ایستگاه خبر

بهترین ماشین زیر ۳۰۰ میلیون

رپورتاژ: مدت‌هاست که طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا به عنوان بزرگ‌ترین کارخانه‌های خودروساز ایرانی متوقف شده است و هیچ اطلاعات دقیقی هم در دست نیست که از چه زمانی امکان خرید خودرو اقساطی میسر خواهد شد.

چرا خرید اقساطی خودرو یک ضرورت است؟

خرید اقساطی خودرو تنها راهی است که برای اقشار کم درآمد جامعه باقی مانده است تا چند درجه سطح زندگی خود را بالا بکشند و بر رفاه خانواده خود بیفزایند.

هزینه وسایل حمل و نقل عمومی از یک‌سو، رفتن پرهزینه به تعطیلات آخر هفته با آژانس‌های تلفنی و یا تاکسی‌های اینترنتی از سوی دیگر تنها بخشی از عواملی هستند که مردم متقاضی شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا باشند.

به این دلایل، پاندمی کرونا و رعایت پروتکل‌ها را هم اضافه کنید. دوری از اجتماعات آیا برای قشر متوسط روبه پایین جامعه که هر روز مجبورند به سر کار بروند امکان‌پذیر است؟ اگر مترو یا اتوبوس نباشد، چگونه می‌توانند بخش قابل توجهی از درآمد ناچیز ماهیانه خود را صرف رفت و آمد با تاکسی و آژانس کنند؟

بنابراین خرید خودرو اقساطی در شرایط فعلی یک ضرورت به نظر می‌رسد، اما در شرایطی که فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا متوقف شده است، چاره چیست؟ در ادامه در این باره بیشتر صحبت می‌کنیم.

خرید اقساطی خودرو از کجا؟

ایران خودرو و سایپا آخرین دفعاتی که اقدام به عرضه محصولاتشان کردند، شرایط عجیب و غریبی برای متقاضیان درنظر گرفته بودند، از تعداد محدود خودرویی که عرضه شد گرفته تا شرایط قرعه کشی و موکول کردن زمان واگذاری خودروها به چند ماه بعد.

مسلم است که این شرایط در وضعیت اقتصادی تورم‌پرور ما بیش از همه به ضرر مردم تمام می‌شود؛ چراکه خودروساز با توجه به نوسان بازار، در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو یا سایپا در آینده با بالا کشیدن قیمت خودرو، هزینه‌های جانبی خود را تامین می‌کند، اما مشتری با انباشت پس‌انداز به مدت چند ماه با کاهش قدرت خرید مواجه می‌شود.

مثال ساده اینکه ممکن است شما اکنون ۱۰۰ میلیون تومان پس‌انداز در حسابتان داشته باشید و قصد خرید خودرو دارید. خب، واضح است که با این مبلغ امکان خرید نقدی یک خودروی صفر برای شما وجود ندارد.

حال چاره چیست؟ بله! شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو یا سایپا. در واقع اگر طرح‌ها همین فردا اعلام شوند و شما بتوانید در آن شرکت کنید و خودروی خریداری شده را فورا تحویل بگیرید، همه چیز خوب اتفاق افتاده است.

اما اگر قرار باشد شما ثبت نام کنید و شاید شش ماه یا شاید یک سال دیگر برنده قرعه‌کشی شوید، از ارزش پول شما کاسته می‌شود. به‌عبارتی شش ماه پیش با پس‌انداز ۱۰۰ میلیونی خود می‌توانستید یک خودرو سطح کیفی B را با شرایط اقساطی بخرید، اما اکنون باید به سراغ محصولات سطح C و یا شاید D بروید!

این مثال به خوبی ثابت کرد که نمی‌توان منتظر ماند تا شرکت‌های خودروساز ایرانی طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا را برای عرضه محصولاتشان ارائه دهند.

حتما می‌پرسید، اکنون چاره چیست؟ پاسخ، مراجعه به مجموعه‌های معتبر بازار خودرو نظیر سایا خودرو است. مجموعه‌ای خوشنام که سابقه انجام صدها معامله موفق را در کارنامه دارد و حتی یک مورد نارضایتی از خدمات آن تا کنون گزارش نشده است.

شرایط سایا خودرو برای فروش اقساطی خودرو

خرید اقساطی خودرو از سایا خودرو با تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار همراه خواهد بود. یعنی دیگر نه از آن انتظارهای کشنده خبری است، نه دغدغه‌ای برای نشستن پشت فرمان خودرو جدید، وجود دارد.

از طرفی با هر میزان سرمایه می‌توانید برای خرید ماشین اقساطی اقدام کنید. بله! هر میزان! جالب‌تر اینکه بدون پیش‌پرداخت، بدون چک و ضامن هم می‌توانید با سایا خودرو معامله کنید!

انواع طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا و دیگر خودروسازان ایرانی و خارجی هم با شرایطی که عنوان شد، برای رفاه حال هم‌وطنان سراسر کشور از سوی سایا خودرو در نظر گرفته شده است.

در ادامه به معرفی چند نمونه از برترین و باکیفیت‌ترین خودروهای وطنی که زیر ۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارند و برای اقشار متوسط جامعه مناسب هستند می‌پردازیم.

  • تندر ۹۰

تندر ۹۰ از آن خودروهایی است که در وصفش می‌توان گفت، هرچه خوبان همه دارند، او تنها دارد!

زیبایی ظاهری، در کنار کابین جادار، ایمنی مناسب، تجهیزات رفاهی مطلوب و پیشرانه قدرتمند سبب شده است تا این خودرو برای عده زیادی محبوب باشد.

مصرف سوخت تندر ۹۰ پایین است و استهلاک کم آن نیز از مزایای این خودرو محسوب می‌شود.

تندر ۹۰ بازار دست دوم خوبی هم دارد و هر زمان که به پول احتیاج داشتید و یا قصد تعویض  آن را داشتید، به‌راحتی می‌توانید به وجه نقد تبدیلش کنید.

امکان خرید این خودرو هم ‌اکنون در قالب طرح فروش اقساطی ایران خودرو از سوی سایا خودرو فراهم شده است.

 

  • پژو ۲۰۷ دنده‌ای

پژو از همان ۴ دهه قبل که پایش را به ایران گذاشت تا همین امروز که این مقاله در حال نگارش است، همواره یکی از محبوب‌ترین برند‌های خودرو نزد مردم کشورمان بوده است.

محصولات شرکت فرانسوی پژو که توسط مهندسان ایران خودرو، بومی‌سازی و عرضه شد، همواره رکورد خرید اقساطی خودرو را جابجا کرده است و پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷، پژو پارس و پژو ۲۰۰۸ در انواع تیپ و مدل‌ها از این جمله‌اند.

پژو ۲۰۷ با یک موتور TU5 قدرتمند، شتاب بالا و بدنه‌ای جذاب و جوان‌پسند یک انتخاب عالی برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو است.

ایمنی مناسب، تجهیزات رفاهی مطلوب و خدمات پس از فروش گسترده، سبب شده است تا این شیر فرانسوی‌الاصل یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید اقساطی خودرو زیر ۳۰۰ میلیون تومان باشد.

جمع‌بندی

در شرایطی که امکان خرید اقساطی ماشین‌های ساخت ایران خودرو و سایپا از این کارخانه‌ها وجود ندارد، سایا خودرو با شرایطی استثنایی،  به پر کردن این خلا و خدمت به هم‌وطنان اقدام کرده است.

با هر شرایط مالی که دارید، می‌توانید با استفاده از شرایط منعطف سایا خودرو، برای خرید اقساطی خودرو اقدام کنید. مبلغ و بازه زمانی پرداخت اقساط، متناسب با توان مالی شما تنظیم خواهد شد و شرایط به‌گونه ای پیش نمی‌رود که فشار مالی مضاعفی به خانواده شما تحمیل شود.

برای آگاهی از طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا و دیگر شرکت‌ها و نیز اطلاع از لیست خودروهای زیر ۳۰۰ میلیون تومان، می‌توانید با کارشناسان بخش فروش این مجموعه، تماس حاصل کرده و از خدمات مشاوره رایگان هم بهره‌مند شوید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (4444 ديدگاه)

    یه عمر هستش که به بهانه حمایت از تولید صنعت خودروسازی داخلی اونم بعد از ۴۳ سال حمایت خودروسازای وطنی همچنان به تولید پژو ۴۰۵ و سمند و ال ۹۰ مشغول هستن که این دیگه مردم رو راضی نمیکنه ….. چیزی حدود ۳۰ درصد قیمت تموم شده ماشینای تولید داخل به عنوان مالیاتو شماره گذاریو ارزش افزوده و بیمه به دولت پرداخت میشه که دولت میتونه واسه عرضه ماشین ارزون قیمت از این درآمدای خودش چشم پوشی کنه و علاوه بر اون بخاطر سوء مدیریتای سابق چیزی در حدود ۲۰ درصد قیمت تموم شده هر ماشین تولیدیم بابت بهره و جریمه وامهای پرداخت شده به خودروسازا تو دهه های ۸۰ و ۹۰ گرفته میشه که در حال حاضر تاوان اینا را هم مردمو مشتریا میدن!!!! ….. پس میشه گفت حدود ۵۰ درصد قیمت ماشینای سایپا و ایرانخودرو من درآورد و غیر اصولی هستش و حالا هزینه های تولیدیم که بجای خود

    موافقم 12
    مخالفم 2
  2. فرید

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (203 ديدگاه)

    من یه ایده دارم و شروع کردم و تا حدودی جلو رفتم. هر کدوم از دوستان میخواد شراکت کنه یا نظری داره در خدمتم.
    بعد قطعی شدن رای مجلس درخصوص واردات خودرو، میخوام خودروهای کارکرده مدل 2000 تا 2012 رو وارد کنم. این خودروها که ده سال به بالا کارکرده اند، تو خارج قیمتهای پایینی داره. اگه شبکه منسجمی تو کشور باشیم میتونیم با قیمت پایین و تعداد بالا این ماشین ها رو بخریم و با قیمت پایین تو ایران بفروشیم.
    خیلی از کشورهای جهان سوم مثل عراق و افغانستان دارند این کارو میکنند.
    باور کنید این خودروهای استوک خارجی خیلی بهتر از تولیدات داخلی است.
    فکر کن آزرای 2008 رو بتونی 300 میلیون بخری یا بنز E240 کدل 2003 رو 400 میلیون بخری یا پرادو 2006 حدود 500 میلیون باشه.
    نظرتون چیه؟

    موافقم 6
    مخالفم 6
    1. حمید

      ۲۸ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (97 ديدگاه)

      ۱. خودروی قبل از ۲۰۱۷ اجازه واردات نداره
      ۲. کلا طرح رفت رو هوا

      موافقم 6
      مخالفم 1
    2. فرامرز

      ۲۸ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      آزرای ۲۰۰۸ چه خبر ۳۰۰ میلیون؟ اگه گمرک و هزینه های دیگه نباشه راحت زیر ۲۰۰ میشه آورد. الان تو آلمان که ماشین مثل امارات و آمریکا ارزون نیست با ۳۰۰ میلیون یعنی ۹۰۰۰ یورو مرسدس ای ۳۰۰ سال ۲۰۰۸ میشه گرفت. آزرا ۲۰۰۸ که تو خارج حکم دستمال کاغذی رو داره

      موافقم 5
      مخالفم 1
    3. عرفان

      ۲۸ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (229 ديدگاه)

      ماشینای بالای سه سال کارکرد رو نمیشه آورد
      جالبه که شما میگید تا حدودی ایدتون رو جلو بردید یه بار تبصره ها رو نخوندین یعنی ؟؟؟؟
      نکته دیگه
      برا اینکه بتونید وارد کنید بااااید کالایی رو صادر کنید و به جاش به همون میزان ماشین بیارید
      اگه نتونید چیزی صادر کنید اجازه واردات به شما داده نمیشه

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. افشار

        ۲۸ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (692 ديدگاه)

        اون تبصره خودروهای دست دوم حذف شده و فقط خودروهای صفر کیلومتر که شرایط طرح رو داشته باشه می شود وارد کرد و تازه مجمع تشخیص مصلحت نظام هم با طرح واردات خودرویی که مجلس تصویب کرد مخالفت کرده

        موافقم 1
        مخالفم 1
    4. ARMAN

      ۲۸ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (325 ديدگاه)

      ایده خوبی فرید جان ولی متاسفانه زیر 2018 نمیذارن وارد کنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. King918

      ۱۱ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2 ديدگاه)

      عالی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. علی

    ۴ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (377 ديدگاه)

    آره مردم بیاین برلیانس h330 و ام وی ام 315 و جیلی امگرند و ول کنید این آشغالا ساخته شده با جنس درجه 4 چینی تو شرکت ایران خودرو رو بخرین !

    مسخره کردین مردم و ؟

    البته شما باید از یه جایی پول در بیارید پس طبیعیه از تولیدات ملی حمایت کنید !!

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا