ایستگاه خبر

آغاز طرح ویژه خرید و جایگزینی خودروهای کارکرده ام‌جی

قائم‌مقام شرکت مدیا موتورز نماینده رسمی محصولات ام‌جی، از آغاز طرح ویژه خرید و جایگزینی خودروهای کارکرده MG خبر داد. حمید نوروزی با اشاره به طرح خرید و جایگزینی خودروهای کارکرده شرکت مدیا موتورز، افزود: مدیاموتورز بر اساس استراتژی بلندمدت خود و توسعه فعالیت‌ها و همچنین در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به خانواده بزرگ این مجموعه، افزایش رضایت‌مندی، کنترل بازار و حفظ منافع مشتری این طرح را به اجرا در می‌آورد.


وی با بیان اینکه در حال حاضر این طرح تنها توسط دفتر مرکزی مدیا موتورز به اجرا در می‌آید، ادامه داد: طرح ویژه خرید و جایگزینی خودروهای کارکرده MG تمامی محصولات وارداتی این برند از ابتدا تاکنون را شامل می‌شود.

قائم‌مقام شرکت مدیا موتورز در ادامه به ویژگی‌های این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: ضوابط و استانداردهای مشخصی برای طرح خرید و جایگزینی تدوین شده و درصورتی‌که مشتریان تمایل داشته باشند، همکاران ما پس از بررسی خودرو و مطابقت با ضوابط مشخص، اقدام به قیمت‌گذاری کارشناسی و خرید خودرو کرده و محصولات جدید مدیا موتورز یعنی خودروی سواری MG GT و شاسی‌بلند MG GS با تسهیلات و شرایط ویژه‌ای نظیر تخفیف، اقساط بلندمدت و بدون کارمزد در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

قائم‌مقام شرکت مدیا موتورز گفت: برای طرح ویژه خرید و جایگزینی خودروهای کارکرده MG، فازهای دیگری نیز برنامه‌ریزی شده است که امیدواریم در آینده آنها را اجرایی کنیم.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت آگاهی هرچه بیشتر از این طرح و ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن ۲۳۵۲۹۳۱۲- ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا