ایستگاه خبر

لوازم یدکی اچ سی کراس

رپورتاژ: امروزه در جهان صنعت خودرو سازی با تولید انبوه وعرضه آن در بازار، مخصوصا در کشورهای جهان سومی استفاده از وسایل نقیله عمومی هر روز جای خود را به خرید خودروهای شخصی می دهد. درصد بالایی از ترددهای بین شهری خودروهای تک سرنشین است که نه تنها کنترل نظم وقوانین سخت تر می شود بلکه از لحاظ محیط زیستی آسیب های زیادی به همراه دارد ،ولی با این حال  یکی از  الویت های هر خانواده  خرید خودورمی باشد .با خرید خودرو اچ سی کراس باید به فکر تامیین لوازم یدکی اچ سی کراس هم باشیم .افراد زیادی حتی بعد از خرید یک اتومبیل شیک باز هم علاقه زیادی به تغییرات ظاهری و داخلی یا تقویت موتوری دارند. بعد از انتخاب و خرید خودرو اچ سی کراس یکی از اصلی ترین نیازها، تامیین قطعات یدکی موتوری و ظاهری خودرو می باشد .با شناخت فروشگاهی با سابقه و تنوع قطعات در لوازم یدکی اچ سی کراس درصد بالایی از نگرانی ها به امنیت خاطر تبدیل می شود.

انواع قطعات یدکی اچ سی کراس

شرکت دانگ فنگ در سال ۲۰۱۰ خودرو اچ سی کراس را در نمایشگاه پکن  رو نمایی کرد. ایران خودور در سال ۱۳۹۵ شمسی تولید و منتاژ این خودرو را اعلام کرد . این خودرو نسخه کراس اوور دانگ فنگ S30 می باشد. قطعات یدکی اچ سی کراس در دسته بندی موتوری و بدنه در بازار عرضه می شود که با میزان کیفیت  قمیت گذاری می شود. الویت ما در خرید لوازم یدکی اچ سی کراس کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد .بعضی از فرشگاها در سرار کشور با نشان اعتماد و سابقه فروش لوازم یدکی اچ سی کراس به صورت تک و عمده و تضمین اصالت کالا با مناسب ترین قیمت توانسته اند جایگاه خاصی در این صنف داشته باشند .با تحقیق و یک سرچ مختصردر سایت های مختطف می توانید به راحتی این فروشگاه‌های برگزیده را پیدا کنید.

خرید لوازم یدکی اچ سی کراس

برای خرید لوازم اچ سی کراس  نیاز ما به فروشگاهی می باشد که به جز کیفیت بالای قطعات یدکی اچ سی کراس از قیمت مناسب هم بهرمند شویم . فروشگاه سون پارت با داشتن سابقه زیاد و جلب اعتماد مشتریان خود با ضمانت کالا و سایت  معتبر فروش لوازم یدکی اچ سی کراس  به صورت  حضوری ، آنلاین و ارسال آن به تمامی نقاط کشور پاسخگوی مشتریان عزیز می باشد.

فروشگاه سون پارت با سابقه واردات و عرضه قطعات یدکی اچ سی کراس  با برند اصلی شرکت و پخش انواع  قطعات یدکی خودروهای چینی با  قیمت مناسب و پاسخگویی سریع خدمتگزار مشتریان خود می باشد . سون پارت  قطعات یدکی خودروها را در دسته های موتوری ، بدنه و جلوبندی به سراسر کشور به فروش می رساند.این فروشگاه در زمینه  فروش لوازم یدکی خودروهای چینی از جمله بسترن ، هایما ، چانگان و آریو با شماره های ۰۲۱۳۶۰۵۵۹۵۵ و ۰۹۱۰۹۰۱۲۴۹۹  پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. AMG_73/JUST AMG/SLS/CLS/G////

    ۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    این کجاش cross هست؟

    موافقم 6
    مخالفم 5
  2. امیر

    ۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (61 ديدگاه)

    چقدر از این ماشین بدم میاد چقدرررر این ماشین زشته چقدررر خریدارانش آدمهای….

    موافقم 8
    مخالفم 13
    1. ASHKAR

      ۸ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1 ديدگاه)

      یکی از بهترین ماشینای منتاژ ایرانه سواریش نرمه گیربکسش فوقالعادس موتورشم که همون tu5 هیچی کم نداره .شاید طراحی جالبی نداشته باشه ولی از خودروهای داخلی خیلی بهتره تو هم اگه خوشت نمیائ مجبور نیستی نگاش کنی سوارش شی یا نظر بدی راجبش پرفسور

      موافقم 8
      مخالفم 5
    2. رحیمی

      ۸ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (6 ديدگاه)

      و شما چه ذهن زشتی دارید

      موافقم 6
      مخالفم 3
  3. MR.JJ

    ۸ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (109 ديدگاه)

    پدال جان این مطالب در شان تو نیست
    ما تورو به خاطر اینکه عشق و رویاهای مارو معرفی میکنی دوست داریم نه قطعات یدکی h30c
    خجالت بکش !!!

    موافقم 10
    مخالفم 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا