ایستگاه خبر

صدور حکم جمع‌آوری 30 هزار خودروی معیوب داخلی از بازار

سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری اعلام کرد طی سال ۷۳ تا ۹۷،تعداد ۵ هزار و ۸۰۲ پرونده در حوزه خودرو داشتیم که ۵ هزار و ۶۰۴ پرونده در حوزه کالا و خدمات و ۱۹۸ پرونده مربوط به قاچاق خودرو بوده است. از این تعداد متهمین، ۵۱۳ پرونده با ارائه مدارک حکم برائت گرفته‌اند و ۲۰۱ پرونده به دلیل عدم صلاحیت در رسیدگی به مراجع ذی‌صلاح ارسال شده است.

رایگانی اضافه کرد:

برای ۹۱۳ پرونده قرار صادر شد و متخلفین در ۷۶۶ پرونده به پرداخت ۲۹۳ میلیارد جزای نقدی در حق دولت محکوم شده‌اند و مابقی هم در دست رسیدگی قرار دارد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به پرونده یکی از خودروسازان داخلی گفت:

در این پرونده طبق تشخیص شعبه حکم به جمع‌آوری حدود ۳۰ هزار خودرو داده شد که این خودروها مشکل فنی دارند و باید حل شود. طبق توافق با این خودروساز در یکی دو هفته آینده با حضور تیم مشترک کارشناس خودرو، شعبه رسیدگی‌کننده و مسئولان مورد نیاز از طرف سازمان، خط تولید این خودرو را مورد بازدید قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد:

اگر با نظرات اصلاحی، این خط تولید قابل اصلاح باشد، باید ایرادات به‌صورت کارشناسی برطرف شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا