ایسوزو

ایسوزو دی مکس XTR، ترکیبی از خشونت و کارایی!

ایسوزو از پروتوتایپ دی مکس XTR در نمایشگاه خودروهای تجاری رونمایی کرده است. این خودرو اواخر سال جاری به نمونه‌ای آماده‌ی تولید تبدیل خواهد شد و قیمت پایه‌ی ۳۳۹۹۹ پوندی خواهد داشت.


این خودرو به لطف سیستم تعلیق سفارشی، کیت بدنه‌ی گیرا، افزایش ۲۵۰ میلی‌متری ارتفاع بدنه، دیسک‌های ترمز پرفورمنس در جلو، رینگ‌های ۱۷ اینچی و لاستیک‌های ویژه قابلیت‌های آفرود قابل‌توجهی دارد.


ایسوزو به منظور بهبود جذابیت بصری دی مکس XTR از کیت بدنه‌ی سفارشی استفاده کرده است. این کیت از گارد سپر جلو، محافظ کاپوت، فریم چراغ‌های جلو، قوس‌های چرخ بزرگ‌تر، سپر عقب و اسپویلر روی درب پشتی تشکیل شده است. از دیگر تغییرات بدنه می‌توان به پوشش مشکی آینه‌های جانبی و دستگیره‌های درب اشاره کرد. شیشه‌های عقب تیره نیز بر خشونت این خودرو تأکید دارند.


اما این خودرو با رنگ‌های بدنه‌ی سفید، نقره‌ای، خاکستری و مشکی در دسترس بوده و در سیستم تعلیق و سیستم ترمز نیز رنگ سبز گیرایی به چشم می‌خورد.


داخل کابین دی مکس XTR شاهد صندلی‌های جلوی گرم شونده‌ای هستیم که دارای پوشش چرم، جیر و فیبر کربن و دوخت‌های سبز روی بالشتک‌های کناری می‌باشند. لوگوی XTR نیز روی بخش پشتی صندلی‌ها و پشت‌سری مرکزی عقب به چشم می‌خورد.


مورد بعدی غربیلک فرمان D شکل است که به‌طور سورپرایز کننده‌ای اسپورت بوده و مخصوصاً برای یک پیکاپ جذاب به نظر می‌رسد. روی این فرمان پوشش چرم و جیر و دوخت‌های سبز دیده می‌شود.

این کمپانی درباره‌ی محصول جدید خود می‌گوید:

ایسوزو دی مکس XTR جدید پیکاپی منحصربه‌فرد و راضی‌کننده است که توانایی‌های آفرود قابل‌توجهی دارد. این خودرو فاصله‌ی بین مدل‌های دی مکس را پر کرده و به ما اجازه می‌دهد تا جذابیت برند خود را گسترده‌تر کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    بد نشده
    مث هایلوکس شده تقریبا و نکته منفیش اینه ک اصلا زیبا نیس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (2033 ديدگاه)

      خدایش هایلوکس رو با این مقایسه میکنی!!؟
      هایلوکس از لحاظ کابین و زیبای ظاهری و فنی یه چیز دیگه هس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. me84

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    به به به. خوشم اومد خیلی زیاد.
    ایسوزو کلا کیفیت بالایی داره. موتورهای دیزلیش مرگ ندارن و خیلی هم کم خرجن. در حدی که کامیونت هاش که تو ایران هم بهمن دیزل تولید میکنه تو آمریکا با برند جنرال موتورز تولید و بفروش میرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Khosrow

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    این چرا اینقدر قیافش بلاتکلیفه ؟ ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا