اینفینیتی

فرصت حضور در تیم مهندسی فرمول یک از طریق اینفینیتی

«آکادمی مهندسی عملکرد» اینفینیتی تنها برای ۲ سال است که برگزار می‌شود، ولی همین حالا نیز به عنوان محلی برای شناخت نسل بعدی مهندسان برجسته دنیای خودرو مطرح شده است. نامزدهای برگزیده در نهایت فرصت این را خواهند داشت که به مدت یک سال با اینفینیتی و تیم فرمول یک «ردبول رسینگ» همراه شوند.

Alex Allmandinger
Alex Allmandinger
پنج ناحیه مختلف جهان شامل روسیه، غرب اروپا، چین، عربستان سعودی و امریکا، به این منظور انتخاب شدند. هزاران دانشجو برای شرکت در این رقابت ثبت‌نام کرده بودند، ولی در هر ناحیه تنها ۱۰ فینالیست موفق شدند که در رقابت نهایی حضور داشته باشند. توماسو ولپه (Tommaso Volpe)، مدیر جهانی فرمول یک اینفینیتی در این رابطه می‌گوید:

پس از بررسی‌های دقیق با مجموعه‌ای از داوران از اینفینیتی و اینفینیتی رد بول ریسینگ، این الکس آلماندینگر (Alex Allmandinger) ۲۲ ساله بود که به عنوان یکی از پنج برنده نهایی انتخاب شد. «الکس» دانشجوی مهندسی در دانشگاه ایلینویز است. وی از ماه آینده در ساختمان مرکزی اینفینیتی ردبول ریسینگ در «میلتون کینس» انگلستان مشغول به کار خواهد شد. این دوره یک ساله برای «الکس آلماندینگر» شامل ۸ ماه در طراحی خودرو و ۴ ماه دیگر در مرکز فنی اروپایی اینفینیتی در «کرانفیلد» خواهد بود.

«آلماندینگر» همچنین در زمینه الکترونیک و آئرودینامیک نیز مشارکت خواهد داشت. وی اضافه می‌کند:

من هنوز وارد این ماجرا نشده‌ام، ولی بی‌نهایت برای شرکت در رقابت «آکادمی مهندسی عملکرد اینفینیتی» هیجان‌زده بودم. این رؤیایی است که واقعاً به حقیقت پیوسته است و برای شروع آن، هر لحظه انتظار می‌کشم. این یک سال، بهترین ۱۲ ماه آموزشی من در زندگی خواهد بود.

تکنولوژی فرمول یک، روز به روز در حال پیشرفت و ترقی است و از «آلماندینگر» نیز انتظار می‌رود که ارتباط و هماهنگی بین تیم مسابقه و خودروهای جاده‌ای اینفینیتی را تسهیل کند. وی قرار است حجم زیادی از این کار را در مرکز فنی اروپایی اینفینیتی انجام دهد. «توماسو ولپه» در این زمینه می‌گوید:

ارتباط فرمول یک با صنعت اتومیبیل، روز به روز نزدیک‌تر می‌شود و بیشترین تمرکز در سال جاری، بر روی توسعه خودروهای جاده‌ای خواهد بود. ما نسل جدیدی از مهندسان را آموزش می‌دهیم تا در آینده نقشی کلیدی را در بین این دو صنعت (خودروهای جاده‌ای و خودروهای مسابقه‌ای) ایفا کنند.

«الکس» اهل «کریستال‌ لیک» در ایلینویز امریکا است و در بریتانیا می‌خواهد با یک فرهنگ جدید آشنا شده و همین طور به بخش‌‌های دیگر قاره اروپا سفر کند. همچنین وی به این موضوع اشاره دارد که این کار را به تنهایی انجام نداده و دوستان و خانواده، بزرگترین حامیانش در این راه بوده‌اند. «الکس» می‌گوید:

وقتی بین جمعی باشید که آنها هم به همان اندازه شما بخواهند موفق شوند، این شرایط واقعاً شگفت‌انگیز است.

Alex Allmandinger
Alex Allmandinger
اینفینیتی رد بول ریسینگ تیمی است که چهار قهرمان مسابقات فرمول یک جهان شده است و برای ادامه موفقیت‌هایش، از چنین رویکردهایی کمک گرفته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. MPH

    ۷ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (251 ديدگاه)

    اینو ببینید
    http://www.asrekhodro.com/News/67067/%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C-%DB%8C%D8%A7-%D8%A2%D8%A8-%D8%B1%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C
    مهمترین قسمتشم اینه:
    عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه بسیاری از خودروهای ساخت داخل از خودروهای ساخت خارج به لحاظ کیفیت بالاتر هستند، تأکید کرد: به عنوان مثال بسیاری از تولیدات داخلی از تولیدات چینی کیفیت بالاتری دارند…..
    تولید داخل؟؟؟حتما نمیدونه بیشتر لوازم همین اشغالا هم مال چینه!!!
    دیگه نمیدونم چی بگم تازه بعد از این همه سال مردم به اینا بدهکارم هستن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. rasa

    ۷ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (85 ديدگاه)

    سلام دوستان
    یه سوال بی ربط به موضوع ( ببخشید)
    دوستانی که از مناطق ازاد ( ترجیحا ارس) اطلاع دارن این ماشینایی که وارد می شه باید صفر باشه ولی تا دو سال قبل می شه هر ماشینی که صفر هست رو اورد درسته؟؟؟
    الان اگه یه ماشینه دست دوم بگیری بعد این که کیلومترش رو صفر کردین می شه وارد کرد؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hitler

      ۷ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (499 ديدگاه)

      اگه ماشین تا قبل از شهریور 93 وارد شده باشه و مدلش زیر 2012نباشه.(صفر کارکرده فرق نداره) میشه آورد.
      اگه بخواین الان وارد کنید،حتما باید صفر باشه و زیر 2500 سی سی.(با اینکه قبلا وارد کردن خودروی کارکرده تا دوسال قبل از تاریخ ورود امکان داشت ولی واردکنندگان نمی آوردند،الان نمیشه کارکرده آورد)
      برای مثال در 2014 میتونستید فقط مدل دوسال قبل رو وارد کنید،یعنی 2012.2013

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. rasa

        ۷ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (85 ديدگاه)

        ممنون از پاسختون این جریانه 2500 cc رو مثل این که می شه تا 4 لیتر با تعهد حل کرد ولی ایا می شه مثلن الان یه ماشینه ساخت 2013 رو اورد؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. سامان از تبریز

      ۷ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      داداش الان از دبی نمونه های کم کارکردشونم واسه ارس میارن شرکت الفا خودرو که دفترش هم نزدیک هتل مرمر هست یکی از دوستهامه به نام فرشاد فدایی اذر خواستی برو اونجا کلا همه چی رو برات توضیح میده
      ولی تا اونجایی که من میدونم الان میتونی مدل 2014 کم کارکرد رو بیاری

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. rasa

        ۸ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (85 ديدگاه)

        سامان دمت گرم
        ممنون :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. M3 RS 4D

    ۷ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (108 ديدگاه)

    اونا دنبال تکنولوژی و پیشرفتن ….
    ما دنبال *** گمشده …

    چجوری دارن پیشرفت میکنن و ما باید ببینیم و حسرت بخوریم ***

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. shahryar

    ۷ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (237 ديدگاه)

    عربستان…..-_-

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. AHMADREZA

    ۷ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    دمشون گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Xman

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (546 ديدگاه)

    دمشون گرم!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا