اینفینیتیبیوک

دوئل بیوک انکلیو و اینفینیتی QX60

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، دور دوم، قسمت بیست‌ودوم، دومین دوئل از گروه کراس‌اوورهای بزرگ لوکس

دوئل‌های گروه کراس‌اوورهای بزرگ لوکس در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

 

نتایج دوئل قبلی بین آئودی Q7 و لندروور دیسکاوری

مجموع آراء: 1281

آراء آئودی Q7: 802

آراء لندروور دیسکاوری: 479

پیروز دوئل: آئودی Q7 با کسب 62 درصد از کل آراء

 

بیوک انکلیو

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک 2017

نسل کنونی: دوم

پلت‌فرم: C1XX جنرال موتورز

امتیاز از کارانددرایور: 3.5 از 5

فروش سال 2017 در آمریکا: 48,564 دستگاه

فروش سال 2018 در آمریکا: 49,647 دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: چهار ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: چهار ستاره

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: چهار سال یا 80 هزار کیلومتر

نقاط مثبت: طراحی بیرونی شکیل و زیبا، فضای داخلی زیاد و قابل‌استفاده، رفتار جاده‌ای پالایش‌شده، آپشن‌های فراوان

نقاط منفی: با سفارش آپشن‌ها قیمت به‌سرعت افزایش پیدا می‌کند، ردیف سوم صندلی‌ها برای سه نفر تنگ است، هنوز هم قطعات ارزان‌قیمتی در آن دیده می‌شود

 

اینفینیتی QX60

تاریخ معرفی: نمایشگاه لس‌آنجلس 2011

نسل کنونی: اول

پلت‌فرم: D نیسان

امتیاز از کارانددرایور: 3 از 5

فروش سال 2017 در آمریکا: 40,444 دستگاه

فروش سال 2018 در آمریکا: 47,370 دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: چهار ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: چهار ستاره

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: چهار سال یا 96 هزار کیلومتر

نقاط مثبت: اتاق جادار، گیربکس CVT بی‌عیب، استایل بیرونی شیک

نقاط منفی: کابین ناامیدکننده، عملکرد نامناسب فرمان

 

مقایسهٔ مشخصات فنی

بیوک انکلیو اینفینیتی QX60
پیشرانه 3.6 لیتری V6 3.5 لیتری V6
تنفس طبیعی طبیعی
قدرت 310 اسب بخار 295 اسب بخار
گشتاور 360 نیوتن متر 365 نیوتن متر
گیربکس 9 سرعته اتوماتیک CVT
محور محرک جلو یا چهارچرخ جلو یا چهارچرخ
شتاب صفر تا 96 6.6 ثانیه 7.1 ثانیه
مسافت 400 متر 15.2 ثانیه 15.5 ثانیه
حداکثر سرعت 210 کیلومتر/ساعت 195 کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت 11.7 لیتر ترکیبی 10.7 لیتر ترکیبی
ظرفیت باک 83 لیتر 74 لیتر
وزن 2090 کیلوگرم 2110 کیلوگرم
طول 5.19 متر 5.08 متر
فاصلهٔ محوری 3.30 متر 2.90 متر
حجم صندوق بار 680 لیتر 455 لیتر
ظرفیت سرنشین 7 نفر 7 نفر
قیمت پایه آمریکا 41,195 دلار 44,295 دلار
قیمت موردبررسی 41,195 دلار 44,295 دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

برچسب ها

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه

  1. wick

    ۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1068 ديدگاه)

    برتری کامل فنی با بیوک هستش گیربکس خوب در مقابل گیربکس cvt
    قیمتش هم 3 هزار تا کمتری در حالی که
    کابین بیوک یه سر و گردن از اینیفیتی بهتره
    حتی از لحاظ کیفیت هم از عکس ها مشخص

  2. حسن

    ۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (390 ديدگاه)

    هر 2 خوبن
    ولی بیوک انتخاب من هستش چون با سلیقه من جور هستش

    1. حسن

      ۶ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (390 ديدگاه)

      محاسن بیوک
      فروش بالاتر تو بازار رقابتی امریکاست
      قدرت موتور بالاتر
      شتاب بهتر
      تاپ اسپید بالاتر
      وزن کم تر
      طول و فاصله محوری بیشتر
      حجم قسمت بار خیلی بزرگ تر
      قیمت مناسب تر هستش

  3. Amir

    ۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (170 ديدگاه)

    عاشق این بیوک شدم.

  4. big & small block engine

    ۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (154 ديدگاه)

    انتخاب من هم بیوک هست به همون دلایلی که دوستان هم اشاره کردن بالاتر

  5. VIPER

    ۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1863 ديدگاه)

    بیوک از لحاظ سر تره طراحی این مدل اینفینیتی
    خیلی قدیمیه مخصوصا تو داشبورد
    کم کم باید نسل جدیدش بیاد بازار
    و اگه تو مایه هایqx50باشه معرکه س

    1. حسن

      ۶ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (390 ديدگاه)

      بیوک انکلیو ماشینی هستش که برند بیوک رو دوباره زنده کرد
      این محصول هم فروشش خیلی خوبه از وقتی که معرفی شده تا الان و هم کیفیت کابین خیلی خوبی داره و هم مشخصات فنی خوب
      خوب فروش نزدیک به 50 هزار دستگاهیش هم در سال 2018 موید این مطلبه که این محاسن رو مشتریها درک کردن و رفتن سمتش

      1. VIPER

        ۶ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (1863 ديدگاه)

        خیلی ماشین ایده آلی هست واقعا

  6. Douglas mac Arthur

    ۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (79 ديدگاه)

    قدرت برند اینفینیتی خیلی پایینه حتی خیلی پائینتر از جنسیس که چند ساله تشکیل شده شاید به جز ضعف مدیریت طراحی و مهندسی نهایت نیسان رو نمیشه تو محصولاتش دید رای من اینجا بیوک

  7. MAHDI

    ۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (3581 ديدگاه)

    توعکس های بالا یه چیزی برام سوال شد.اون پشت سری های ردیف عقب اینفینیتی چرا تااین حدبلنده!!!!!!

  8. آرمین

    ۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (98 ديدگاه)

    آره واقعا پشت سری ها بلنده به نظرم محصولات ژاپنی همیشه چند مورد از طراحی های داخل و بیرونش عجیب درمیاد حالا یا به صورت عمدی یا غیر عمدی ولی این موارد رو دارن و در صورتی که محصولات آلمانی و آمریکایی معمولا طراحیشون هماهنگ تر و جذابتر و با معنی تره

  9. امیر

    ۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1842 ديدگاه)

    دلیلی برای انتخاب اینفینیتی نیس
    تنها برتریش طراحی جلوشه ک کمی زیباتر از بیوکه
    فنی و کابین و جادار بودن همگی برتری بیوکو ثابت میکنه

  10. علی

    ۷ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (140 ديدگاه)

    پدال جان نمیخای خبر لیموزین g90 رو بزاری؟

  11. مانی

    ۷ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1530 ديدگاه)

    این چیه اینفینیتی ساخته
    وقتی‌ نمیتونه بیوک رو شکست بده
    چجوری میخواد با مرسدس،بی‌‌ام و و … رقابت کنه؟
    اینگاری خودشون قبول کردن و دیگه تسلیم شدن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن