اینفینیتی QX30 2018.5، مجهزتر و گران‌تر!

پس از به‌روزرسانی اینفینیتی QX30 بازار اروپا در اوایل سال جاری هم‌اکنون زمان اعمال برخی تغییرات روی نسخه آمریکایی این خودرو نیز فرا رسیده است.


این خودرو که هم‌اکنون اینفینیتی QX30 2018.5 نامیده می‌شود به‌صورت استاندارد از ترمز اضطراری خودکار سود می‌برد. علیرغم اضافه شدن این سیستم کمک راننده، قیمت‌گذاری مدل پایه تغییری نکرده و با قیمت 30945 دلاری عرضه می‌شود.


پس از مدل پایه Pure به نسخه لوکس می‌رسیم که 200 دلار گران‌تر از قبل شده و هم‌اکنون بهای 33759 دلاری دارد. این قیمت بیشتر به خاطر اضافه شدن سقف پانورامیک استاندارد بوده ولی یک نقطه‌ضعف هم وجود دارد که آن حذف پوشش چرمی کابین می‌باشد. طرفداران این خودروساز می‌دانند که مدل بزرگ‌تر Q50 هم برای سال 2018 همین اصلاحات را تجربه کرده است.


در پله بعدی نسخه لوکس‌تر Essential با قیمت 37695 دلار قرار دارد که افزایش قیمت 1400 دلاری را تجربه کرده است. این خودرو هم‌اکنون به‌صورت استاندارد از سیستم ناوبری ماهواره‌ای سود می‌برد که دارای پایش محیطی با تشخیص اشیای متحرک می‌باشد. مشتریان برای خرید QX30 2018.5 نیز باید حداقل 40895 دلار بپردازند که 1400 دلار بیشتر از قبل است.


موضوع سورپرایز کننده اینکه مدل اسپورت به عنوان پرچم‌دار مطرح نبوده زیرا این عنوان به نسخه Essential چهار چرخ محرک می‌رسد که قیمت 41195 دلاری دارد. این نسخه نیز 1450 دلار گران‌تر شده و در آن شاهد پکیج مشکی هستیم که شامل رینگ‌های 19 اینچی، پوشش نقره‌ای آینه‌های جانبی، پارچه مشکی با دوخت‌های متضاد و… می‌باشد.


طرفداران اینفینیتی شاید متوجه شده باشند که تریم های این خودرو نام متفاوتی به خود گرفته و باید گفت نسخه‌های بیس، لاکچری و پریمیوم قبلی هم‌اکنون Pure، Luxe و Essential نام داشته و نسخه اسپورت بدون تغییر باقی مانده است.


توضیح: تصاویر به اینفینیتی QX30 2018 تعلق دارند.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

3 دیدگاه

  1. NAVID۰۰۹۸
    سوابق: (896 دیدگاه) ,

    QX30 ماشین لاکچری اسپورته که در پشت لکسوس nx و جلوتر از آکورا قرار میگیره .
    نمیدونم چرا قسمت میانی کنسولش منو یاد نسل قبلی رنو کولئوس میندازه (( منظورم زیر دریچه های وسط هست )) .
    اما اینفینیتی QX50 برید ببینید و لذت ببرید اَزَش ، که بنظر من از لکسوس و آکورا بسیار جلوتر در حرکته و طراحی داخلیش در کلاس خودش بینظیره .
    اونقدر زیباست که بین سادگی و پیچیدگی طراحی یه کُنتراست خاصی ایجاد کرده .

    پاسخ
    1. sina
      سوابق: (1417 دیدگاه) ,

      نویدجان
      QX30 تو کلاس ساب کامپکت ها قرار میگیره که لکسس UX رو تو اون کلاس و اکورا محصولی رو تو اون کلاس نداره (CDX مخصوص بازار چین هست فقط).
      اما QX50 k تو کلاس کامپکت ها قرار میگیره که NX و RDX تو کلاسش هستن و بنظر من هر دوتاشون از اینفینیتی بهتره هستن بخصوص اکورای جدید.

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.