بنتلی

وال لوکس بنتلی از راه می‌رسد

یک وال در فضا، یک وال در اقیانوس و حالا بلوگا مدل جدید بنتلی یک وال پهن‌پیکری است که در جاده‌ها می‌تازد، یک بنتلی بزرگ چهار درب که مملو از ویژگی‌های جدید است و گونه به‌روزتر مدل فلایینگ اسپور. علیرغم همه اصلاحات اما بلوگا از فلایینگ اسپور بزرگتر است، با رینگ‌های ۲۰ اینچی و تایرهای پیرلی که نهضت چراغ‌های دوبل بنتلی را ادامه داده و در کنار یک دماغه بزرگ و جلوپنجره‌ای توری و مشکی همه را به تحسین وامی‌دارد. بلوگا ظاهری جذاب و اسپرتی دارد.

Bentley Flying Spur Beluga Special Edition
Bentley Flying Spur Beluga Special Edition
بنتلی این اسم را از آنجا برای مدل جدید خود انتخاب کرده که یادآور بزرگی و شکوه نوعی وال در اقیانوس آرام است. بلوگا همچنین نام مدل جدیدی از شرکت هواپیماسازی ایرباس است که چند سالی است با نام A300 بلوگا تولید می‌گردد.

Bentley Flying Spur Beluga Special Edition
Bentley Flying Spur Beluga Special Edition
Bentley Flying Spur Beluga Special Edition
Bentley Flying Spur Beluga Special Edition
بااینکه تصاویر رسمی از داخل این مدل منتشر نشده است اما برطبق اطلاعات کمپانی بنتلی، بلوگا در داخل اتاق از تریم دورنگ بهره برده و با پدال‌های براق فلزی، فرش ابریشمی و فلزات گران‌بهای داشبورد برای ساخت محیطی لوکس و دل‌نشین تجهیز شده است.

موتور مورد استفاده در این مدل همان پیشرانه ۴ لیتری و V8 آئودی است که ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و می‌تواند تا ۲۹۵ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد و این سدان ۲۴۱۷ کیلوگرمی را در ۴.۹ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برساند.

Bentley Flying Spur Beluga Special Edition
Bentley Flying Spur Beluga Special Edition
Bentley Flying Spur Beluga Special Edition
Bentley Flying Spur Beluga
به‌زودی مدل جدید بنتلی فلایینگ اسپور بلوگا در دسترس خریداران ثروتمند قرار می‌گیرد.

Bentley Flying Spur Beluga Special Edition
Bentley Flying Spur Beluga Special Edition

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدحسین شاوردی

دانش آموخته و خبرنگار حوزه اقتصاد و علاقه مند به صنعت خودرو

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه‌ها

  1. رامتین

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    واقعا ابهت بنتلی مثال زدنیه. شکوه و کیفیت و حتی مشخصات فنیش بسیار عالیه. مثلا کانتیشال براحتی سرعت 320 را با این جثه میزنه که عالی است. رولزرویس شاید اشرافیتر باشه اما چهره اسپرت بنتلی در کنار کیفیت بالاش براحتی میتونه گزینه ایده آلی باشه و بنز S یا هر اتومبیل دیگه جلوش زانو میزنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امين

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      از لحاظ هیبت و اشرافیت شاید مرسدس در مقابل بنتلی زانو بزنه اما از بقیه ی جهات S65 حسابی از خجالت بنتلی درمیاد !!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فورد

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (853 ديدگاه)

      لوکس بودنش به کنار ولی طراحیش خیلی تکراری و خسته کننده شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. شایان

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      مطمئنا بنز جلویه هبچ برند و اتومبیلی زانو نخواهد زد از عقده حرف زدن هم چیزی عوض نمیشه مقایسه بنز با بنتلی مسخرست حتی در اصلت هم گرد پای بنز نمیرسه حالا به بقیه موارد کاری ندارم یعنی در شان بنز نیست این باهاش مقایسه بشه ضمنا طراحی این ماشین مطمئنا یکی از بدترین طراحی هایه سال خواهد بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ali

        ۳ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (1836 ديدگاه)

        ببخشید پس بنز رو باید با چی مقایسه کرد ؟؟ با تراکتور؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شایان

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1355 ديدگاه)

          حالا چرا تراکتور وسیله بهتری نبود اسمشو بیاری

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. رهگذر

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (353 ديدگاه)

          از نظر سگ جونی اره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. متین

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (183 ديدگاه)

          دوست عزیز بنز باید با یه کمپانی مثه بی ام دبلیو که در سطح کاریشه مقایسه بشه البته میتونه با این دسته از اتومبیل ساز ها که نیمه انبوه ساز اند هم مقایسه بشه ولی چیز خوبی از کار در نمیاد …

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. ارمان

        ۳ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (1307 ديدگاه)

        چطور میشه منکر لوکس بودن و قدرت و تکنولوژیه بنتلی شد؟
        یه ماشین همه چی تموم که تقریبا دست سازه و از نظر شخصی سازی با مقدار زیادی شرمندگی بنز به گرد پاش نمیرسه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شایان

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1355 ديدگاه)

          منکر تکنولوژی این بشم حرفایه خنده دار نزن ماشین در پائینترین قسمتش باید لوکس باشه یعنی در درجه آخر ولی باید باشه نه که از اول و آخر لوکس باشه مثل یه مجسمه که بقیه از بیرون بگن به به از داخل هیچی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شایان

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1355 ديدگاه)

          مثل اینکه خبر نداری موتورای اینو فولکس واگن تولید میکنه تکنولوژی و قدرتشو بازم از آلمانی ها داره میمونه طراحی و دست ساز بودنش که نمیتونه واسه یه برند ارزش بیاره ضمنا ماشینهایه انگلیسی اصلا کمپانی که بقیه هستن یا یه شرکت خاصی نیستن یه برندن فقط همین شاید لوکس باشن ولی مطمئنا کامل نیستن برای همین در ارزش گذاری برندها اصلا جایگاه ندارن بازم میگم بنتلی و رولز رویس فقط برندن نه کمپانی
          بنز به والله اینو در حد خودش نمیبینه بنز یه ماشین طراحی میکنه میگه این رقیبه بنتلیه همین فقط با این حرف کل برنده بنتلی و میبره زیر سوال چطور شما این اجاز و به خودت میدی مهندسی بنز با بنتلی که در واقع مهندسی موتور اصلا نداره مقایسه کنی یعنی بنز نمیتونه یه اتومبیلی تولید کنه که با این دوتا فقط برند مقایسه بشه واقعا مسخرست این یاسته بنز و بی ام وست که زیادی لوکس نباشن و بتونن از این راحت به سودآوری زیاد برسن و از بنتلی و رولزروی استفاده کنن برای سودآوری بیشتر

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. ارمان

          ۴ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1307 ديدگاه)

          از داخل هیچی؟
          این ماشین داخلش 3تا ژیروسکوپ داره که تعادل ماشینو هر ثانیه چک میکنن و نیروی بیشتری به چرخ مورد نظر میده
          داخل هیچی؟
          اندازه جنگنده f-16 x توش سیم کشی و حس گر داره
          داخل هیچی؟
          از گران ترین و نایاب ترین چوبهای دنیا در داشبوردش استفاده میشه
          داخل هیچی؟
          بهترین و مرغوب ترین چرم طبیعی (دست دوززز) درش به کار رفته
          داخل هیچی؟
          بهترین متریال از جمله فیبر کربن درش به کار رفته
          یه موتور عالی هم که روش سواره!
          دیگه چی باید داشته باشه؟
          به سلیقه شما نمیخوره بگو دوست ندارم
          1- ادب
          2-احترام در نوع نگارشتون رو رعایت کنید

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. ارمان

          ۴ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1307 ديدگاه)

          شما اینقدر غیر منطقی هستی که ادامه بحث ممکن نیست
          من از انگلیسی بودن بنتلی حرفی زدم که شما میگی موتورش المانیه؟ چه ربطی به حرفهای من داره اخه؟
          بله موتورش المانیه چون بنتلی زیر مجموعه فلکس هستش
          شما بگو نیست اما هیچجا نمیتونی لوکس بودن بنتلی رو زیر سوال ببری والسلام

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. آرمااااان

        ۴ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (358 ديدگاه)

        بنتلی همیشه اسمش با پسوند لوکس گره خورده و رقیب سرسختی واسه خودروهای لوکس گرون قیمت به حساب میاد،با این که تو سال1919ساخته شد ولی تونست 6بار تو سالای1924،27،28،30و…..مقام اولو توو مسابقات لمانز بیاره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. amir

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (255 ديدگاه)

      میدونید بلوگا یعنی چی و این رو میدونید بنتلی چرا بلوگا رو استفاده کرده-بلوگا نام گونه ای از ماهیان خاویاری است که بزرگترین گونه هم است و که زیستگاه آن در دریای خزر و با ارزشترین و گران ترین نوع خاویار است این ماهی از همه دراز تر و کشیده تر است به خاطر این بنتلی این نام رو انتخاب کرده چون خاویار=لوکس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. mds

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (219 ديدگاه)

    بنتلی خجالت نمیکشی از عقب پیکان کپی میکنی

    مدل کانتینیال من از نزدیک دیدم صداش گوشا رو کر میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (56 ديدگاه)

      کجا دیدی؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mds

        ۳ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (219 ديدگاه)

        تقریبا دو سال پیش رفته بودم سفر کره جنوبی… تو منطقه گانگنامشون از سوناتا بگیر تا اونتادور هر جور ماشینی هست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. رضا

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1698 ديدگاه)

          گانگنام استایلو ندیدی اونجا؟!!؟ :-)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ALL CARS

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (467 ديدگاه)

          دمت گرم آقا رضا کلی خندیدم
          …*( گانگنام استایلو ندیدی اونجا؟!!؟ )*…

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. امیر

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (56 ديدگاه)

    منتظر رولس رویز برای ساخت یک رغیب برای بنتلی هستیم….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. TerraByte

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (116 ديدگاه)

      رغیب = رقیب :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. بنتلی

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    خودش خیلی بزرگ بود الان بزرگتر هم شده هیبتش خیلی بیشتر شده،اما بهتربود داخلش طراحی خاص مدل خودشو داشته باشه آخه خیلی توش شبیه کانتیننتال میمونه،ب نظرم بنتلی خیلی از رولزرویس فعال تر و جذاب تر هس ونسبت بهش قیمت منطقی تری داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. بنتلی

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    شایان خیلی متعصبانه نظر میدی،ب نظرم بنز مایباخ و بنتلی هم رده هستند و هردو با اصالت هستند،شما سوالات پست جگوار رو جواب ندادی،خواهشا با نظراتت هوارو آلوده نکن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      داداشه گلم مایباخم مثل اینا من تعصب ندارم فقط میگم یه ماشین نباید زیادی لوکس باشه که از ماشین بودنش بیفته این ماشین هم از لحاظ طراحی هم راحتی میتونست فوق العاده تر از این باشه باشه من دیگه زیپ و میکشم چیزی نمیگم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Erfan

        ۳ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (246 ديدگاه)

        سلام شایان خوبی؟
        در مورد مهندسی کاملا بنز پیشتازه. از این نظر کاملا حق با تو هست. در مورد چهره هم همینطور. اما این ماشینا رو میدونی کیا میخرن؟ کسایی که میخوان خاص باشن و به نوعی خودنمایی کنن و من از این ادما اصلا خوشم نمیاد. الکی هم به شایان نگین متعصب داره حرف حق رو میزنه و منم قبلا همین فکر رو میکردم اما اشتباه بود. بنز مهندسیش یه سر و گردن بالاتر از اینه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شایان

          ۳ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1355 ديدگاه)

          قربانتو عرفان متاسفانه یکی دونفر هسن در این سایت کلا نه با نظرات بلکه با خود من مشکل دارن ایرادی نداره از این جور کاربرها زیاد بدون در این چند سال ولی ما ادامه دادیم و ادامه خواهیم داد

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. شایان

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      قبلا گفتم الانم میگم من تعصب ندارم ولی بعضی ها رو دوست دارم همین

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. شایان

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      جواب دادم یه سر بزنی میبینی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. بابک

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (186 ديدگاه)

    بچه ها چرا تو پدال اینقد به هم می پرید و دعوا میکنید؟؟؟؟
    من تازه اومدم اینجا و این رفتارها برام عجیبه چون قبلا یه انجمن بودم که اصلا ینجوری نبود
    حالا این که بنز به گرد پای بنتلی نمیرسه یا بنتلی به گرد پای بنز نمیرسه رو نه ما کارشناس هستیم که تشخیص بدیم(با این نظراتی که از دوستان شنیدم) نه فرقی میکنه برای ما
    هر دو کمپانی کمپانی های معظمی هستند و من عاشق اینم که دوتا بنتلی (کانتیننتال و Mulsanne) رو داشته باشم و بنز S63 هم داشته باشم تو پارکینگم
    تعصب که نداره
    کسی که عشق ماشین باشه به هر ماشینی عشق میورزه مخصوصا بنتلی و بنز و ب ام و و مازراتی و فراری و….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. لاکی استریک

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (192 ديدگاه)

      لایک داری برادر حرفت طلاست باید قاب بگیرن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. نوید جهرمی

      ۴ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (3685 ديدگاه)

      به هم پریدن کار بدیه
      اما من یکی جذب همین کل کل بچه های پدال شدم.فعال ترین سایت خودروییه که بچه ها با هر نظر و عقیده ای دور هم جمع شدن و هر کس نظرش رو بیان میکنه و به چالش میزارن مباحث رو.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. احسان(احسان سابق)

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    این ماشین واسه پیرمردهای خیلی پولداری خوبه که نمی خوان خودشون رو جوون نشون بدن اما بفکر بدست اوردن زن های جوون هستن.طراحی خسته کننده ای داره اما مشخصا خیلی باکلاس و لوکسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. بنتلی

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    بابک عزیز من قبلا گفتم هرخودرویی ک باعشق و برا رضایت و راحتی خریدار ساخته میشه برام قابل احترامه و لذت می برم،من با نظرمنفی مشکل ندارم چون نظرات افراد قابل احترامه،بین نظرات منفی من فقط با یکیش مشکل دارم ک ب نظرمیاد نویسندش فقط آلمانو میبینه و با بقیه مشکل داره حتی اگه بقیه شرکتا عالی کار کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. رضا

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    طراحی سنگین و با وقاری داره که در این سطح کاملا طبیعیه
    به نظر من هم از لحاظ لوکس بودن کمی از اس کلاس بالاتر قرار میگیره ولی پشت سر رولزرویس قرار میگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. احمد

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (42 ديدگاه)

    خب دوستان با توجه به نظراتی که درباره ی این مطلب خوندم به نظر میاد که تقریبا همگی قبول دارید که S کلاس برتر و لوکس تر از بی ام و سری 7 می باشد .
    این طور نیست ؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. AHMADREZA

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    فقط رولز رویس
    بعد هم بنتلی
    بنز هم میتونه میباخ یا همون اس کلاس لانگ رو به مردم بندازه تازه اگر بخرند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. samurai

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (535 ديدگاه)

    باز بعضیا نعش کش ساز المانیو با سوپر لوکسای بریتانیایی مقایسه کردن که اشتباه کردن
    بیشتر ماشینای بریتانیایی اصیلو با کیفیتن مثل بنز و بی ام و نیستن خز باشن مخصوصا بنز که تاکسی نعش کش مینی بوس اتوبوس کامیون و… تولید میکنه بعد همچین مارکه خزی رو با بنتلی اشرافی و باکیفیت و با ابهت و زیبا و قدرتمند نباید مقایسه کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. متین

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (183 ديدگاه)

      آقای سامورایی !!!!!!! اولن منظورتون از نعش کش چیه ؟!؟!!!؟؟؟
      اگه منظورتون ایمنیه که آلمان جزو سرآمدان این عرصه است …
      اگه منظورتون کلاس و لوکس بودنه که اصلن لازم نیست من حرفی بزنم چون وقتی 750 و اس کلاس و A8 هستن دیگه جای حرفی رو باقی نمیذارن …
      اگه منظورتون راحتیه که بازم لازم نیست من حرفی رو به زبون بیارم وقتی بازم مرک و آئودی و بی ام دبلیو این جا هستن …
      اگه منظورتون آمار فروشه که وکس واگن پیشتازه (چون اطلاعاتتون پایینه بگم که وکس واگن آلمانیه !!!!)
      و نکته ای که شما رعایت نمیکنین اینه که این خودروساز ها در یه کلاس نیستن پس لطفا با یه سری اطلاعات خام وارد بحث نشین !!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. samurai

        ۳ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (535 ديدگاه)

        نعش کش منظور نعش کشای بهشت زهرایه
        از نظر ایمنی هم همیشه ماشینای ژاپنی بالاترین امتیازا رو میگیرن نه المانا
        لوکس بودنم که همیشه گفتم در برابر لوکسای بریتانیایی هیچ حرفی ندارن
        از نظر راحتیم ماشینای ژاپنی بالاترن هم کم خرجتر که از نظر اعصابی هم ژاپنیای کم خرجو با کیفیت بهترن
        از نظر فروشم تویوتا نیسان مزدا و… از المانا خیلی بیشتر فروش دارن اون فولکسم تو چینو هندو امریکای جنوبی که اشغالم بدی سوار میشن فروشش زیاده تو کشورای پیشرفته ماشینای ژاپنی بازاروگرفتن
        معلوم در یک کلاس نیستن کلاس بنتلی کجا ماشین بی کلاس بنز کجا

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ali

          ۴ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          ماشین بی کلاس بنز ؟؟؟دیگه قرار نشد از این حرفا بزنیدااا
          درسته که توی امار فروش و دوام و خیلی چیزای دیگه ژاپنی ها پیشتازن ولی دیگه از نظر لوکس بودن و اسم و رسم به پای ماشین های المانی لوکس نمیرسن

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. پیمان

        ۴ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (15 ديدگاه)

        آقای متین کمپانی هایی که اسم آوددین ماشینای لوکس میسازن اما کمپانی بنتلی و رولس رویس ماشینای سوپر لوکس میسازن .
        این که بنز و بی ام دبلیو و آودی ماشینای خوبی دارن درست اما بنتلی تو یه دسته دیگه کار میکنه که نمیشه ماشینای آلمانی رو باش مقایسه کرد.
        از لحاز لوکس بودن کمپانی های بریتانیایی حرف اول رو میزنن
        در ضمن بنتلی متعلق به کمپانی ولکس واگن هست و رولس رویس متعلق به بی ام دبلیو

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. AHMADREZA

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      رولز رویس مال ب ام و هست
      بنتلی مال فولکس واگن
      مینی هم مال ب ام و هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. ali

      ۴ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      مارک خز هاااا؟؟؟؟ خوبی؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. مهدی 911

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (459 ديدگاه)

    تنها برتری بنتلی و رول رویز به بنز فقط تولید کمه که باعث میشه خاصتر باشن بنز در تمامی رده ها تولید داره از این جهت کاملترینخودروسازه بنتلی ورولرویز فقط تو تولید اس کلاس خودرو میزنن من خودم اس کلاس روترجیح میدم اس کلاس ماشین ادمای باکلاس ومتشخصه ولی رولرویز ماشین اشرافه حتی اگه اشراف اگه بی کلاسم باشه بازم رول رویس میخره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بابک

      ۴ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (186 ديدگاه)

      بنتلی mulsanne هم ماشین آدم های سنگین و موفقه
      فقط بنتلی Mulsanne Speed

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. مهدی 911

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (459 ديدگاه)

    مهم تکنولوزی خودروییه که بنز سرامد تمام خودروسازاست استفاده از چرم تمساح و عاج فیل فخر فروشیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. فریا

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (684 ديدگاه)

    دیوونه ی چراغای عقبشـــم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. بنتلی

    ۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    شایان دیگه خسته شدم از حرفات،مثل بچه ها حرف میزنی،شرکتی ک در یازده سال اول تاسیس ۶ بارتو لمانز اول شده نمیتونه موتور خودرو بسازه؟!!!هه حرفت خیلی مسخرس.استفاده از موتور و پلتفرم مشترک برا کاهش هزینه هس و ربطی ب توانایی شرکت زیرمجموعه نداره،صرفا جهت اطلاع!
    دیگه هوا رو آلوده نکن خواهشا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا