداد نفرات کم باشه خیلی خوب میره و توی سربالایی ها هم خوب جواب میده. ولی اگه ماشین سنگین بشه قدرتش خیلی کم میشه یه بار که ۵ نفره رفتم مارگون دیدم و صندوق عقب هم پر بود و سربالایی هم داشتم دیدم قدرتش جالب نیست. کلا دنده۲ ماشین خیلی جالب نیست و قدرت کافی را نداره.

      کولرش هم خوبه و زود خنک میکنه.

      مصرف بنزینش هم کمه.

      تا حالا هم ده هزار تا باهاش رفته ام.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. نانا

        ۳ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (35 ديدگاه)

        سلام حسین جان-شما حتما فن ماشینتون رو به تعمیرکار نشون بدین /من خودم sd v2 دارم و واسه اینکه بدونم فن روشنه یا نه باید برم واز جلوی سپر جلو به صداش گوش کنم

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  7. حسين

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من هم یک ۲۰۶ sd v20 مدل ۸۸ دارم و تا کنون ۵۰ هزار کیلومتر باهاش رانندگی کردم نرخ استهلاک کم – مصرف بنزین فوق العاده اندک و راحتی جهت استفاده خانواده های کم جمعیت مشخصه اصلی ان است

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. احمدتکخال

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (19 ديدگاه)

    با توجه به تحریم ها و کمبود قطعات سمندef7بهتر از۲۰۶ هست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. جمال

    ۷ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (21 ديدگاه)

    ماشین فقط مگان و ال۹۰ نه این ماشینهای ایرانی که حتی ارزش مقایسه هم ندارن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. حاتم

      ۹ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      ال۹۰ آشغاله وقتی سدعت به ۱۱۰یا بالاتر می رسه داخل آدم گوشش کر می شه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  10. پیمان

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ما هم v9 داریم هم v8 اگه به دیاگش نگاه کنین میبینین تموم امکانات ماشین های خارجی رو داره از کروز کنترل تا حتی سنسور باران واقعا ماشینه خوبیه

    جمال گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه اه اه بو میده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. issa

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من ۲۰۶ اس دی وی۸ دارم. به نظر من ماشین بدی نیست واز مزایاش باید شتاب و کم مصرف بودنش رو بگم و از معایب صدای فن و تنگی جا برای سرنشینان عقب و کنترل سخت سر پیچ ها رو میتونم بگم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. علی مینابیان

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بجز چندعیب گفته شده دوستان نمیشه عیبی پیدا کرد البته بخاطر فضای کم صندلی عقب همان ۴۰۵ خودم عالیه امیدوارم مالکان انواع ۲۰۶ راضی باشند

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. meysam

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    با سلام
    الان تو نمایندگی ایران خودرو می شه ۲۰۶ اس دی خرید؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. civil reza

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام خدمت دوستان
    نسبت به پژو۲۰۶بایدعرض کنم ازلحاظ ایمنی سطح بالایی داره چندروزپیش من تصادف داشتم که درزمان تصادف داخلش بسیارراحت وایمن بودشاسی محکم داره سپربدوقطعات گرون وازهمه مهمتراگردرسرعت بیشتر۱۰۰ باشیدوماشین ازمحور خودش خارج بشه محال بافرمون ترمز بتونی بگیری احتمال چپی خیلی زیاد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. رضا

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان عزیز من ی v2 دارم که تو ۶ماه ۴۰۰۰۰ تا راه رفته باید بگم همه چیزش عالیه دکور داخلش لذت رانندگیشو بیشتر کرده شتاب گیریش هم عالیه.فکرمیکنم بهترین انتخواب توی ماشین های زیر ۲۰ملیونsdهست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. رضا

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (39 ديدگاه)

    فقط وی ۸ خیلی خدا را میره سرعت ۱۳۰ ۱۴۰ تا رو اصلا باهاش احساس نمیکنی مخصوصا اگر هم زیر ماشین رینگ لاستیک پهن باشه که دیگه نگو

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. مهدی

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    تندر ۹۰ اشغاله تو سرعت ۱۲۰ مصرف تو جاده صدی ۹ تا۱۰

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. سعيد

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (14 ديدگاه)

      کسی عقلشو از دست داده که بخواد ال۹۰بخره ۲۰۶v8بخر هلشو ببر.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  18. حسین

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (105 ديدگاه)

    چیزی که آشغاله sdهستش دوستان تندریه چیزدیگس…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. سیما

      ۱۲ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      تندر زیرصفره اقاحسین ۲۰۶ sdیه چیز دیگس نه تندرآشغال

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  19. حسین

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (105 ديدگاه)

    امان ازماشین ایرانی…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. حميد

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    من ۶ ماهه V1 خریدم و واقعا عالیه. توی ۶ ماه ۲۷۰۰۰ تا باهاش رفتم و توی یه آژانس اتوموبیل کرایه بدون راننده گذاشتم که هر روز دست یه نفره این ماشین بیچاره. هنوز هیچ خرجی برام نداشته. الان ۳۴۰۰۰ تا رفته. فقط میتونم بگم تو این قیمتها حدود ۲۰ تومن بهترین بهترین بهترین ماشیته !!!!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. امیری

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خواهش می کنم قیمت ۲۰۶ صندوق دار مدل v2 را هم هر روز آپدیت کنید الان خیلی وقته که قیمت آن ۱۹.۴۳۰.۰۰۰ تومان ثبت کردید که این قیمت با توجه به قیمت v8 که روزی قیمت آن کمتر بود غیر منطقی به نظر می رسد
    تاریخ ۳۱ شهریور ۹۱
    امیری

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. هادي

    ۱ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من به دکور داخل ماشین حساسم و جون اعتقاد دارم که داشبود و کنسول جاوی ماشین و حتی فرمان وقتی خوب طراخی شده باشه به ادم حین رانندگی احساس خوبی می ده. توی ماشین ساخت داخل خانواده پژو ۲۰۶ را بیشتر می پسندم. خودم اس دی وی ۸ دارم و تقریبا راضی ام. ماشین ال ۹۰و ۴۰۵وپراید و تیبا(مزخرف) اصلا از این لحاظ قابل مقایسه با پژو ۲۰۶ نیستند.البته نکته مهم اینه که ما در کشور ایران اصلا سلیقه ای در ساخت ماشین با ظاهری زیبا نداریم. نمی دانم روی چه اصلی این کار در ایران صورت نمی پذیرد و اینقدر این محصولات بی کیفیت و خطرناک را به مردم می اندازند. چند سال دیگه قول میدم اگه شکل و قیافه و تکنولژی عهد بوق ماشین ایران عوض نشه ماشین های چینی جای ماشینهای ایرانی را می گیره.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  23. ارش

    ۳ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین فقط پرشیا.بقیش کشکه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. سیما

      ۱۲ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      پرشیاماشین خوبیه ولی درحد ۲۰۶v8نیست

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  24. حسین

    ۳ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (105 ديدگاه)

    فقط۲۰۶تیپ ۵

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  25. عباس

    ۴ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان کمک کنید v8 بخرم یا L90و یا پارس TU5

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. امین

      ۵ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (11 ديدگاه)

      اگه یه جستجو توی اینترنت بکنی بحثهای مفصل و متعددی در مقایسه اینها میتونی پیدا کنی
      مهمترین مسئله برای انتخاب بین اینها اینه که چه چیزهایی از ماشین برات مهمترند یا به عبارتی انتظاراتت رو از خودرو اولویت بندی کن تا بتونیم بهتر راهنماییت کنیم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  26. خشاب

    ۱۰ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    دوستان سلام جالبه اینجا فروم ۲۰۶ است ولی نمیدونم چرا عزیزان ال-۹۰ سوار باید به همه جا سرک بکشن و حال و هوا رو عوض یا عوضی کنن !!!!!! بابا هرکی هر چی سواره نووووش جوووونش!! هممونم میدونیم تو مملکت ما و توی این شرایط وانفسای بازار آنی و به یک چشم برهم زدن میشه راننده و سوارکار ماشینی شد دیگری داره … آره عزیزم به همین راحتی و خوش مزگی !! اگه ناراحتی بفروشش خودتو راحت کن چرا فضای فروم را عوض میکنید؟؟؟؟؟؟ در جای دیگری گفته بودم تعداد خریداران هر ماشین که در نهایت قیمت تمام شده بازار را مشخص میکندیعنی همان بحث (عرضه و تقاضا) تا حدی گویای این واقعیت است که میل و اشتیاق عمومی برای چه ماشینی بیشتر است ..

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  27. اهورا

    ۱۰ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بابا هر کی هر چی که دوست داره سوار میشه..شما چرا میخواید L90 افتضاحو به بقیه بقبولونین؟؟من خودم L90 دارم و اصلا راضی نیستم.اگه میشه راجع به ۲۰۶ V1 هم اطلاعاتی بدید.ممنون

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  28. حمید

    ۱۱ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان میبینم هیچ کس در مورد v19 مطلب نذاشته . تحقیق کنید ببینید چرا از گل سرسبد صندوقدارها بی خبرید!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  29. فرهاد F7

    ۱۲ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    درود.

    من یه کادیلاک سویل مدل ۶۱ سناتوری سفید دارم.که سگش میرزه به صدتا ماشین ایرانی و خارجی.تمام ایران رو باهاش گشتم.خیلی میخوامش.عاشقشم.وصیت کردم که دورازجون اگه صدسال دیگه مردم،باهام خاکش کنن!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  30. محسن

    ۱۵ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من ۲۰۶v8از همه بهتر هم از لحاظ امکانات هم ا لحاظ شتاب هم از لحاظ سوخت

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا