اینفینیتیلینکلن

دوئل اینفینیتی QX80 و لینکلن نویگیتور

مرحلهٔ مقدماتی، گروه هفدهم، شاسی‌بلندهای فول سایز لوکس، دوئل دوم

نتایج دوئل قبلی بین کادیلاک اسکالید و لکسس LX

مجموع آراء: ۱۷۵۴

آراء کادیلاک: ۱۲۹۶

آراء لکسس: ۴۵۸

پیروز دوئل: کادیلاک اسکالید با کسب ۷۴ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

کادیلاک اسکالید

لکسس LX

کادیلاک اسکالید

لینکلن نویگیتور

اینفینیتی QX80

؟

مرسدس بنز GLS

رنجروور

؟

ب‌ام‌و X7

جیپ واگنییر

؟

لینکلن نویگیتور

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۷

پلت‌فرم: T3 فورد

امتیاز از کارانددرایور: ۷.۰ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۱۵,۲۵۲ دستگاه

فروش سه‌ماههٔ نخست ۲۰۲۱ در آمریکا: ۴,۸۳۲ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: پنج ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: سه ستاره

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۲ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: نیروی فراوان پیشرانهٔ V6 توئین توربو، کابین فوق‌العاده جادار، ظاهر سطح بالا

نقاط منفی: پیشرانهٔ پرمصرف، دشواری مانور در ترافیک و هنگام پارک کردن، سواری خشن هنگام عبور از روی دست‌اندازهای بزرگ

چکیده: بدون در نظر گرفتن رقبا، نویگیتور خودرویی تأثیرگذار است اما هنوز هم اصلاحاتی نیاز دارد تا بتواند با نام‌های بزرگ در حوزهٔ شاسی‌بلندهای لوکس رقابت کند

اینفینیتی QX80

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۱ (معرفی فیس‌لیفت بزرگ در نمایشگاه دبی ۲۰۱۷)

پلت‌فرم: آلفا نیسان

امتیاز از کارانددرایور: ۶.۰ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۱۶,۱۲۵ دستگاه

فروش سه‌ماههٔ نخست ۲۰۲۱ در آمریکا: ۴,۳۴۲ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: سه ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: سه ستاره

امتیاز کلی: چهار ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۲ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: استایل بیرونی شیک و چشمگیر، پیشرانهٔ V8 تنفس طبیعی، کابین لوکس و جادار

نقاط منفی: در مقایسه با رقبا قدیمی به نظر می‌رسد، نیسان آرمادا تقریباً به همین اندازه لوکس است، مصرف سوخت بالا

چکیده: بزرگ‌ترین شاسی‌بلند اینفینیتی راحتی و تجمل مناسبی را ارائه می‌کند اما سن و ریشه‌های پاترولی آن مانع از توانایی واقعی برای رقابت می‌شوند

مقایسهٔ مشخصات فنی

لینکلن نویگیتور

اینفینیتی QX80

پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 ۵.۶ لیتری V8
تنفس توئین توربو طبیعی
قدرت ۴۵۰ اسب بخار ۴۰۰ اسب بخار
گشتاور ۶۹۰ نیوتن متر ۵۶۰ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۷ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب یا چهارچرخ عقب یا چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۵.۲ ثانیه ۵.۹ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۳.۸ ثانیه ۱۴.۹ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر/ساعت ۲۱۵ کیلومتر/ساعت
توقف از ۱۱۰ ۵۵.۵ متر ۵۳.۳ متر
شتاب جانبی ۰.۷۶ جی ۰.۷۰ جی
مصرف سوخت ۱۳.۸ لیتر ترکیبی ۱۵.۷ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۸۷ لیتر ۹۸ لیتر
وزن ۲۷۵۱ کیلوگرم ۲۷۴۶ کیلوگرم
ظرفیت بکسل ۳۹۵۰ کیلوگرم ۳۸۵۰ کیلوگرم
طول ۵,۳۳۴ میلی‌متر ۵,۳۰۶ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۳,۱۱۱ میلی‌متر ۳,۰۷۶ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۵۴۰ لیتر ۴۸۰
ظرفیت سرنشین ۷ نفر ۷ نفر
قیمت پایه آمریکا ۷۷,۴۸۰ دلار ۶۶,۱۴۵ دلار
قیمت موردبررسی ۸۰,۱۵۰ دلار ۷۰,۴۴۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام شاسی‌بلند فول‌سایز لوکس را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. محمد رستمی نژاد

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    من اینجا اینفینیتی QX80 سوار شدم
    صندلی های خیلی بزرگی داشت
    ولی به‌خصوص قدیمی بودن رو میشد مشاهده کرد .
    نمیدونم چه‌روشی هست که ژاپنی ها در پیش گرفتن
    اینکه یک ماشین رو ۲۰ سال تولید کرد ، بدون تفیر. ، مگر فیس لیفت های معمولی.

    موافقم 11
    مخالفم 1
    1. Ninja

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      چون برای اینکه جایگزینش همه جوره مثل خودش خوب باشه نمیتونن بسازن درضمن قضیه چلنجر هم همینه و اونتادور یا بزار یه مثال بزنم ایا اس اف نود همه جوره بهتر از لافراریه بهتر هستا ولی نه از همه لحاظ ایا ۴۸۸ بهتر از ۴۵۸ هست یا ایا ۸۱۲ بهتر از اف ۱۲ هست البته نمیخوام به فراری توهین کنم فراری همیشه طی گذشت چند سال یه ماشین جانشین میده بیرون طبق سنت برا همین بعضیها عالی درمیان ولی بعضیا هنوز مثل نسل قبل نیستن یا مثلا کامارو نسل جدید یا بی ام و سری ۳ و سری ۴ جدید یا اکثر مدل های جدید بنز خوب هستن ولی ابهت قبل رو ندارن یا سوپرا همه ی این ماشینا مخصوصا سوپرا برای عجله کردن اینطوری دراومدن ولی ماشینایی که روش خوب کار شده مثل نیسان پاترول و نیسان زد ۴۰۰

      موافقم 6
      مخالفم 3
      1. محمد رستمی نژاد

        ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1180 ديدگاه)

        خب به نظرم تنها دلیل مشترک شون اینکه که هزینه نمیکنم برای ماشین هاشون
        مثلا یک طراح که نه کسی میشناسش نه کسی ازش چیزی میدونه رو آوردن M4 وM3 رو طراحی کرده ، هیچ دلیلی نمیبینم که یک طراح ناشناخته رو بیارم
        حتی شاید بگین که ازش. آزمون گرفتن و آزمایش اش کردن ، ولی هرچی باشه، نباید اینقدر عجولانه کار کرد.
        برای ژاپنی ها هم خب منطقی نیست یک ماشین مدام تولید بشه بدون تغیر ، حداقل هرسال یک کار هایی بکنن ، تریم های مختلف ، افزایش کیفیت ، و خیلی کار های دیگه که طولانی هست بگم(خودتون میدونید)

        موافقم 3
        مخالفم 1
      2. محمد امین

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2168 ديدگاه)

        گفتی ابهت مرسدس یاد slr و c63 bs و sls افتادم ، واقعا ابهتی داشتن،نسل جدید شاید پرفورمنس بهتری داشته باشن اما بعضی موقع اون شکوه رو ندارن
        اره واقعا شکوه گذشته چیز دیگری بود
        البته فقط یه چیز بگم ، sf90 پرفورمنسش بهتر از لافراری هست همه نظر ولی جانشینش نیست چون جانشین یه هایپر کار یه هایپر کار هست دیگه

        موافقم 2
        مخالفم 0
    2. محمد رستمی نژاد

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      نمیدونم چرا کامنت های من و نینجا حذف شدن
      یک لحظه باهم حذف شدند، چرا؟!!!

      موافقم 2
      مخالفم 1
    3. Muty

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1841 ديدگاه)

      ایرانخوردو و سایپا بد آموزی داشته واسه شون

      موافقم 3
      مخالفم 0
    4. Reza

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (5337 ديدگاه)

      لینکلن نویگیتور

      موافقم 5
      مخالفم 0
  2. RezaRs

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1613 ديدگاه)

    من اسکالیدم بیارید هم ممکنه به نویگیتور رای بدم اینجا که جای حرفی نمی مونه البته اسکالیدم خیلی دوس دارم اگه بهم بخورند ولی لینکلن خب علاقه شخصیم بهش بیشتره یعنی میدونین چی میگم از رو منطق نه از رو احساس

    موافقم 7
    مخالفم 1
  3. R@m!n

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    نویگیتور از زمان معرفی نسل جدید سال به سال پیشرفت کرد و تو مدل 2020 بنظرم از اسکالید هم با ارزش تره.
    نسخه بلک لیبل هم که دیگه اوج زرق و برق یه ماشین آمریکایی هست بی نظیره این نسخه.

    موافقم 8
    مخالفم 0
    1. نعمت اله آزموده

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (475 ديدگاه)

      تنها برتری که داخل اینفینیتی دیدم اینه که میدونم چطور درش وا میشه میشه بگید دستیگیره در نویگیتور کجاست؟

      موافقم 6
      مخالفم 0
  4. MOHAMMAD.DEMON

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    یه چیزی بگم واسه usa فن ها
    از فیلم تست هایی که روی کوروت z06 جدید انجام شده
    فهمیدن شتاب صفر تا 100 2.5 ثانیه ثبت میکنه
    من فر خوردم از صدا و شتاب گیریش

    موافقم 12
    مخالفم 0
    1. Ninja

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      افرین داره با اون قیمت ?????

      موافقم 9
      مخالفم 0
      1. AHMET 2002

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1465 ديدگاه)

        این شتاب حتی از هایپر کارای هم به سختی برمیاد اگه واقعی باشه

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. R@m!n

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      منم یه جا خوندم اگر تستای Z06 موفقیت آمیز باشه مدل ZR1 یا اون مدل هیبریدی میرن واسه رکورد شکنی تو نوربرگرینگ

      موافقم 7
      مخالفم 0
      1. MOHAMMAD.DEMON

        ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1430 ديدگاه)

        نسل قبل zr1 توی نوربررینگ راحت میتونست زیر 7 دقیقه رکورد بزنه
        واسه تایید این حرف باید بگم zl1 کامارو 7.16 ثبت کرد که بسیار
        پایین تر از کوروت c7 zr1 هستش از نظر توانایی
        من شک ندارم اگه ببرن z06 نسل جدید رو راحت میتونه زیر 7 دقیقه رکورد بزنه

        موافقم 10
        مخالفم 0
        1. R@m!n

          ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          کوروت قبلی با موتور LT5 خیلی قدرتمند بود اما شاسی و تعلیق کوروت C7 تحمل اون قدرتو نداشت، گیربکسشم قدرتو خوب انتقال نمی داد و زود داغ می کرد. در کل موتور LT5 چیزی فراتر از تصور مهندسین جنرال موتورز دراومد که آمادگیشو نداشتن با اینکه شباهتای زیادی به موتور LT4 داشت. دلیل عدم استفاده از موتور LT5 تو کادیلاک CT5-V BLACKWING هم همینه که نیاز به صرف هزینه و باز طراحی یه شاسی و و تعلیق متناسب با این موتورو داشت.
          اما این نسل کوروت جدید با گیربکس ترمک مشکلاتو برطرف کرده و نوید اتفاقات هیجان انگیزی رو میده.

          موافقم 6
          مخالفم 0
        2. محمد امین

          ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2168 ديدگاه)

          من عاشق کوروت نسل شش zo6 هستم ، به نظر من بهترین کوروت مدرن هست مخصوصا با رنگ قرمز کریستالی،طراحی اش یه نرمی خاصی داره و خشونتش خیلی کمتر از نسل ۷ هست که جذاب ترش میکنه
          و مهم ترین چیزش موتور ۷ لیتر به اصطلاح ls427/570 که فوقولاده بود ،بیشتر به خواطر گشتاور انی و تنفس طبیعی بودنش،صدای معرکه ای هم داشت و اینکه شاسی خیلی خوب قدرت و گشتاور موتور رو کنترل میکرد
          درسته پرفورمنس ماشین ها توی نسخه های جدیدتر بهتر میشه ولی c6 zo6 بهترین کوروت از نظر منه

          موافقم 4
          مخالفم 0
      2. Amin

        ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2168 ديدگاه)

        ببخشید آقای رامین من دوباره ریپلای کردم، این اکانت من نیست توی این سایت و اسم اکانتم محمد امین هست ،با پروفایلم لافراری ،به همین خاطر وقت های که به عنوان مهمان وارد میشم و ریپلای میکنید بعضی موقع متوجه نمیشم
        لینکتون رو دیدم ،
        شما هم لینک من رو ببینید از دقیقه ی ۶ نیم نا اونجا که با هم مسابقه میدن ،تو خیابان ،یعنی شرایط که همیشه پیش میاد
        اگر وقت داشتید درگ بزرگ موتور ترند رو شماره ۱۰ ببینید ،و فاصله ی ماشین هارو باهم بهم، داخل یه پست دیگه بگید ،این درک های من فرستادم معمولا ۹۹ درصد توی همین شرایط درک میزارن، یعنی همون خیابان یا باند فرودگاه با چسبندگی کم
        راجب اینکه گفتم ایتالیای ها ۱۷۰ ،۱۸۰ اسب میگرفتن، اصلا یادم نیست بحث راجب کدوم ماشین آمریکایی بود ،ولی من ۳۰ سال قبل منظورم دهه ی ۴۰ بود شاید یکم با اغراق گفتم ، الفارومیو های فرمول یک دهه ی ۴۰ رو نگاه کنید با یه زره تخفیف حرف من رو ثابت میکنن،با موتور ۱۲ سیلندر یک و نیم لیتر
        و در اخر اینکه هممون یه برند رو بیشتر دوست داریم ،و من هم معمولا ایتالیایی ها و مخصوصا فراری رو بیشتر از همه دوست دارم ، ولی اگر کامت هام رو چک کنید ۹۰ درصد مثبت بودن ،و طیف گسترده ای از ماشین ها رو دوست دارم که خیلی زیاد هستن مثل همه
        منظورم از اینکه لامبورگینی از نزدیک ندیدم،خب بعضی از دوستان تو سایت میگن رفتیم نمایشگاه های خارجی ماشین های زیادی دیدیم،منظورم این بود
        حالا دیگه کوتاه بیایم ، من قبلا هم گفته بودم توی کامنتهام، کوروت کارش درسته
        https://youtu.be/_Lxt6PEMHy4

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. R@m!n

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          من کامنتم ارسال نشد ولی دوباره میگم اگر منظورت از دهه 40 الفارومئو 158 و 159 هست که مقایست از پایه و اساس غلطه چون یه ماشین مسابقه ای رو با ماشین شهری مقایسه می کنی اونم ماشینی که تک و تنها تو پیست های ایتالیا اول می شد. اگر به این اولین هاست آمریکا هم اولین موتور V8 سال 1914 تولید کرد.

          راجب کانال درگ تایمز هم که گذاشتی کوچک ترین ارزشی نداره چون تمام نتایجش متناقض هست نسبت به همه جا حتما بقیه ویدیوهاشم دیدی. اولم گفتم مقایسه کوروت با سوپراسپرت های 200k اشتباهه اما بازم لینک معبتر تو پیست درگ فرستادم که نشون بدم این چیزی که فکر می کنی یا دوست داری فکر کنی نیست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. BenzSLR

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      اونوقت حیف نیست این شتاب ماشینایی مثل کوروت رو ول کنیم سوار آلمیچر تسلا بشیم؟

      موافقم 5
      مخالفم 4
      1. MOHAMMAD.DEMON

        ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1430 ديدگاه)

        بعد تسلا و مشتری هاش چه ربطی به کوروت و مشتری هاش داره دقیقا

        موافقم 7
        مخالفم 3
        1. Sina10

          ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2427 ديدگاه)

          همونطوری که شما زیر پست لینکلن اومدین حرف کوروت رو زدین ، ایشون هم حرف تسلا رو زده ، البته بهتر بود ایشون اینو نمیگفتن

          البته کوروت C8 پرفورمنس هیجان انگیز و فوق العاده ای داره !!
          به نظرم بتونه در رقابت با سوپرماشین های رقیب موفق ظاهر بشه ، به نظرم مدل زورا و ZR1 میتونه خیلی باحال تر هم باشه
          ولی ایکاش روی قیمتش یه ۲۰ هزار دلار دیگه میزاشتن ولی در عوض روی قیافش بیشار کار میکردن ، به نظرم C7 هنوزم طراحی بهتری داره

          موافقم 4
          مخالفم 5
        2. محمد رستمی نژاد

          ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1180 ديدگاه)

          سوالی دارم
          کوروت c8 تقسیم وزن ۶۰ به ۴۰ داره که خیلی خوب نیست
          فکر نکنم هندلینگ خیلی خوبی هم داشته باشه
          برسی اش را با پورشه دیدم که خیلی قسمت ها عالی عمل کرده بود
          سپس وقتی به بحث هندلینگ رسید ، با بیش فرمانی و رفتن کوروت به کناره های پیست مواجه شدیم ، یادم است این مطالب رو گفته بود
          به نظرتون برای مدل های جدید ، میتونن تقسیم وزن ۵۰. ، ۵۰. داشته باشن ،
          ۶۰ درصد عقب و ۴۰ درصد جلو ، خیلی خوب نیست ، وزن جلوی ماشین پایین هست ، چسبندگی نداره، برای دریفت هم خوب نیست
          باید فکری برای تقسیم وزن بکنند

          موافقم 3
          مخالفم 4
        3. BenzSLR

          ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1962 ديدگاه)

          معذرت

          موافقم 2
          مخالفم 1
    4. Amin

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2168 ديدگاه)

      کوروت نسل ۸ توی شتاب صفر تا صد خوب عمل میکنه ولی شتاب ثانویه اش کمه بیشتر مثل پورشه ی 911 gt3 rs هست که شتاب اولیه خوبی داره و بعد از ۱۸۰ تا به خواطر گشتاور پایین موتور تنفس طبیعی شتاب گیری اش کند میشه البته واقعا نسبت به قیمتش میرزه و خیلی اقتصادی هست ، حالا فرض کنید کوروت سنگین تره ولی نباید توقع این رو ازش کنیم که بتونه از نظر ۴۰۰ متر نسبت به رقبای دیگه بهتر باشه قطعا با اختلاف چند تا ماشین عقب میفته از 720s یا f8 یا هوراکان ایوو

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. R@m!n

        ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        دوست من کوروت C8 وزنش 1527 کیلو هست. ایوو 1422 و مک لارن 1437 و F8 تریبوتو 1435.

        مدلای Z06 و ZR1 سنگین تر نمیشن بلکه سبک تر میشن و اگر طبق منطق شما در نظر بگیریم که متاسفانه اکثرشم اشتباه هست جبران این سنگینی میانگین 90 کیلویی کار سختی نیست.

        راجب 400 متر هم ماشینی که بارها تایم 10 زده چطور با اختلاف چند تا ماشین !!!! از این رقبا عقب میوفته ؟؟؟

        راجب پورشه هم که اشاره کردین در پست پورشه حتما راجب این ماشین و موتورش بیشتر بحث می کنیم اینجا جاش نیست.

        بهتر نیست جای کامنتای تعصبی و غیر حرفه ای و غالبا غلط بیشتر مطالعه داشته باشین ؟ من هم اینجا عددی نیستم که بخوام غلط بگیرم از کسی و دوستان زیادی اینجا اطلاعات بسیار بالاتری از من دارن ولی بهتره که اگرم کامنتی گذاشته میشه با سند و مدرک باشه.

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. Amin

          ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2168 ديدگاه)

          رامین جان من نگفتم zr1 یا zo6 سنگین تره از c8 معمولی منظورم این بود که از رقبا مثل 720 یا f8سنگین تره و بعد هم درگ های بین f8 و c8 یا 720 و c8 رو ببینید که به راحتی ۳ الا چهار ماشین فاصله هست حتی رولینگش با f8 هم موجود هست، این چیز هایی هست که چشم من میبینه و تعصبی نگفتم
          و اینکه دیروز صفر تا ۲۵۰ پورشه ی 911 gt3 rs رو دیدم و قبلا هم دیده بودم ، بعد از ۱۸۰ تا کند میشه که کاملا منتفی هست ،همه ی پاشین های که تو اون رنج قدرت قرار دارن خب شتاب ثانویه شون نسبت به شتاب اولیه کمتره ،خودتون ببینید ویدیو ای که من تو اینستا دیدم ۱۹ ثانیه بود و ماشین صفر تا ۲۵۰ رو رفت باز هم تکرار میکنم، هیچ ایرادی از پورشه نیست و فقط به خاطر قدرت کمه،همون فراری f430 squadria که ۵10ps قدرت داره هم کند میشه بعد از این سرعت ها
          اگر اشتباهی کردم بفرمایید،شاید منظورم رو متوجه نشدید

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. Amin

          ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2168 ديدگاه)

          اصلا نمیخوام تعریف از خودم کنم ،اما من شلید منطقی ترین آدم توی این سایت باشم تجربه ای از رانندگی با ماشین های خوب ندارم و توی عمرم یه لامبورگینی از نزدیک ندیدم و لی از سن کم حدود ۱۰ سالگی همیشه ماشین ها رو دنبال میکردم و و نظرات مردم رو راجبشون خوندم و ماشین های خیلی خیلی زیادی رو برسی کردم هم از نظر مهندسی و هم از نظر طراحی و توی سگمنت های مختلف ،همچنین طیف گسترده ی مسابقات رو کلا میشناسم و به صورت عملی با اکثر انجین ها و مکانیکشون در ارتباط بودم و الان هم دانشجوی کارشناسی مهندسی مکانیک دانشگاه شیراز هستم و خیلی کار کردم تو این حوضه ،پس شاید یکمی بیشتر از ماشین ها بدونم ،اصلا قصد ندارم بگم که من آدم بلده کاری هستم ،من شاید در مقابل شما هیچی ندونم ولی منظورم این هست که با توجه به تجربه ای که دارم حرف بی منطق نمی زنم شاید جملاتم رو بد بیان کنم ،به خواطر همین عزر میخوام

          موافقم 1
          مخالفم 0
        3. R@m!n

          ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          عرض کردم پورشه بحثش جداست و قطعا زمانی که پستی ازش بیاد راجب این ماشین هم صحبت می کنیم.

          منم لامبورگینی تو خونمون ندارم مثله شما اطلاعات خودرویی رو راجب خودروهای سطح بالا از سایتا و ویدیوها بدست میارم.

          حرف دوستمون آقا محمد هم راجب C8 معمولی نبود، C8 Z06 بود و شما مدل پایه رو با مدلای ویژه رقبا مقایسه کردی نه مدلای پایشون که البته بازم مقایسه درستی نیست. هم چنین هنوز هیچ خبر رسمی از جزئیات مدلای جدید کوروت بیرون نیومده.

          “درگ های بین f8 و c8 یا ۷۲۰ و c8 رو ببینید که به راحتی ۳ الا چهار ماشین فاصله هست حتی رولینگش با f8 هم موجود هست، این چیز هایی هست که چشم من میبینه و تعصبی نگفتم” چطور میشه تو درگ 400 متری کوروتی که 2.7 میزنه سه تا ماشین فاصله بیوفته. یه دونه لینک واست می فرستم ببین دو تا راننده نیمه حرفه ای هستن و بدترین تایم دو تا ماشینو می زنن.

          حالا بیا با هم مرور کنیم کوروت تایم زیز 10.8 می زنه. مک لارن بین 10 تا 10.8 بسته به راننده و شرایط. تو بدترین حالت می گیم کوروت 11 میزنه مک لارن 10. یک ثانیه اختلاف، 3 ماشین فاصله میوفته تو 400 متر ؟؟؟ شما که مهندسی با چه فرمولی حساب می کنی که این فاصله اندازه 3 تا ماشین میشه ؟؟؟ حداقل باید 5 ثانیه تفاوت زمان باشه یعنی کوروت 15 بزنه !!!! این کجاش یه نظر منطقیه ؟؟؟؟

          شما کاملا فن ماشین اروپایی مخصوصا ایتالیایی هستی اصلا هم چیز بدی نیست سلیقتونه به کسی هم ربطی نداره یه بارم گفتی زمانی که ماشینای امریکایی از موتور 7 لیتری 170 180 اسب می کشیدن (دهه 50 – 60) ماشینای ایتالیایی 30 سال قبلش اینکارو می کردن یعنی دهه 30 میلادی !!! من ازتون پرسیدم کدوم ماشین بوده جوابی ندادین. منم هر چی گشتم چیزی پیدا نکردم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. NAVID۰۰۹۸

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (10169 ديدگاه)

    دوئل کرگدن‌ها !
    هر دو بینظیرند اما لینکلن یه چیز دیگست .

    موافقم 3
    مخالفم 1
  6. MOHAMMAD.DEMON

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    اینم میزارم که کابین نوگیتور بهتر درک کنید
    uupload.ir/files/wcpq_redline_reviews_bip2bribn3p_.jpg
    فقط اول لینک https بزارید نزاشتم خودم که واسه تایید نره

    موافقم 7
    مخالفم 0
    1. محمد رستمی نژاد

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      بسیار زیبا
      این طور عکس هارو از سایت خاصی میارین؟؟

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. محمد امین

        ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2168 ديدگاه)

        کوروت برای این توضیع وزن رو ۶۰ به ۴۰ گزاشتم بود که وزن بیشتری روی چرخ های عقب باشه ،پس با توجه به رابطه ی استحکاک، چرخ های عقب چسبندگی بیشتری دارن و لانچ ماشین بهتر میشه ،حتی باعث میشه که عقب ماشین کمتر سر بخوره، به همین خاطر هست که c8 نسبت به ماشین های قوی تر از خودش لانچ مناسبی داره
        یه جورایی یه فوت کوزگری هست ، و بعضی موقع ها بهترین توضیع وزن ۵۰ به ۵۰ نیست ،بستگی به ذهن مکانیک ماشین داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Amirreza

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      راه جالبی واسه ثبت شدن بود?

      موافقم 3
      مخالفم 0
  7. BenzSLR

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    چه داشبوردی داره لینکلن

    موافقم 5
    مخالفم 0
  8. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    شاید موتور وی هشت وسوسه کننده باشه ولی طراحی نویگیتور بسیار چشم نواز تر و لوکس تری چه تو خارج چه داخل کابین و البته که از نظر قدرت و کارایی هم دست بالاتر رو داره.

    موافقم 4
    مخالفم 0
  9. شاهرخ

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (338 ديدگاه)

    صددرصد لینکن
    هم طراحی ظاهری هم فنی هم طراحی داخلی هم کیفیت هم اصالت
    واقعا همه جوره بهتره

    موافقم 4
    مخالفم 0
  10. Sina10

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    مشخصه که نویگیتور بهتره
    اصلا جای بحث نداره
    تنها مزیت اینفینیتی ، قیمت خیلی کمترشه که با توجه به مزایای نویگیتور در مقابل قیمتش باز هم ماشین برتر لینکلنه
    شاید ۵ سال پیش اگه این دوئل برگزار میشد ، اینفینیتی برنده میشد
    کابینش بشدت قدیمی تره ولی با این حال فیس لیفتش توانایی اینو داشت که تا الان تو بازار نگه اش داره ، میتونید با فروشش که فاصله کمی با نویگیتور داره نگاه کنید ، حتی سال ۲۰۲۰ بیشتر فروخته بود ، فکر میکنم فیس لیفت عالی که سال ۲۰۱۷ انجام دادن باعث موندنش توی بازار شده.
    البته که بیشتر از این نمیتونه توی این بازار دوام بیاره ،
    در انتها من به نویگیتور رای دادم بابت مزایاش

    موافقم 5
    مخالفم 0
  11. ""new ""RAMIN

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    ??فرمون اینفینتی منو یاد 30 سال پیش می اندازه….

    اینم شد فرمون ؟ حالا درسته برای 2011 هست ولی خب کمپانی های دیگه هم سال 2011 خودرو ساختن. هیچ کدومشون فرمونشون اینقدر زشت نبود. از اینفینتی متنفر بودم. با دیدن مشخصات و طراحی داخلش بیشتر حالم بهم خورد. ?

    بعد قیمت اینفینتی رو ببیندید… امان از پول برند گیری…
    کل qx80 شاید 50 هزار تا ارزش داشته باشه. شایدم هم کمتر…40 هزارتا.

    دلیلی برای اینکه لینکلن رو ول کنم برم اینفینتی بخرم نمیبینم.

    موافقم 4
    مخالفم 2
  12. net

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (3126 ديدگاه)

    دو کرگدن زشت با طراحی داخلی و بیرونی بد

    موافقم 0
    مخالفم 3
  13. mm.y@rlou

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (284 ديدگاه)

    این کلاس برا آمریکا یی ها هستش اسکالید نویگیتور سابربورن یوکان کسی اجازه عرض اندام نداره حتی آلمانیا

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. Amirreza

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      آلمانیا تمرکزشون روی لوکس سازیه و آمریکاییا روی آفرود ، به نظرم نباید اینارو با هم مقایسه کرد چون اونا کراس اور فول سایزن و اینا suv فول سایز ، اما درست میگین ژاپنیایی که قصدشون آفرود بوده و کاملا رقیب آمرریکاییان توی ای کلاس قوی عمل نکردن

      موافقم 0
      مخالفم 4
  14. Amirreza

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    رای من بدون شک لینکلنه چون ، زیباتر ، فنی بهتر ، کابین دلرباتر ، اصیلتر ، با کیفیتتر ، لوکس تر هست

    موافقم 1
    مخالفم 1
  15. یوسف

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (933 ديدگاه)

    اینفینیتی هیچ جوره به نویگیتور نمیخوره انصافاً

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. AHMET 2002

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      منم به لینکلن رای دارم
      ولی خب اینفینیتی اونقدرام دست و پا بسته نیست
      قیمتش خیلی پایین تره خدایی در عوض

      موافقم 1
      مخالفم 0
  16. mahan

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    هر دو رو نشستم البته نه مدل جدید لینکن رو هر دو عالی هستن ولی برتری لینکن قابل مشاهده هست تو رانندگی.من به لنکن رای میدم همه جوره از ارمادای لوکس سرتره مخصوصا اگه نسخه بلک لیبل باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  17. حسن

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (304 ديدگاه)

    موتور۸سیلندر تنفس طبیعی اینیفینیتی خیلی ارزشمنده

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا